Laatste album was geniaal manquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik deemoticon wel heel veel. Nu ja, ik wou net nog een negatieve reactie over Arcade Fire plaatsen maar wou de pret niet bederven. Maar dat is wel een band op zijn retour..
Probleem met jou is dat je af en toe wel erg eenkennig bentquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Norrage het volgende:
Mjah. Vooral ik ben ook negatief geweest hoor. Zo vind ik de nieuwe National niet veel, ben ik ook niet verkocht aan Atoms for Peace, vind ik die David Bowie verschrikkelijk en kan ik ook niks met The Knife en Daughter.
Maar er zijn gelukkig veel meer albums goed dan er slecht zijnNick Cave, Kurt Vile, James Blake, Flaming Lips, Vampire Weekend, Mikal Cronin, Phosporescent
![]()
Suburbs was heel anders dan de eerste 2 albums, maar wel echt fantastisch hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik merkte het ook al, ik gebruik deemoticon wel heel veel. Nu ja, ik wou net nog een negatieve reactie over Arcade Fire plaatsen maar wou de pret niet bederven. Maar dat is wel een band op zijn retour..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem met jou is dat je af en toe wel erg eenkennig bent
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Suburbs was heel anders dan de eerste 2 albums, maar wel echt fantastisch hoorEcht een klassieker in zijn genre. Het album dat Arcade Fire tot grote hoogten heeft verheven
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:29 schreef Tchock het volgende:
edit: En dan vergeet ik The Knife (afschuwelijk) en Bowie (meh) nog.
Arcade Fire kampt met 'het probleem' dat het debuutalbum vrijwel perfect is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Is die Paramore wat? En Biffy?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Tot nu toe heb ik het meest naar de nieuwe albums van Depeche Mode, Suede, Bastille, Justin Timberlake, Nick Cave, Paramore, Frank Turner, Biffy Clyro en Vampire Weekend geluisterd
Dat vind ik totale nonsens om eerlijk te zijn gezien mijn liefde voor een Justin Timberlake, voor alle jazz, etc etc. Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat je heel erg Indie-georienteerd bent.
Het is allemaal wel wat recht toe recht aan. Eigenlijk de albums die toch wel een beetje saai worden. Biffy is verder wel tof hoor, maar gevaar van dooddraaien is er wel.quote:
Straks ga je nog bekennen dat je Anouk het geweldig vind doen op het song festivalquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat vind ik totale nonsens om eerlijk te zijn gezien mijn liefde voor een Justin Timberlake, voor alle jazz, etc etc. Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisteren
Nee dat doet ze dan wel echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Straks ga je nog bekennen dat je Anouk het geweldig vind doen op het song festival
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Norrage het volgende:
Ik was deze week zelfs de nieuwe Dido aan het luisteren
Soms snap ik je echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee dat doet ze dan wel echt verschrikkelijkwat een zoutnummer....maar ik ben verder wel fan van haar hoor. Maar ze moet niet van die laffe kut-ballads gaan zingen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij heeft Marco Borsato ook in zijn top10 van favoriete liedjes staan
Ik stalk nu echt te veelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |