Hou toch op met dat gejankzak, het is niet het recht van degene die de lapo heeft te besluiten of een reeks gesloten wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:30 schreef Blaadje11 het volgende:
Ondanks de laatste post (die de reeks duidelijk sloot) gaat deze ellende toch weer lekker (?) door..
Waarom zo ziek? (voel je aangesproken).
Maar het gaat niet in samenwerking met de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
Het gebied waar de jongens kunnen zijn is behoorlijk... Zolang het in samenwerking met de politie gaat is het toch prima dat mensen de bossen uitkammen?
Hindert de politie. En daarnaast verstoort het de natuur nogal als je in een linie gaat kammenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
Het gebied waar de jongens kunnen zijn is behoorlijk... Zolang het in samenwerking met de politie gaat is het toch prima dat mensen de bossen uitkammen?
Oh, in dat geval is het gewoon dom inderdaad... ik was nog steeds in de veronderstelling dat die mensen dit met de politie deden...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar het gaat niet in samenwerking met de politie.
De politie heeft zelfs al meerdere malen aangegeven deze spontane zoekacties van vrijwilligers liever niet te zien in verband met het risico op het wissen van sporen of het vernietigen van bewijsmateriaal.
Samenwerking? Niet echt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
De politie is er juist tegen! Ze ontmoedigen het juist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vind je?
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh en het kaartje met waar hij kan zijn geweest... De politie zal vast een soort berekening hebben gemaakt hoeveel de vader heeft gereden vanuit neerkeek... Ze weten hoeveel hij getankt heeft en hoeveel kilometer de door hun geschatte route is... Dat hij in die tijd ook naar hilversum kan hebben gereden klopt dan wel qua tijd, maar dan had hij minder benzine in de auto moeten hebben of een keer extra moeten tanken... Dus ik gok zomaar dat ze die berekening wel netjes hebben gemaakt.
Mja als de vader het echt goed heeft voorbereid dan was dat tanken in Limburg misschien enkel om de suggestie te wekken dat de tank op dat moment vol zat, is hij daarna doorgereden naar Brussel of weetikwaar om de kinderen achter te laten, een stuk doorgereden, en heeft hij daar nog even met benzine uit een jerrycan de tank gevuld tot een bepaald niveau om zo ervoor te zorgen dat men denkt dat hij enkel rechtstreeks vanuit Limburg naar Doornse Gat is gereden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Oh en het kaartje met waar hij kan zijn geweest... De politie zal vast een soort berekening hebben gemaakt hoeveel de vader heeft gereden vanuit neerkeek... Ze weten hoeveel hij getankt heeft en hoeveel kilometer de door hun geschatte route is... Dat hij in die tijd ook naar hilversum kan hebben gereden klopt dan wel qua tijd, maar dan had hij minder benzine in de auto moeten hebben of een keer extra moeten tanken... Dus ik gok zomaar dat ze die berekening wel netjes hebben gemaakt.
dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?
Zou hij het echt zo ver hebben voorbereid?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat als hij het gedegen voorbereid had en op de plek waar hij de jongens zou achterlaten al een jerrycan met benzine had staan?
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook niet dat een stelletje vrijwilligers de jongens gaan vinden... Die komen vast ergens bovendrijven deze week of een verdwaalde wandelaar met hond ofzo op een plek die toch iets uit de zoekrichting lag..
Ik vrees van wel, al denk ik dat hij niet de grens over is gegaan. En begraven denk ik ook niet. Verzwaard het water in heeft minder kans gevonden te worden denk ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zou hij het echt zo ver hebben voorbereid?
Zouden de mensen die gaan zoeken in de bossen wel beseffen wat ze tegen kunnen komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.
Het vinden van de lichamen is belangrijk (vooral voor de moeder) maar er is geen haast mee.
Er is haast met het vinden van de levende kinderen, en de kans dat ze in leven zijn wordt kleiner naar mate er meer tijd voorbij gaat.
Maar het is wel zo dat als je nu ergens een schep vindt dat het dan opvallend kan zijn; over een jaar denkt niemand er meer aan dat het misschien wat met deze zaak te maken heeft, en neemt men de schep mee naar huis en zet 'm in zijn schuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is wat ik vooral niet snap, mensen die in de bossen gaan zoeken die zoeken dus naar een lijk.
Het vinden van de lichamen is belangrijk (vooral voor de moeder) maar er is geen haast mee.
Er is haast met het vinden van de levende kinderen, en de kans dat ze in leven zijn wordt kleiner naar mate er meer tijd voorbij gaat.
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vrees van wel, al denk ik dat hij niet de grens over is gegaan. En begraven denk ik ook niet. Verzwaard het water in heeft minder kans gevonden te worden denk ik.
Dat sowieso niet...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Zouden de mensen die gaan zoeken in de bossen wel beseffen wat ze tegen kunnen komen?
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je 2 gaten moet graven zal dat ook heus wat sporen op je handen achterlaten.. Of hij moest de gaten ook al klaar hebben dan.
Dat ook... Midden in de nacht ga je niet een paar kilometer lopen met 2 jongens...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef moeke1 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben nog steeds van mening dat hij niet ver een (onbekend) bos is ingegaan, aangezien het pikke donker was.
Maar je gaat toch zoeken in de hoop wel wat te vinden? Maar je weet het niet. Voor hetzelfde geld is het wel zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dat sowieso niet...
Maar je gaat daar ook niet van uit als je meedoet, je gaat er vanuit dat je toch niks vindt. En als je wel wat vind dan zal het een schep of weetikwat zijn, ik neem aan dat die kinderen ergens niet open en bloot liggen ofzo.
Maar dan blijven er alsnog miljoenen mogelijke plekken over; bermen van een snelweg, kleine bosjes langs een dorpsweg waar 's nachts geen mens komt... ik was laatst aan het hardlopen en liep langs een stroomhok, en zelfs daar achter zou je ze kunnen begraven want daar komt werkelijk geen mens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:43 schreef moeke1 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben nog steeds van mening dat hij niet ver een (onbekend) bos is ingegaan, aangezien het pikke donker was.
Ja, maar iets van blaren... Hij was fysiotherapeut...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.
handschoenen + overall?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zou kunnen en hij kan zijn handen ook hebben gewassen met wat spawater oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |