Ah joh, het is Twitter. Interessantdoenerij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Jammer hoor dit, wie weet heeft zij wel de ontknoping
Grote kans inderdaad! Zo op gevoel vanachter haar computer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?quote:
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze moet maar hier meeschrijven dan.
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat doet jou aannemen dat ze dat niet allang doet?
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja...nu hebben we ook weinig houvast en je hoopt toch op een tip waar je wat aan hebt. Baat het niet, schaadt het niet?
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:15 schreef Rachilda het volgende:
O
[..]
We hebben hier nog nauwelijks theorieën voorbij zien komen, dus volgens mij zit ze hier niet
Nodig haar uit dan!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:10 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Een wat de politie nodeloos werk verschaft, alle tips dus ook de meest van de pot gerukte moeten ze nakijkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef eight het volgende:
[..]
Die gedachte is precies de reden die dit soort idioten werk verschaft.
maar die theorie klopt nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik al wel een paar, waaronder dat de moeder de dader is
Dat was me dan weer wel opgevallen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:38 schreef Bayswater het volgende:
Ook mooi dat mensen zich speciaal aanmelden op Fok voor dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |