SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh sorry hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Ze hebben toegezegd dat aanpassingen mogelijk waren. En waren bereid om dat te doen.
Op het laatste moment wilden ze dat opeens niet meer doen omdat het geld kostte.
Meestal, ja.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar meestal kunnen doven dan toch niet goed praten omdat ze het zelf niet horen toch?
Hahahahaha.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh sorry hoordit is wat mijn slb'er vertelde aan onze klas waar ze in zou komen.
wat?quote:
WAAROM?quote:
Is echt zoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allemaal leugens.Vind het leuk om het te horen. Ga ik morgen tegen d'r zeggen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Is echt zoZe zou mij dan gekend hebben
We hadden wel een leuke klas op zich.
HEB*quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK HAD GELIJK.
Ik ben grammarnazi waardig
Ah okequote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach joh. Ze doet nu docent Nederlands-opleiding, ook op HU. Ze wil P halen en dan naar UU.
De discussie was in principe over dus de verleden tijd leek mij goedquote:
DA'S GEMEENquote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Omdat ik hem met Mach 5 door een bushokje ging tyfen.
Het zit zo: ze had niet de juiste school gekozen. Tilburg zou heel goed bij haar passen. Daar is echt veel meer schrijvende journalistiek, een groot voordeel als je daar toch mee wil gaan werken. Utrecht is een goede school voor wie met verschillende media wil leren werken. Ik heb haar verhaal grotendeels gevolgd en daaruit bleek telkens dat ze ontzettend graag schrijvende journalist wilde horen. Prima, kan ook. Je hoeft echt niet te kunnen horen om een goede schrijvende journalist te worden. Maar ik vind het gewoon beetje apart dat ze dat juist de meest multimediale variant van de opleiding kiest, terwijl er prima andere scholen zijn die dezelfde opleiding bieden maar geschikter voor haar en haar toekomstdromen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, en het was zo dat zij dan sommige dingen niet zou hoeven doen, maar dan zou ze toch hetzelfde papiertje krijgen terwijl ze sommige dingen niet gedaan heeft.
Zie hierboven. Ik snap dus niet waarom zo graag Utrecht. Vraag dat eens voor me.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze perse in Utrecht. Kamer gevonden, boeken besteld en alles en dan opeens afgewezen.
Niet echt, maar ze moet iets. Liefst wil ze nog steeds Journalistiek doen, maar tja.quote:
Jij bent stomquote:
Grammar nazi*quote:Op maandag 13 mei 2013 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK HAD GELIJK.
Ik ben grammarnazi waardig
quote:
Ja, ik weet het.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, Ezell, dat is dus dat meisje die ook smiddags komt tot savonds op mn HW.
Als jullie beiden komen, praten jullie daar maar over dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Niks tegen meisje trouwens. Maar ik begrijp dat hele gedoe gewoon niet.
Ze vindt Utrecht geweldig.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het zit zo: ze had niet de juiste school gekozen. Tilburg zou heel goed bij haar passen. Daar is echt veel meer schrijvende journalistiek, een groot voordeel als je daar toch mee wil gaan werken. Utrecht is een goede school voor wie met verschillende media wil leren werken. Ik heb haar verhaal grotendeels gevolgd en daaruit bleek telkens dat ze ontzettend graag schrijvende journalist wilde horen. Prima, kan ook. Je hoeft echt niet te kunnen horen om een goede schrijvende journalist te worden. Maar ik vind het gewoon beetje apart dat ze dat juist de meest multimediale variant van de opleiding kiest, terwijl er prima andere scholen zijn die dezelfde opleiding bieden maar geschikter voor haar en haar toekomstdromen.
[..]
Zie hierboven. Ik snap dus niet waarom zo graag Utrecht. Vraag dat eens voor me.
Weltrustenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Osuchi het volgende:
Ik ga langzamerhand maar weer in bed liggen, mijn wekker tringelt vrolijk morgenochtend om een uur of half 7
Slaap lekker!![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jullie beiden komen, praten jullie daar maar over dan.Hebben we meteen weer stof.
In hemelsnaam zeg, mensen moeten echt niet hun studies op basis van steden kiezen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze vindt Utrecht geweldig.
Iets wat ik me niet kan voorstellen.
trusten!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:12 schreef Osuchi het volgende:
Ik ga langzamerhand maar weer in bed liggen, mijn wekker tringelt vrolijk morgenochtend om een uur of half 7
Slaap lekker!![]()
Ik weet het ook niet precies.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]Ben bang dat ik dan iets verkeerds zeg en het dan overkomt als: je bent doof, kut voor je.
[..]
In hemelsnaam zeg, mensen moeten echt niet hun studies op basis van steden kiezen.Als je een studie doet, dan ga je voor de studie. Ik vind Utrecht toch ook geen moer aan en ik woon hier zelfs nu.
Haha dat programma, dat meisje die hij aanspreekt in Snowworld heeft echt iets van: 'wtf ga weg engerd'quote:
moet... Ezell... vindenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik houd nu mijn mond wel voordat ik een klap van je krijg.![]()
Overigens even weg. DOEG.
Net nog gepost, WA is nu even belangrijkerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:14 schreef Osuchi het volgende:
Trouwens: Toto lurkt gewoon de hele tijd mee hoor
Nou doeg
Niet zo op je teentjes getrapt johquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net nog gepost, WA is nu even belangrijker
Neehoor, zeker niet!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh tof ik dacht iets kuts want meestal mail je voor unbans enzo
Ik wil ook modden, maar buiten jong kom ik niet zo heel vaak dus denk ik niet dat het dan nut heeft. KLB modden lijkt me wel tofquote:
Ja duhquote:Op maandag 13 mei 2013 23:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Haha dat programma, dat meisje die hij aanspreekt in Snowworld heeft echt iets van: 'wtf ga weg engerd'
Nee? Lette niet heel goed op verderquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja duh
Heb je zn openingszin al gehoord
Jouw pa moet wel kunstrover zijn want jij bent echt een meesterwerkquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja duh
fuck spoilers, wat was het?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja duh
Als het aan mij lag, kreeg jij een slotje.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
ONZ is echt kut
Als het aan mij lag deed ik overal een slotje op, wat een kutbagger altijd.
Nja niet openingszin. Maar 2e zin ofzo was meteen "ja ik ben nog maagd"quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nee? Lette niet heel goed op verder
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het aan mij lag, kreeg jij een slotje.
ONZ was nog leuk in de tijd toen KLB 1.0 was.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
ONZ is echt kut
Godverquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja niet openingszin. Maar 2e zin ofzo was meteen "ja ik ben nog maagd"
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Nja niet openingszin. Maar 2e zin ofzo was meteen "ja ik ben nog maagd"
KLB 1.0quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ONZ was nog leuk in de tijd toen KLB 1.0 was.
Ja is tof. Je kan altijd even een mailtje sturenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil ook modden, maar buiten jong kom ik niet zo heel vaak dus denk ik niet dat het dan nut heeft. KLB modden lijkt me wel tof
KLB was vroeger beter inderdaadquote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ONZ was nog leuk in de tijd toen KLB 1.0 was.
Mooi manquote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jouw pa moet wel kunstrover zijn want jij bent echt een meesterwerk
Haha, jij zou het hele forum sluiten als je kon.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:18 schreef Paxcon het volgende:
ONZ is echt kut
oke hihiihihihiquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gewoon, vond het wel een leuke opmerking
Nee hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, jij zou het hele forum sluiten als je kon.
Woarme sjokomel met slagggroom jatogquote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]![]()
Dat meisje met wie hij koffie drinkt is echt te spontaan en knap voor hem
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooi man
Nou mn moeder is wel kunstdocente / beeldend kunstenaar dus in principe...
quote:
Backdoorsluts 27quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Zin om te fappen, wie helpt me aan een mooi filmpje?
Wacht maar, wacht maar.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:22 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hij heeft wel haar nummer
Om van hem af te zijn
Wil je nog een paar hete snapchat pics jwzquote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
Zin om te fappen, wie helpt me aan een mooi filmpje?
Je moet hem zoekenquote:
Jij niet dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef arachide. het volgende:
Oooooooooooooooooh LITTLEBROOOOOOOOOOOOOWNIE
[info]Leren, cutie![/info]
ik ben bezig, maar ik kom LB even motiveren. tevens HAHA bij mij doet de code het welquote:
Moet je mod voor zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[info] Een vergiet is ook maar een wok met gaatjes [/info]
Ja stuur danquote:Op maandag 13 mei 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Wil je nog een paar hete snapchat pics jwz;);););;);););)
maar maar heb al geleerdquote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef arachide. het volgende:
Oooooooooooooooooh LITTLEBROOOOOOOOOOOOOWNIE
En voor als je wel weggaat: Heel veel succes morgen, je kan hetquote:
Maar ik vind je cutequote:
werkt alleen als je mod bentquote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[info] al die leipe codes werken niet op tablet layout[/info]
ja maar wil alles likenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las hetquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
EtssuuuuuuuuuuuuuOMG IK NET ZO ROKEN, RUIKT MIJN MOEDER HET OMG OMG OMG
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]hoe kom je aan mn fbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Omdat cute.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZOEKEN DAN.
Ezell kan je niet vinden. Geloof me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt mn naam gewoon van iemand geDMt gekregen, is t niet?
ik weet al van wiequote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee dat zou een beetje raar zijn emiel :S
Dat is niet zijn voornaam toch? Zo wel, dan loog DV tegen mequote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik kan je nu noten, doorgeven dat je privegegevens post, dan heb jij een ban en dan post je met je kloon, wordt je ban nog langer.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja altijd en jij ook jwz hihi iksdeequote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
msacras stuurt naaktfoto's via snapchat omg.
mn 2de naam is emiel, daarom zit ik hier met n open mond achter laptopquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan je nu noten, doorgeven dat je privegegevens post, dan heb jij een ban en dan post je met je kloon, wordt je ban nog langer.
En dat allemaal terwijl het een valse naam is.
hij heet niet emielquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan je nu noten, doorgeven dat je privegegevens post, dan heb jij een ban en dan post je met je kloon, wordt je ban nog langer.
En dat allemaal terwijl het een valse naam is.
dat zeg ik vaak door dit: ONZ / Zaken gedaan met een randdebielquote:Op maandag 13 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
mn 2de naam is emiel, daarom zit ik hier met n open mond achter laptop
quote:ik ben jeroen dit is niet edwin emiel adres hoor beetje raar groetjes jeroen
rot op.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
Impliceren dat Etsu een Emiel is.
Is toch meer Lekker R. Ding, toch?![]()
![]()
maakt niet uit. je hebt mn 2de naam verspreid. ik hoop van harte dat de fa's daar iets mee gaan doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat zeg ik vaak door dit: ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
nee ik maakte een grap uit dat topic, 'emiel adres' --> emailadresquote:Op maandag 13 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit. je hebt mn 2de naam verspreid. ik hoop van harte dat de fa's daar iets mee gaan doen.
j`quote:Op maandag 13 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt mijn laatste dm toch wel gelezen?
quote:
ik dacht dat je met 'R.' iets wilde zeggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, even checken. Een boze Etsu moet ik niet hebben.
Komt toch mooi achter Lekerr?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik dacht dat je met 'R.' iets wilde zeggen.
Wie?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef arachide. het volgende:
OHMYGOD LB VOEGT ME TOE OP FB EN OMG ZE IS ZO CUTE EN KLEIN HET IS NIET TE GELOVEN
Je zet nu toch zelf in het topic dat dat je 2e naam is :d je had het ook ff via sm kunnen doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
maakt niet uit. je hebt mn 2de naam verspreid. ik hoop van harte dat de fa's daar iets mee gaan doen.
Hou oud ben je?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie gaan zo snel, ik voel me ouuddd
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:39 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Je zet nu toch zelf in het topic dat dat je 2e naam is :d je had het ook ff via sm kunnen doen.
Oh lekker happen :")quote:Op maandag 13 mei 2013 23:38 schreef Etsu het volgende:
GRAPJE HOOR MN TWEEDE NAAM IS EMIEL HOOR HIHAHOHAIAHIASHI![]()
![]()
![]()
![]()
:"')
![]()
![]()
![]()
heb je je fb gecheckt?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zit in jouw username 3 letters van mn naam?
quote:
truequote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu woont in een vuilnisbak en is altijd chagerijnig
Sinds wanneer?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu woont in een vuilnisbak en is altijd chagerijnig
mijn 2de was euhm. ezell denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB was mijn tweede FOK!ker op FB twee jaar geleden
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB was mijn tweede FOK!ker op FB twee jaar geleden
wie dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Je had er wel meer.
Jij bent mijn derde.
KB toch? Ik heb jou nog niet eens een jaar op FB.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie dan?
alex heb ik nooit gehoeven, kwam veel later. R_R had ik nooit. Dastan had in die tijd nieteens FB. Jordy 1ste denk ik. Sander? Geen idee.
oh.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
KB toch? Ik heb jou nog niet eens een jaar op FB.
Niemand voegt mij toequote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ETSU VOEGT ME TOE OP FB OH EM DJIE
Ik weet niet hoe je heet ofzoquote:
ik lachtequote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij staat hoger in mijn lijst dan ik in de jouwe. Oemf, kan dit emotioneel niet zo goed aan.
ik heb het geliked hoorquote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
en dat terwijl mijn profielfoto echt fucking awesome is.Mijn gezicht staat er half op, dat is al een like waard.
Mijn smaak is te gecompliceerd. Ik ga in een hoekje huilen terwijl ik sojamelk drink en mezelf kalmeer met Stanisław Skrowaczewski op de achtergrond.
Zo hopeloos ben ik ook nietquote:
Volgens mij ben ik alleen via via te vinden. Heb je mono of unft?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je heet ofzo
10/10 zou toevoegen
Grapje jatogquote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo hopeloos ben ik ook niet
klopt, want jij ben zo retegeil dat ik spontaan een orgasme krijg als ik een silhouet van je gezicht ziequote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
en dat terwijl mijn profielfoto echt fucking awesome is.Mijn gezicht staat er half op, dat is al een like waard.
Mijn smaak is te gecompliceerd. Ik ga in een hoekje huilen terwijl ik sojamelk drink en mezelf kalmeer met Stanisław Skrowaczewski op de achtergrond.
Oh nu ga ik je ook toevoegen enzoquote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik alleen via via te vinden. Heb je mono of unft?
Ik bedoelde dat het eerder goed was dat de andere helft er niet op stond.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, want jij ben zo retegeil dat ik spontaan een orgasme krijg als ik een silhouet van je gezicht zie
Noem je naam en ik spoor je op. Gratis en voor niets.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik alleen via via te vinden. Heb je mono of unft?
Ik negeer iedereen waarvan ik niet weet wie het is.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb ara wel toegevoegd, maar ze negeert me.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik negeer iedereen waarvan ik niet weet wie het is.
Toffe foto, die op het strandquote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ETSU VOEGT ME TOE OP FB OH EM DJIE
Hoeveel likes nu?quote:
Oh ik dacht dat mijn identiteit wel heel erg open lagquote:Op maandag 13 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik negeer iedereen waarvan ik niet weet wie het is.
Tuurlijk heb ik gekekenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
weer 14 bij
heb je ze wel daadwerkelijk bekeken of gewoon alleen op like gedrukt?
JIJ SNAPT HET! Likes alles.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
in 5 minuten 3 vrienden erbij popiejopieboy
Daar doe ik normaal vijf minuten Chatroullete over.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
in 5 minuten 3 vrienden erbij popiejopieboy
Maar ik heb dan ook geen tietenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar doe ik normaal vijf minuten Chatroullete over.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 dagen baard. ik doe 't beter dan jordy.
He wat?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
ara heeft een foto met een sexy meneer van 17 maart
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
RoodbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 dagen baard. ik doe 't beter dan jordy.
Dat kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent toch F via VA zn feestboek, of ben je niet friends met hem?
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:59 schreef Etsu het volgende:
Laat het nog een week staan en dan beoordeelt de sc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 dagen baard. ik doe 't beter dan jordy.![]()
ik heb net de foto gewhatsappt naar jordy met 'ik doe het beter dan jij'quote:Op dinsdag 14 mei 2013 00:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Laat het nog een week staan en dan beoordeelt de sc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |