Deze post is van een jaar geleden, de link die deze gebruiker naar zijn app gaf werkt helaas niet meer. Ben erg benieuwd naar de app, iemand die deze misschien heeft en zou kunnen uploaden? Bedankt!quote:Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef jopiede het volgende:
Ik heb wel wat gemaakt, 1ntje met wat theorie en 1 met wat formules:
---
Ik doe het als volgt: Wil ik Theorie, archive ik formules en unarchive ik formules en vice versa!
Indeling Formules:
[ afbeelding ]
Indeling Theorie:
[ afbeelding ]
Zelfde hier, hij is alleen al een paar dagen niet online geweest. Hoop daarom dat iemand anders hem toevallig op zijn pc heeft staan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef MrGreen95 het volgende:
Ik heb al een pm naar jopiede gestuurd, nu maar afwachten.
Same story al een paar dagen terug..quote:Op maandag 13 mei 2013 22:29 schreef MrGreen95 het volgende:
Ik heb al een pm naar jopiede gestuurd, nu maar afwachten.
Bij vwo mag het gewoon hoor knullemansquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:21 schreef TrollenFTW het volgende:
Hartstikke leuk allemaal, maar je mag geen GR gebruiken tijdens je economie examen. Dit moet een normale rekenmachine zijn.
Lucky mawfackers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Tiezol het volgende:
[..]
Bij vwo mag het gewoon hoor knullemans
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef Kloktijd het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FX4CW8AIBH3I.8xp
Het is trouwens wel een groot bestand, wat dus een groot deel van je ram geheugen in gebruik zal nemen.
Stuur het eerst op naar je archief
Via [ 2nd + ] > [Mem Mgmt/del] > All > hier kun je hem verplaatsen van je archief naar je ram.
Dit is trouwens de .GRC (die kun je zelf eventueel nog aanpassen) in Gr programma generator
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-SXS6SPMGGECY.grc
Alstu
Stuur dat .8xp bestandje naar je GR (archief)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:12 schreef impact17 het volgende:
Thnx! Maar hoe krijg je deze nu goed op je GRM? TI-84 plus, TI-connect en Notefolio heb ik al (:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |