abonnement Unibet Coolblue
pi_112130846
Bedankt voor de samenvatting, maar moeten we H4 en H5 van Welvaart wel of niet kennen?
pi_112138762
quote:
wow hartstikke handig! perfecte aanvulling op die samenvatting van de topic starter!
thanks! :D
uhhhhhhhhh
pi_112167965
heeft iemand misschien nog een samenvatting voor in de gr?
pi_112170401
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 14:42 schreef bumaa het volgende:
heeft iemand misschien nog een samenvatting voor in de gr?
Zou ik ook wel handig vinden! :)
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_112170587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Zou ik ook wel handig vinden! :)
pi_112172030
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 15:45 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Zou ik ook wel handig vinden! :)
pi_112172558
Ik heb wel wat gemaakt, 1ntje met wat theorie en 1 met wat formules:

http://www.sendspace.com/file/9js4cz

Ik doe het als volgt: Wil ik Theorie, archive ik formules en unarchive ik formules en vice versa!

Indeling Formules:


Indeling Theorie:
pi_112173503
Hoe archive en unarchive je op de rekenmachine? Het lukt me wel via de computer, maar niet op de rekenmachine. Super handig bestand trouwens!

Edit: uitgevonden. Ga naar memory (2nd - +) en daar kun je op archive(5) en unarchive(6) drukken, vervolgens naar prgm, klik het bestand aan en klaar.

[ Bericht 18% gewijzigd door vonhelsing op 29-05-2012 16:47:37 ]
pi_112173775
2nd -> + (mem dus). Dan nummer 2: mem mgmt. Dan 1: all. En degenen met een kruisje ervoor zijn dan gearchiveerd.
pi_112173793
Zijn er ook mensen met een casio?
pi_112173871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:25 schreef jopiede het volgende:
Ik heb wel wat gemaakt, 1ntje met wat theorie en 1 met wat formules:

http://www.sendspace.com/file/9js4cz

Ik doe het als volgt: Wil ik Theorie, archive ik formules en unarchive ik formules en vice versa!

Indeling Formules:
[ afbeelding ]

Indeling Theorie:
[ afbeelding ]
Wow, dit zou echt fantastisch zijn als het werkte. Echter, na het downloaden probeer ik hem uit te pakken en vervolgens klik ik op het uitgepakte bestand: ''file is corrupt''.

Zou het erg waarderen als je het nog een keer zo uploaden. :P

Edit: ik denk dat het komt doordat je een andere TI-versie hebt. De meesten zullen denk ik toch wel iets van TI-84 Plus hebben waardoor jouw bestand helaas niet de waardering zal krijgen die het verdient. :(
pi_112174181
Oops nvm, was weer eens te snel begonnen met posten.
pi_112176326
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 16:47 schreef Mastur het volgende:

[..]

Wow, dit zou echt fantastisch zijn als het werkte. Echter, na het downloaden probeer ik hem uit te pakken en vervolgens klik ik op het uitgepakte bestand: ''file is corrupt''.

Zou het erg waarderen als je het nog een keer zo uploaden. :P

Edit: ik denk dat het komt doordat je een andere TI-versie hebt. De meesten zullen denk ik toch wel iets van TI-84 Plus hebben waardoor jouw bestand helaas niet de waardering zal krijgen die het verdient. :(
Ik heb het met http://grpg.php0h.com/ gemaakt, ik kan je het origineel sturen en dat jij dan probeert om het "compatible" te maken met je oudere GR?

Als mensen trouwens nog handige dingen hebben die ik mis, post ze en ik voeg ze er vanavond/morgen ochtend nog bij!
pi_112176404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik heb het met http://grpg.php0h.com/ gemaakt, ik kan je het origineel sturen en dat jij dan probeert om het "compatible" te maken met je oudere GR?

Als mensen trouwens nog handige dingen hebben die ik mis, post ze en ik voeg ze er vanavond/morgen ochtend nog bij!
Zou je het theorie gedeelte kunnen uploaden in het origineel, dan kan ik er nog wat bij doen en weg halen..
pi_112176563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:40 schreef UchihaItachi het volgende:

[..]

Zou je het theorie gedeelte kunnen uploaden in het origineel, dan kan ik er nog wat bij doen en weg halen..
Met de voorwaarde dat je hier even shared met ons wat jij er bij doet, dan kunnen wij dat eventueel ook toevoegen!

Sendspace doet alleen raar, heeft iemand anders een goede site?

EDIT:

Link: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8HKP6XZYELYD.rar
pi_112177766
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 17:38 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik heb het met http://grpg.php0h.com/ gemaakt, ik kan je het origineel sturen en dat jij dan probeert om het "compatible" te maken met je oudere GR?

Als mensen trouwens nog handige dingen hebben die ik mis, post ze en ik voeg ze er vanavond/morgen ochtend nog bij!
Het overzetten lukt nu volgens mij wel. Alleen waar kan ik het bestand vervolgens in mijn GRM vinden?

EDIT: Gevonden en het werkt! Top, bedankt!
EDIT 2: Nu alleen nog 'ECO THEORIE' erop zetten. Hij geeft elke keer aan dat er 'insufficient memory' is, terwijl ik zeker weet dat ik genoeg heb:

RAM FREE: 17620
ARC FREE: 406988

Zie ik iets over het hoofd? ECO BEREKENINGEN ging namelijk wel zonder memoryproblemen.
pi_112178079
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Mastur het volgende:

[..]

Het overzetten lukt nu volgens mij wel. Alleen waar kan ik het bestand vervolgens in mijn GRM vinden?

EDIT: Gevonden en het werkt! Top, bedankt!
EDIT 2: Nu alleen nog 'ECO THEORIE' erop zetten. Hij geeft elke keer aan dat er 'insufficient memory' is, terwijl ik zeker weet dat ik genoeg heb:

RAM FREE: 17620
ARC FREE: 406988

Zie ik iets over het hoofd? ECO BEREKENINGEN ging namelijk wel zonder memoryproblemen.
Same problem here. Waarschijnlijk een foutje in het bestand o.i.d....
pi_112178183
Klopt! Theorie is veeeels te groot om samen met de berekeningen in je RAM te passen. Daarom moet je eerst even op je gr dit doen:

2nd -> + (mem dus). Dan nummer 2: mem mgmt. Dan 1: all --> naar het eco bereken prgrm scrollen. Klikken op enter, dan komt er een * voor.

Dan over zetten, als je dan in plaats van theorie de bereken pgrm wil zien --> Eco Theorie ook archiven, en daarna de berekeningen prgrm unarchiven
pi_112178362
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:20 schreef jopiede het volgende:
Klopt! Theorie is veeeels te groot om samen met de berekeningen in je RAM te passen. Daarom moet je eerst even op je gr dit doen:

2nd -> + (mem dus). Dan nummer 2: mem mgmt. Dan 1: all --> naar het eco bereken prgrm scrollen. Klikken op enter, dan komt er een * voor.

Dan over zetten, als je dan in plaats van theorie de bereken pgrm wil zien --> Eco Theorie ook archiven, en daarna de berekeningen prgrm unarchiven
Ik heb eco berekeningen gearchived en nog kan ik de theorie niet overzetten? Heb je nog suggesties wat ik kan doen?
pi_112178437
Alles verwijderen wat in je RAM zit
pi_112178461
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:27 schreef jopiede het volgende:
Alles verwijderen wat in je RAM zit
Already done that. Ik ga nu wel even proberen of het misschien werkt als ik eerst eco theorie er op zet.
pi_112178559
Helaas, het wil echt niet. Dan zal ik het (helaas :( ) zonder moeten doen. Hoe dan ook, bedankt!
pi_112178884
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 18:12 schreef Mastur het volgende:

[..]

Het overzetten lukt nu volgens mij wel. Alleen waar kan ik het bestand vervolgens in mijn GRM vinden?

EDIT: Gevonden en het werkt! Top, bedankt!
EDIT 2: Nu alleen nog 'ECO THEORIE' erop zetten. Hij geeft elke keer aan dat er 'insufficient memory' is, terwijl ik zeker weet dat ik genoeg heb:

RAM FREE: 17620
ARC FREE: 406988

Zie ik iets over het hoofd? ECO BEREKENINGEN ging namelijk wel zonder memoryproblemen.
Is het jou wel gelukt??
pi_112178921
Mij ook niet gelukt!

EDIT: Na nogmaals geprobeerd te hebben het bestand BEREKENINGEN te archiven (was eerste keer proberen verkeerd gegaan) is het wel gelukt! Hartstikke bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')