Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Verbaasd me echt dat die avithal nog nooit volgeblaft is trouwens.
Van verbazing schrijf je verbaast met een d?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Nou ja Dan had ze iets meer tieten moeten laten zien denk ikquote:Op maandag 20 mei 2013 15:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die deed toch alleen mee om reclame te maken voor haar youtube kanaal?
Ze zeggen dat de kandidaten wel echt zijn, dat geloof ik dus echt niet bij die avithal.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:43 schreef 123eend het volgende:
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Baal je nu dat je je hebt afgetrokken op der?
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze blijft lelijk, die stem alleen al.
niet echtquote:Op maandag 20 mei 2013 17:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Godverdomme in de show leek ze knapper.
als jij echt bent moet jij ook tegen jezelf bescherm wordenquote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik vind haar best wel leuk, alleen jammer dat ze een heel stuk jonger is dan mij en gene heel lang haar heeft. Verder vind ik haar wel OK.
Ondanks dat het voor het grootste gedeelte allemaal nep is zou ik best well als kandidaad willen meedoen. Mijn lang haar en andere kleding zal zeker tot de verbeelding spreken bij de wat oudere vrouwen.
Dus het enige bewijs is een forumpost van iemand die zegt haar te zijn en alleen die twee posts heeft op dat forum? Zelfs in BNW hebben ze beter bewijs voor hun theorieën.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:01 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
lekker bezig Ewout http://glamora.ma/2013/05/bewijs_maagdenshow_rtl5_is_fak.html
Allemachtig, we snappen ondertussen wel dat jij een man bent met lang haar hoor.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:11 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Nog steeds zou ik ze hard doen en wat ze zegt; Ik ben bang nymfo te worden, daar kan ik mij wel iets bij voorstellenquote:
Men verwacht het niet maar wil inderdaad niet zeggen dat het onmogelijk is. Wat ik al eerder zei, misschien is die Avithal een tease maar zodra het puntje op paaltje komtquote:Op maandag 20 mei 2013 18:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Denk dat wel meer (lekkere) meiden van 20-21 zijn die maagd zijn hoor, waarschijnlijk ook wel ouder. Zo bijzonder is dat niet.
Oh, thanks!quote:Op maandag 20 mei 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:
http://www.hebikietsgemis(...)og-nooit-gedaan.html
Hier kun je het terugkijken zonder te betalen.
Toen ik het 2 weken terug probeerde nog niet in ieder geval, niet via RTLquote:
Toen was 't ook nog geen terugkijkenquote:Op maandag 20 mei 2013 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh, thanks!
[..]
Toen ik het 2 weken terug probeerde nog niet in ieder geval, niet via RTL
Maar goed nu dus wel
Misschien was ik in de war met een ander programma, RTL vraagt iig soms wel geld (80 cent ofzo, maar flikker op met je 80 centquote:Op maandag 20 mei 2013 19:54 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Toen was 't ook nog geen terugkijken
Wat deed jij daar dan? En waarom was je eregast?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:24 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook nep, dat heb ik in oltober 1994 zelf kunnen onderivnden toen ik als eregast in zijn uitzending was.
Dat was naar aanleding van een artikel in het blad Story waarin Loek Kessels (Mona) aandacht aan mij besteede. In de uitzedning droegen allle bandleden van het orkest een (kleurige) trui van mij en was ik de gehele uitzending live aanwezeig. Andere gasten moesten na een paar minuten weer de studio verlaten.. Buiten Paul om was alles vooral geerpeteerd en vooraf opgezet. Zo zal dat bij RTL ook wel zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat deed jij daar dan? En waarom was je eregast?
Je zoekt aandacht he? Noemen ze aandachtsgeil (kijk mij eens iets te melden hebben), laat ik je zeggen; Niemand zit te wachten op een wannabe hippiequote:Op maandag 20 mei 2013 20:36 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Dat was naar aanleding van een artikel in het blad Story waarin Loek Kessels (Mona) aandacht aan mij besteede. In de uitzedning droegen allle bandleden van het orkest een (kleurige) trui van mij en was ik de gehele uitzending live aanwezeig. Andere gasten moesten na een paar minuten weer de studio verlaten.. Buiten Paul om was alles vooral geerpeteerd en vooraf opgezet. Zo zal dat bij RTL ook wel zijn.
Maar ik zou best wel weer wat mediaaandacht willen krijgen, zelfs jaren later werd ik nog door die uitzending op straat herkend en aangesproken.
Helaas kan ik nergens een fragment terugvinden van de uitzending met de taarten en tomaten werd gegooirt. dat moet in oktober 1994 zijn geweest. alleen een verzamel DVD van deze uitzendingen staat een fragment waarin ik nog te zien ben.
FF verdiend een dagboek-topic voor hemzelfquote:Op maandag 20 mei 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je zoekt aandacht he? Noemen ze aandachtsgeil (kijk mij eens iets te melden hebben), laat ik je zeggen; Niemand zit te wachten op een wannabe hippie
Dat roepen ze toch om de twee minuten?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud is die kerel met die bril
45 ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat roepen ze toch om de twee minuten?
jawel, vandaag 2e date.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
Niks meer geworden met dat paardenmeisje zeker? Of gaan we eerst weer alles van vorige keer zien.
Ook die uitleg erbij naar die verkoopsterquote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
Bed kopen bij de kringloop. Wat een baas die Marc
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
ja, nou dat is hartstikke leuk natuurlijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
ja, nou dat is hartstikke leuk natuurlijk
Ah ik zat heel even iets anders te doen, rare tip eigenlijk. Koop een ander bed, beetje voorbarig.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tip van zijn 'datingconsulente'
Damn je hebt ook overal een beroep voor tegenwoordig
Je kan HET toch ook wel in een eenpersoonsbed doenquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik zat heel even iets anders te doen, rare tip eigenlijk. Koop een ander bed, beetje voorbarig.
kan wel ja, maar tweepersoons is wel wat handigerquote:Op maandag 20 mei 2013 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kan HET toch ook wel in een eenpersoonsbed doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |