Kiev sluit ik zeker niet uit.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
Kopenhagen en Berlijn zou nog kunnen.
Pssst, je vergeet Amsterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oslo, Baku of heel misschien Rome 2014. Iets anders zie ik niet winnen.
Ik ben een Rotterdammert, maar in godsnaam niet in AHOYquote:
Dat weet je zeker of dat gok je?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Als Nederland het gaat worden dan wordt het het Gelredome.
Ik weet niet meer wie, maar er was iemand met goede argumenten om voor Ahoy te gaan... Meer ruimte om mensen op te vangen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben een Rotterdammert, maar in godsnaam niet in AHOY
Dan liever Ziggo Dome voor het geluid
Is dat niet te groot? Die man van Tros zei dat ze wat kleinschaligs zouden zoeken dan waardoor ik ipv aan Gelredome aan Ahoy dacht.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
Pure gok, maar dat lijkt me wel een kanshebber qua aantallen mensen die je er kwijt kan.quote:
Als het aan de Tros zou liggen doen ze het ergens op een plein.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is dat niet te groot? Die man van Tros zei dat ze wat kleinschaligs zouden zoeken dan waardoor ik ipv aan Gelredome aan Ahoy dacht.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als het aan de Tros zou liggen doen ze het ergens op een plein.
Nee, dan is er ook stads-promo en zo spannend is Arnhem niet. Het wordt Rotterdam of Amsterdamquote:Op maandag 13 mei 2013 22:58 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Sterren.nl-studioquote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die man van TROS moet niet zo praten alsof hij het bepaalt, want er zitten vereisten aan vanuit de EBU en de organisatie, dat er minimaal een bepaald aantal mensen in moet kunnen, dus kleinschalig kan sowieso al nietquote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is dat niet te groot? Die man van Tros zei dat ze wat kleinschaligs zouden zoeken dan waardoor ik ipv aan Gelredome aan Ahoy dacht.
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2013 13:19 schreef TDHS het volgende:
[..]
Mwoah. Meer dan een compacte doos met stoelen is die Ziggodome niet. Prachtig dat wel. Waar moet het hele verhaal er omheen dan plaatsvinden?
Ahoy staat vaak leeg tegenwoordig. Kost vast minder om dat te huren en er zit veel m2 elders in het complex voor alle pers enz.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |