Hoe hou je het vol om dit hele topic er niet over te posten?quote:
Waarover?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol om dit hele topic er niet over te posten?
RED! Mijn wereldbeeld!! Wat doe je!quote:Op maandag 13 mei 2013 21:09 schreef iamredleader het volgende:
En strijken doe ik al een tijd niet meer. Nat uithangen en even "uitslaan"
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik laat ze meestal wassen/ophangen/strijken
Lior wordt geopereerd en tegelijkertijd heb jij een presentatie? Wat voor operatie kan zó oningrijpend zijn dat je er als vader niet bij bent ten faveure van een presentatie?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef iamredleader het volgende:
Morgen spannende dag: Lior wordt geopereerd om 09:00![]()
Ik heb om 09:00 presentatie van de kantoordirecteur over de strategische review waar we als bedrijf de laatste tijd over hebben nagedacht. Best benieuwd wat er gaat gebeuren. Dan om 10:00 prospect-gesprek, daarna verwacht ik een drukke telefonische dag. Eind van de dag bijeenkomst (intern) over de mededelingen van de ochtend, en dan naar huis.
Tinu is erbij en het zijn "maar'" buisjes.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lior wordt geopereerd en tegelijkertijd heb jij een presentatie? Wat voor operatie kan zó oningrijpend zijn dat je er als vader niet bij bent ten faveure van een presentatie?
Hopelijk helpt het hem goed! Succes morgen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef iamredleader het volgende:
En het is helaas wel nodig, na drie oorontstekingen die enkele dagen na een antibiotica-kuur weer terug kwamenarm jochie had/heeft er best last van.
quote:
Wauw wat gaafquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, in het kader van goed nieuws: vandaag mn leidinggevende gebeld en er is groen licht voor mij om terug te komen na mn verlof!!![]()
Het was even spannend want er was een stop op gezet, maar nu was nét besloten dat er toch wel wat ruimte was![]()
Nu morgen eea met mn uitzendbureau bespreken, maar ik ben echt blij!
En mij bangquote:
En die opmerking maakte de mijne beter.quote:
Ik zit een beetje tegen morgen aan te hikken. Kinderen mogen er gewoon mee naar school of kdv omdat je ruim van te voren al besmettelijk bent. (Ik leg de verantwoordelijkheid wel even bij mijn leidinggevende, zij moet wel even nagaan of het voor iemand een probleem zou kunnen zijn) De ergste jeuk is weg, de meeste blaasjes zijn aan het opdrogen en de koorts is weggebleven. Dus an sich zou ik gewoon kunnen gaan werken. Ik heb natuurlijk alleen een paar nachten nauwelijks geslapen en met Otje kan ik ook niet echt inhalen. Dat tikt nogal hard aan zeg maar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 07:41 schreef Soempie het volgende:
Kun je met de waterpokken wel gaan werken? Ik had verwacht dat je thuis zou zitten. En hoe is het nu?
quote:Omdat hete olie bloedlink is, moet u de pan wel heel goed in de gaten houden en niet bewegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Geinig...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
Als je bij Google Images zoekt naar Atari Breakout, kun je een spelletje spelen met de resultaten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:56 schreef Etcetera het volgende:
Als je bij Google Images zoekt naar Atari Breakout, kun je een spelletje spelen met de resultaten
Dat was zeker niet zo bedoeldquote:Op maandag 13 mei 2013 21:51 schreef LadyBlack het volgende:
Easy B.!Die post komt best wel veroordelend over joh.
[..]
Hopelijk helpt het hem goed! Succes morgen.
Fijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, in het kader van goed nieuws: vandaag mn leidinggevende gebeld en er is groen licht voor mij om terug te komen na mn verlof!!![]()
Het was even spannend want er was een stop op gezet, maar nu was nét besloten dat er toch wel wat ruimte was![]()
Nu morgen eea met mn uitzendbureau bespreken, maar ik ben echt blij!
quote:
Ik kom niet verder dan 8, want de 'paddle' gaat regelmatig zijn eigen gang...quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Sportschool en tennislessen weer opgepakt, PS?
[ afbeelding ]
Nee, dit is geen Photoshop...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:40 schreef Etcetera het volgende:
Is dat een photoshop? Ah toe, alsjeblieft
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Sportschool en tennislessen weer opgepakt, PS?
[ afbeelding ]
Neuhquote:
Precies! Jij snapt hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je had toch minstens het eerste gesprek al gehad moeten hebben Etc.
niet te lang in "stages" blijven zittenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Precies! Jij snapt het
Reactie binnen: geen betaalde vacature, een soort stage is eventueel mogelijk. Toch jammer.
Ben jij al overstag gegaan voor die hype rondom Daft Punk?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:51 schreef Bart het volgende:
DIG / Facebook-account verwijderen
TS heeft hulp nodig, kan iemand helpen?
?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij al overstag gegaan voor die hype rondom Daft Punk?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben jij al overstag gegaan voor die hype rondom Daft Punk?
Euh, het is Daft Punkquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het het meest slechte nummer ooit, ruim 3 minuten hetzelfde deuntje...
Welke hype je het over had. Maar ik begrijp 'm al geloof ik.quote:
Ja, maar zelfs dit is toch helemaal niets.quote:
quote:Mooi linkje trouwens in dat topic.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Tinuviel het volgende:
De buisjes operatie is goed verlopen. Beide ouders mochten mee naar het ziekenhuis, maar maar een ouder mocht mee naar de ok en de wakker ruimte dus wat dat betreft had Redvook niet zoveel kunnen doen in het ziekenhuis behalve wachten. Die vakantiedag kunnen we dan beter voor een ander keertje opsparen.
Exactquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ongeveer wat je al zei, je bent dan wel schoolverlater en op zoek naar werk maar je hebt nu een betaalde baan en tenzij er echt een enorme leerervaring tegenover staat het niet direct interessant is om aan een "stage" te beginnen (het moet echt wel een droomstage zijn zou ik het nog doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |