SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 14-05-2013 13:46:58 ]F means you're fucked![]()
Bwuh... morgen een hele dag met vergaderingen, de eerste om08.15, en dus had ik me voorgenomen om extra vroeg naar mijn werk te gaan om dan meteen te gaan rennen. Maar nu kan dat dus niet door die stomme spier...Ik heb maar besloten om verstandig te zijn en iig t/m woensdag rust te nemen en dan mss donderdag tussen de middag een klein dribbel-rondje te doen om te zien hoe het gaat.
***![]()
Da's wel verstandig inderdaad ja...en da's nooit leukquote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
Bwuh... morgen een hele dag met vergaderingen, de eerste om08.15, en dus had ik me voorgenomen om extra vroeg naar mijn werk te gaan om dan meteen te gaan rennen. Maar nu kan dat dus niet door die stomme spier...Ik heb maar besloten om verstandig te zijn en iig t/m woensdag rust te nemen en dan mss donderdag tussen de middag een klein dribbel-rondje te doen om te zien hoe het gaat.
F means you're fucked![]()
Wel goed dat je in ieder geval naar je lichaam luistert. En beter dan dat je straks helemaal een paar weken stil moet zitten..quote:Op maandag 13 mei 2013 21:12 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Heb er zelf ook nog wel wat moeite mee om goed te luisteren, loop snel door pijntjes heen. Gelukkig tot nu toe wel goed gegaan.![]()
Dat fietspad op de kijkduin is zo heftig he. Heb er een keer gelopen in Februari, maar de wind was zo snijdend en koud...The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Mijn lelijk ging over de runkeeper.com site...
@GotC geen bitchslap. Wel een oefening om ervoor te zorgen dat de balans beter wordt door m'n bilspieren meer te kunnen activeren. Die man heeft een oefening, echt, zoooo simpel en bam, je hebt pijn in je ass. En dat moet er dan voor zorgen dat ik stabieler ga kunnen staan op een been.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
YUR, mag ik een wijziging in de OP? Wil je mij bij de IJsselsteinloop van dit weekend op 5km zetten, in plaats van 10km?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Speciaal voor jou doe ik dat welquote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
YUR, mag ik een wijziging in de OP? Wil je mij bij de IJsselsteinloop van dit weekend op 5km zetten, in plaats van 10km?
F means you're fucked![]()
Mijn pees van knie naar scheenbeen is verplaatst waardoor ik ook niet echt stabiel sta (stond) op een been. De oefeningen die ik daarvoor doe, doen ook pijn in mijn kont inderdaadje voelt precies waar die 'stabiliteitsspier' loopt als je de goede oefeningen hebt gekregen
![]()
![]()
Tegenwind vind ik eigenlijk vaak wel fijn, heb dan het gevoel dat ik veel beter afkoel. Als ik dan meewind heb loop ik ook wel weer fijn, maar krijg je het wel meteen vet warm enzo. Dus ben er nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind. Voor pure snelheid waarschijnlijk wel meewind, maar toch...![]()
Tijdens de training is het heerlijk om met flinke tegenwind te lopen, althans dat vind ik. Met een wedstrijd is het natuurlijk fijner om goed meewind te hebben i.v.m. de eindtijd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:26 schreef Jero_nimo het volgende:
Tegenwind vind ik eigenlijk vaak wel fijn, heb dan het gevoel dat ik veel beter afkoel. Als ik dan meewind heb loop ik ook wel weer fijn, maar krijg je het wel meteen vet warm enzo. Dus ben er nog niet helemaal over uit wat ik fijner vind. Voor pure snelheid waarschijnlijk wel meewind, maar toch...![]()
Nice, dat zijn de beste oefeningen. Wanneer starten je beginnerslessen trouwens?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
@GotC geen bitchslap. Wel een oefening om ervoor te zorgen dat de balans beter wordt door m'n bilspieren meer te kunnen activeren. Die man heeft een oefening, echt, zoooo simpel en bam, je hebt pijn in je ass. En dat moet er dan voor zorgen dat ik stabieler ga kunnen staan op een been.![]()
En nu ben ik nieuwsgierig.... wat voor oefening?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:21 schreef slacker_nl het volgende:
@GotC geen bitchslap. Wel een oefening om ervoor te zorgen dat de balans beter wordt door m'n bilspieren meer te kunnen activeren. Die man heeft een oefening, echt, zoooo simpel en bam, je hebt pijn in je ass. En dat moet er dan voor zorgen dat ik stabieler ga kunnen staan op een been.![]()
![]()
Tegenwindmits geen windkracht 7 ofzo véél beter dan wind mee, dat is zó warm!
Pizza was heerlijk, quality time met Mr.Mo nog even uitbreiden door een rondje WoW () en daarna lekker vroeg slapen
![]()
Ja doei.![]()
Loop je met de Marikenloop nog wel 10? (Kan je volgens mij ook niet meer aanpassen nu)quote:Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Zal je mijn nummer pm'en, en aan TG ook, lijkt me leuk jullie te ontmoeten als het lukt![]()
Wil in september ook in Arnhem gaan lopen maar ga even kijken hoe het de komende maanden gaat en of ik heel misschien voor de 6EM kan gaan of toch voor de 3EM.Pizzaquote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Tegenwindmits geen windkracht 7 ofzo véél beter dan wind mee, dat is zó warm!
Pizza was heerlijk, quality time met Mr.Mo nog even uitbreiden door een rondje WoW () en daarna lekker vroeg slapen
![]()
![]()
Geniet van jullie quality time![]()
![]()
Zo, ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg met ons Volkswagenbusje![]()
Er stond wel een hardlooprondje in de agenda maar het bed van ons busje is erg hard, en mijn lijf vond het niet fijn. Dus heb ik ervoor gekozen een rustdagje te doen, want ik denk dat dat uiteindelijk beter is voor mijn lijf
Desondanks heb ik dit weekend een heel stuk van Born to Run gelezen (en op mijn Xero Shoes slippertjes gewandeld). Ik vind het hele idee wel interessant dat je voeten slapper worden van al die ondersteuning enzo. Ik heb sinds ik kind was al megaplatvoeten, en daarvoor keiharde steunzolen.
Heel logisch eigenlijk dus: door die ondersteuning verandert er niks, platvoeten worden nooit meer beter, eigenlijk alleen maar slapper omdat ze nooit meer hun best moeten doen om normale voeten te zijn.
Door de dunne slippersandaaltjes van Xero Shoes ben ik me bewuster geworden van de grond en ook mijn voeten. Ik merk dat ik zere knieen krijg als ik mijn voeten niet corrigeer, en als ze al zeer doen en ik ga corrigeren, wordt de pijn minder. Eigenlijk wil ik dus proberen om deze zomer te proberen mijn platvoeten te verminderen, door de spieren in mijn voeten te trainen, onder andere door op de Xero's te lopen en daarbij te corrigeren.
Ook heb ik dit weekend af en toe achter de hond aan gerend op de slippers, en een beetje gevoeld hoe dat dan is, soort van barefoot te rennen. In ieder geval heel anders dan op die dikke vette schoenen, en ik houd het niet lang vol zonder dat van alles (voeten, enkels) zeer gaat doen. Maar wel interessant om te proberen hoe dat dan is, zo te rennen.
Ik denk gewoon dat een beetje experimenteren voor mij wel eens zou kunnen helpen om uiteindelijk beter te kunnen hardlopen, op welke schoenen dan ook.
Naast de lessen van mijn hardloopmeneer. Vandaag moest ik mijn staart vastbinden aan de grond.![]()
![]()
Grrrr. Ik kan niet quoten.. @GotC morgen.Je ligt op je zij. Knieen 90 graden (foetushouding), lichaam licht voorovergebogen, heupen, borst etc wijzen richting grond. Dan til je je knie op, niet je voet, je knie. Het vergt wat oefening om het goed te doen. Als de fysio mijn heup fixeerde dan was het BAM, daar is de pijn (lees je voelt het branden in je billen). Je weet dat je het fout doet als je drie herhalingen hebt gedaan maar geen reactie voelt. Dan ben je iets anders aan het trainen.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
En nu ben ik nieuwsgierig.... wat voor oefening?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Twinky het volgende:
Naast de lessen van mijn hardloopmeneer. Vandaag moest ik mijn staart vastbinden aan de grond.Zijn daar beelden van? Moet je es aan hem vragen.
Volkswagenbusje![]()
![]()
Ik zat er pas ook aan te denken, gewoon af en toe schoenen uit en dan rondje(s) voetbalveld.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:40 schreef Twinky het volgende:
Zo, ik ben weer terug van een heerlijk weekendje weg met ons Volkswagenbusje![]()
Er stond wel een hardlooprondje in de agenda maar het bed van ons busje is erg hard, en mijn lijf vond het niet fijn. Dus heb ik ervoor gekozen een rustdagje te doen, want ik denk dat dat uiteindelijk beter is voor mijn lijf
Desondanks heb ik dit weekend een heel stuk van Born to Run gelezen (en op mijn Xero Shoes slippertjes gewandeld). Ik vind het hele idee wel interessant dat je voeten slapper worden van al die ondersteuning enzo. Ik heb sinds ik kind was al megaplatvoeten, en daarvoor keiharde steunzolen.
Heel logisch eigenlijk dus: door die ondersteuning verandert er niks, platvoeten worden nooit meer beter, eigenlijk alleen maar slapper omdat ze nooit meer hun best moeten doen om normale voeten te zijn.
Door de dunne slippersandaaltjes van Xero Shoes ben ik me bewuster geworden van de grond en ook mijn voeten. Ik merk dat ik zere knieen krijg als ik mijn voeten niet corrigeer, en als ze al zeer doen en ik ga corrigeren, wordt de pijn minder. Eigenlijk wil ik dus proberen om deze zomer te proberen mijn platvoeten te verminderen, door de spieren in mijn voeten te trainen, onder andere door op de Xero's te lopen en daarbij te corrigeren.
Ook heb ik dit weekend af en toe achter de hond aan gerend op de slippers, en een beetje gevoeld hoe dat dan is, soort van barefoot te rennen. In ieder geval heel anders dan op die dikke vette schoenen, en ik houd het niet lang vol zonder dat van alles (voeten, enkels) zeer gaat doen. Maar wel interessant om te proberen hoe dat dan is, zo te rennen.
Ik denk gewoon dat een beetje experimenteren voor mij wel eens zou kunnen helpen om uiteindelijk beter te kunnen hardlopen, op welke schoenen dan ook.
Naast de lessen van mijn hardloopmeneer. Vandaag moest ik mijn staart vastbinden aan de grond.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb de aanwijzingen even aan Mr Q gegeven en die heeft het zojuist perfect uitgevoerd.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:43 schreef slacker_nl het volgende:
Grrrr. Ik kan niet quoten.. @GotC morgen.
[..]
Je ligt op je zij. Knieen 90 graden (foetushouding), lichaam licht voorovergebogen, heupen, borst etc wijzen richting grond. Dan til je je knie op, niet je voet, je knie. Het vergt wat oefening om het goed te doen. Als de fysio mijn heup fixeerde dan was het BAM, daar is de pijn (lees je voelt het branden in je billen). Je weet dat je het fout doet als je drie herhalingen hebt gedaan maar geen reactie voelt. Dan ben je iets anders aan het trainen.
Thanks![]()
![]()
Is het wel een oefening om zomaar te doen? Of specifiek voor slacker vanwege balans e.d.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Heb de aanwijzingen even aan Mr Q gegeven en die heeft het zojuist perfect uitgevoerd.
ThanksJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kan je gewoon doen hoor, je activeert gewoon je glutes.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is het wel een oefening om zomaar te doen? Of specifiek voor slacker vanwege balans e.d.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daarom zet ik ook een dummy inquote:Op maandag 13 mei 2013 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is het wel een oefening om zomaar te doen? Of specifiek voor slacker vanwege balans e.d.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: