Wil ik niet missen. Eerst nog drie kwartier VI.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
Hmm ja, dat ik moet eigenlijk wel zien.
Ze zullen dat topitem wel weer voor het laatst bewaren.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Wil ik niet missen. Eerst nog drie kwartier VI.
Das pabloquote:
Hansie een beetje zat.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
Hans en zijn overacting.
Met zijn funniest videos.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat dat ook zo wasquote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
Alleen vertelt Pablo niet hoe ie er aan komt.
Dat zou best eens via die vriend van hem kunnen die hem hielp ingredienten voor de boerenkool te zoeken.
Ik zie dat je de kwaliteitsprogramma;s gevonden hebtquote:
Is reclame.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dat je de kwaliteitsprogramma;s gevonden hebt
Alleen die stembanden doorknippen zou al voldoende zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef OProg het volgende:
[..]
Is reclame.
En ik zou dit wijf met een knuppel willen bewerken.
Dat heeft Pablo aan Voorschrift te danken.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
Alleen vertelt Pablo niet hoe ie er aan komt.
Dat zou best eens via die vriend van hem kunnen die hem hielp ingredienten voor de boerenkool te zoeken.
Nee. De rest is ook irritant.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen die stembanden doorknippen zou al voldoende zijn
Truukje is al heel lang uitgewerkt.quote:
Maar haar grote voorbeeld is Kim Kardashian...quote:
Heb jij ook zo'n dikke kont met je 1.60?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar haar grote voorbeeld is Kim Kardashian...
wacht ik help mee
Omdat hij denkt dat mensen dit geweldig vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Hathor het volgende:
Waarom gaat die Kraay niet gewoon lekker naar huis met dat misplaatste ongenoegen van hem, wat een zeikerd zeg.
Cashmoney.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef Hathor het volgende:
Waarom gaat die Kraay niet gewoon lekker naar huis met dat misplaatste ongenoegen van hem, wat een zeikerd zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |