Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Het condoleance register van de vader staat ( stond?) ook al bol met allerlei gekkies.quote:
Kat, Vrijland en consorten moet je gewoon negeren.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja dat soort. Met grote verbazing.
http://www.klokkenluidero(...)lfmoord-jeroen-denis
Het zijn wel bloedzuigers hè...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kat, Vrijland en consorten moet je gewoon negeren.
Film gezien jah, maar dat was na een auto ongeluk.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dit doet me denken aan die film; Mama.
Dat is tot nu toe nog weinig gebeurt, of ik heb dat gemist...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die Kat, Vrijland en consorten eigenlijk minder schofterig dan de sensatiezoekers die dwangmatig het hele privèleven uitpluizen van slachtoffers en dat desnoods online pleuren. Ook al gebeurd dat in al hun onwetendheid.
Maar genoeg daarover.
En ik vind ze vele malen schofteriger.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind die Kat, Vrijland en consorten eigenlijk minder schofterig dan de sensatiezoekers die dwangmatig het hele privèleven uitpluizen van slachtoffers en dat desnoods online pleuren. Ook al gebeurd dat in al hun onwetendheid.
Maar genoeg daarover.
Of ze zijn ziek hè... staat zoiets wat Kat heeft niet in de DSM-4?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik vind ze vele malen schofteriger.
Tja, Kat en cs zijn gewoon gek, mensen die sensatie"ziek" zijn (zo noem ik het even) zouden beter moeten weten naar mijn mening. Verder grijpt dat verder in op de privacy en persoonlijke levenssfeer naar mijn mening. Een vergezochte complot-theorie doet dat over het algemeen een stuk minder.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik vind ze vele malen schofteriger.
Niet in deze zaak specifiek gelukkig (al doelde ik ook op Moeke), maar komt sinds de social media zijn intrede heeft gedaan wel steeds vaker voor bij grote gebeurtenissen die Nederland bezig houden.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe nog weinig gebeurt, of ik heb dat gemist...
Enkel veel speculaties.
Klopt idd.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet in deze zaak specifiek gelukkig (al doelde ik ook op Moeke), maar komt sinds de social media zijn intrede heeft gedaan wel steeds vaker voor bij grote gebeurtenissen die Nederland bezig houden.
Maar genoeg daarover nu.
Inderdaad. Als je leest wat er aan kindermoorden is geweest rond 2000 bv, en hoe bizar sommige zijn...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet in deze zaak specifiek gelukkig (al doelde ik ook op Moeke), maar komt sinds de social media zijn intrede heeft gedaan wel steeds vaker voor bij grote gebeurtenissen die Nederland bezig houden.
Maar genoeg daarover nu.
Trek het niet aan joh, het zij je ook vergeve...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef moeke1 het volgende:
Mensen, 1000 maal excuses, ik ben niet uit op sensatie. Het was niet mijn bedoeling om iemands privacy te schenden. Ik heb er geen kwaad achter gezocht. Mij heeft iemand de facebooksite gezegd. Ik wist het ook niet. Zo ver heb ik echt niet gegraven.
Het is goed joh. Je was gewoon onhandig bezig, had die foto gezien en dacht even niet na...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:39 schreef moeke1 het volgende:
Mensen, 1000 maal excuses, ik ben niet uit op sensatie. Het was niet mijn bedoeling om iemands privacy te schenden. Ik heb er geen kwaad achter gezocht. Mij heeft iemand de facebooksite gezegd. Ik wist het ook niet. Zo ver heb ik echt niet gegraven.
Nou, toen met Maddy McCann liep hier een topicreeks, waar ik gaandeweg sterke bedenkingen bij kreeg, hoor...quote:Op maandag 13 mei 2013 19:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je lees wat er aan kindermoorden is geweest rond 2000 bv, en hoe bizar sommige zijn...
Daar zouden hier dan ook heel wat reeksen van hebben gelopen... Maar toen wisten we veel minder, amper een naam laat staan een gezicht...
Dat was in 2007. Bedoel rond het jaar 2000-2001 en daarvoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, toen met Maddy McCann liep hier een topicreeks, waarbij ik gaandeweg sterke bedenkingen bij kreeg, hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |