Is een ouder lied. Uit 2010.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef moeke1 het volgende:
dit staat op twitter: http://www.jacquesherb.nl/kindvermist.htm
niet echt toepasselijk in deze maargoedquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef moeke1 het volgende:
Jacques Herb...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef moeke1 het volgende:
Ja, gaat niet over de broertjes volgens mij.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:03 schreef maily het volgende:
[..]
Jacques Herb...
bekend van zijn wereldhit "Manuela"...
Tsja, misschien is die al gegeven. Ze hebben meer dan 1000 tips gehad die ze moeten natrekken.quote:
Er is niks mis met een kritische blik en dat vinden vast wel meer mensen in dit topic en toch kreeg je ook hun 'over de floss'. Aan jou de eer hoe dat komtquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Blaadje11 het volgende:
Mijn excuses aan hen die ik mijn andere kijkwijze liet lezen, en die daardoor van de kook raakten.
De tijd zal het leren. Aan de ene kant hoop ik dat ik gelijk heb, aan de andere kant weer niet.
Groetjes, Blaadje.
Laten we hopen, bidden, duimen whatever dat de tip bij de politie ligt of komt te liggen.quote:
Nee, dat weet men niet. Daarna was de telefoon uit. Iig geen signaal meer.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef megamandy het volgende:
Wel zit ik mij echt af te vragen wat de vader zo lang in Neerbeek zou doen. Een half uur toch?
En dat is ook te kort om in de tijd naar het Bunderbos daar "iets" te doen en dan weer terug te rijden.
quote:
Bij het tanken is hij gezien en een half uur later toch connectie op die zendmast?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Nee, dat weet men niet. Daarna was de telefoon uit. Iig geen signaal meer.
Kloptquote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij het tanken is hij gezien en een half uur later toch connectie op die zendmast?
Volgens mij was het tijdgat groter. Of doel je op iets anders?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef megamandy het volgende:
Wel zit ik mij echt af te vragen wat de vader zo lang in Neerbeek zou doen. Een half uur toch?
En dat is ook te kort om in de tijd naar het Bunderbos daar "iets" te doen en dan weer terug te rijden.
Ja, en ik vraag mij dus echt af wat hij daartussen gedaan heeft in (fucking) Neerbeek. Er is gewoon echt niets te doen daar.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij het tanken is hij gezien en een half uur later toch connectie op die zendmast?
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt. Zit niet naar Nieuwsuur te kijken.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:15:15VIA @avannootenNieuwsuur: Politie verwacht nieuwe info te gaan delen over #vermistebroertjes reageer retweet
Dit is al vanaf het begin zoquote:
Staat toch op die tijdlijn?quote:
Ja, onwerkelijk ideequote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik wil niet overdreven sentimenteel doen ofzo, maar ik bedenk me opeens dat het op dit moment alweer precies een week geleden is dat de vader bezig was z'n plan uit te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |