Ik heb ze niet gezien in ieder geval, en evenmin in jouw post, waarin je speculeert over een in scene gezette zelfmoord, waarop ik reageerde.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik gaf er al genoeg, maar helaas willen sommigen halsstarrige mensen niet lezen.
Niet mijn fout.
Was dat je argumentatie?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:34 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik gaf er al genoeg, maar helaas willen sommigen halsstarrige mensen niet lezen.
Niet mijn fout.
Lezen is lastig hequote:Op maandag 13 mei 2013 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien in ieder geval, en evenmin in jouw post, waarin je speculeert over een in scene gezette zelfmoord, waarop ik reageerde.
Jij kunt ook al niet lezen hequote:Op maandag 13 mei 2013 21:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was dat je argumentatie?
Hoe oud ben je?
Het gaat hier nergens over, al dagen nietquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef Helsinki het volgende:
Dat gekat hier gaat toch helemaal nergens over.
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
hoi
ik heb niet echt problemen met meningen en speculaties die wat afwijken van wat de rest normaal vind maar in NWS doen we het in de eerste plaats met de feiten zoals die bekend zijn
als er een artikel (met bron) beschikbaar is die de feiten (bv dat de dode man in dit topic dood is) tegenspreekt dan kan dit gewoon besproken worden maar we gaan er niet naar zitten gokken
daarnaast kan dit topic best wat minder onzin en wat minder persoonlijk geneuzel gebruiken
bij voorbaat dank
Kan je hier ook een berichtje liken?? Indien ja, dan is dat deze...quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
hoi
ik heb niet echt problemen met meningen en speculaties die wat afwijken van wat de rest normaal vind maar in NWS doen we het in de eerste plaats met de feiten zoals die bekend zijn
als er een artikel (met bron) beschikbaar is die de feiten (bv dat de dode man in dit topic dood is) tegenspreekt dan kan dit gewoon besproken worden maar we gaan er niet naar zitten gokken
daarnaast kan dit topic best wat minder onzin en wat minder persoonlijk geneuzel gebruiken
bij voorbaat dank
Je hebt gelijk. Waar vind ik het overlijdingsbericht?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:46 schreef sp3c het volgende:
hoi
bij voorbaat dank
weet ik veelquote:Op maandag 13 mei 2013 21:49 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Waar vind ik het overlijdingsbericht?
Boeven lezen zichzelf tegenwoordig ook heel goed in en bij mij gaat een deel van het internetverkeer via een proxy en een ander deel via VPN op mijn werk. Die hele bewaarplicht biedt slechts schijnveiligheid, want er is zo veel data dat je pas bij een concrete verdenking gaat zoeken, als het kalf, of in dit geval de broertjes, al verdroken is.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:06 schreef poemojn het volgende:
Ik neem aan dat ze zijn surfgegevens ook opvragen bij zijn internetprovider?
ik wil de politie alleen maar helpen met het oplossen van deze zaakquote:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 21:34:51Via @rikdoggerDe zoektocht in de Doornse bossen is afgelopen. Ca 100 mensen hielpen mee. Zonder resultaat. #vermistebroertjes reageer retweet
Het kan nog steeds.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef moeke1 het volgende:
Tja, waar moet je nu nog zoeken? De weg die hij heeft afgelegd is lang.Genoeg afgelegen plekken langs de autoweg. Die arme jongens. Een waardig afscheid hadden ze verdiend.
Ik geeft de hoop dat ze gevonden worden nog niet op. De politie gelukkig ook niet, anders schakelden ze geen experts in.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef moeke1 het volgende:
Tja, waar moet je nu nog zoeken? De weg die hij heeft afgelegd is lang.Genoeg afgelegen plekken langs de autoweg. Die arme jongens. Een waardig afscheid hadden ze verdiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |