Quaranta was natuurlijk de echte baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch al toegegeven een verboden middel genomen te hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Marcoss het volgende:
AG2R rijdt geen Dauphiné als de b-staal van Georges ook positief blijkt te zijn
http://www.velonation.com(...)+|+VeloNation.com%29
quote:Handboek Tour de France: Michael Boogerd
Donderdag verschijnt het Handboek Tour de France 2013 van Michael Boogerd en journalist Maarten Scholten. Het boek is een naslagwerk voor de Tour van 2013. Voorbeschouwingen op de etappes, bijzonderheden van het parcours, biografietjes van de renners en de ploegen en historische achtergronden aangevuld met anekdotes van Boogerd. Wat verwacht hij van de aankomende Tour na alle dopingonthullingen? En hoe is het eigenlijk met Boogerd zelf, na zijn eigen bekentenis?
Zoiets als huidige Blanco shirt maar dan groen i.p.v. blauw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! design challenge :p.
Ah, daar ken ik hem vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De co-commentator (die Belg die normaal snooker commentaar geeft) zit er een beetje voor spek en bonen bij.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Leek erop dat Bos een probleem had met zijn fiets op het moment dat Brown vol aanging. Je zag dat hij wilde volgen, even een hapering had, daardoor wat snelheid kwijtraakte en daarna maar in het wiel bleef zitten van de Sky-trein. Uiteindelijk pakte deze tactiek nog beter uit
En 8 knechten lijkt me ook wat overbodig, dus doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad. Zijn die massasprints ook nog een beetje het kijken waard.
Heb het parcours niet gezien, maar heeft ie daar wat kansen? De Vuelta heeft dit jaar sowieso weinig zin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad. Zijn die massasprints ook nog een beetje het kijken waard.
Daar is ie toch een stukje te licht voor. Z'n enige WT overwinning tot nu toe was vorig jaar in de Eneco tour, maar daar was de bezetting ook niet echt top.quote:
Ach...Jimmy Casper ging ook jarenlang naar de Tour en wist zelfs in een chaossprint een etappe te winnen...het zegt niet altijd alles.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:54 schreef flyguy het volgende:
[..]
Daar is ie toch een stukje te licht voor. Z'n enige WT overwinning tot nu toe was vorig jaar in de Eneco tour, maar daar was de bezetting ook niet echt top.
Kan ook een deel van de druk bij de klassementsmannen weghalen, hij is publicitair gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach...Jimmy Casper ging ook jarenlang naar de Tour en wist zelfs in een chaossprint een etappe te winnen...het zegt niet altijd alles.
(Niet dat ik grootste daden verwacht, maar dit jaar is het wellicht geen heel slecht idee).
De profielen zijn nog niet bekend volgens mij, maar als ik de etappes zo kan inschatten lijken me etappes 1, 6, 7, 10, 12, 13 en 21 zeker op een sprint te eindigen en misschien etappes 2, 5 en 14.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het parcours niet gezien, maar heeft ie daar wat kansen? De Vuelta heeft dit jaar sowieso weinig zin.
Foutjequote:
weer gekløpt door hagenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Mollema vist weer eens achter het net.
Weer een mooi Blancobankdagje.
Hij krijgt alle kansen in de klassiekers, maar laat het gewoon niet zien en in kleinere rondjes pakt hij zijn (eind)overwinningen mee. In de Tour moet hij knechten, maar in de voor hem geschikte etappes wordt hij alsnog uitgespeeld. Het is gewoon niet de superman die hij vijf jaar geleden leek te gaan worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:14 schreef flyguy het volgende:
Hagen moet trouwens echt weg bij Sky, komt er absoluut niet tot zijn recht.
Dat inderdaad. Hij heeft een mooie erelijst, maar nog niet echt legendarisch.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is gewoon niet de superman die hij vijf jaar geleden leek te gaan worden.
Het is het proberen waard zou je zeggen. Maar de enige ploeg die daar structureel echt goed in is, is OPQS, en daar zal hij niet kopman zijn.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien is het Sky-programma gemaakt voor een bepaald type renner met specifieke doelen in het achterhoofd, past Hagen niet in dat plaatje en heeft hij gewoon een andere begeleiding nodig die zich meer richt op zijn type koersen. Dan maakt het niet eens uit hoe je Sky-programma interpreteert.
hebben ze daar ook weer eens beeldquote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Nordhaug valt aan![]()
Dikke 10km te gaan nog in Noorwegen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Nordhaug valt aan![]()
Dikke 10km te gaan nog in Noorwegen.
Bos zat er niet meerquote:Op zondag 19 mei 2013 16:01 schreef heywoodu het volgende:
Tja, dappere poging van Nordhaug hoor
Bos zat vast volgens mij, leek wel of hij de ruimte niet had om los te gaan en niet harder kon dan 90% ofzo
Oh nu je het zegt, ik zat al te denken "hey Bos is toch niet zo groot?"quote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bos zat er niet meer
Was Boom die sprintte. Mollema nog plek 3 kwijtgeraakt in het klassement.
Scheelt toch al snel een volle centimeterquote:Op zondag 19 mei 2013 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, ik zat al te denken "hey Bos is toch niet zo groot?"
Nordhaug dus ook naar de Tourtwitter:merijnzeeman twitterde op zondag 19-05-2013 om 21:41:04#Giro is still on, but tomorrow I go with @CoachLuicito and #mollema and #nordhaug to the Sierra Nevada to prepare the Tour. @BlancoCycling reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |