Quaranta was natuurlijk de echte baas.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch al toegegeven een verboden middel genomen te hebben?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:30 schreef Marcoss het volgende:
AG2R rijdt geen Dauphiné als de b-staal van Georges ook positief blijkt te zijn
http://www.velonation.com(...)+|+VeloNation.com%29
quote:Handboek Tour de France: Michael Boogerd
Donderdag verschijnt het Handboek Tour de France 2013 van Michael Boogerd en journalist Maarten Scholten. Het boek is een naslagwerk voor de Tour van 2013. Voorbeschouwingen op de etappes, bijzonderheden van het parcours, biografietjes van de renners en de ploegen en historische achtergronden aangevuld met anekdotes van Boogerd. Wat verwacht hij van de aankomende Tour na alle dopingonthullingen? En hoe is het eigenlijk met Boogerd zelf, na zijn eigen bekentenis?
Zoiets als huidige Blanco shirt maar dan groen i.p.v. blauw?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fok! design challenge :p.
Ah, daar ken ik hem vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
De co-commentator (die Belg die normaal snooker commentaar geeft) zit er een beetje voor spek en bonen bij.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:58 schreef Marcoss het volgende:
Leek erop dat Bos een probleem had met zijn fiets op het moment dat Brown vol aanging. Je zag dat hij wilde volgen, even een hapering had, daardoor wat snelheid kwijtraakte en daarna maar in het wiel bleef zitten van de Sky-trein. Uiteindelijk pakte deze tactiek nog beter uit
En 8 knechten lijkt me ook wat overbodig, dus doenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad. Zijn die massasprints ook nog een beetje het kijken waard.
Heb het parcours niet gezien, maar heeft ie daar wat kansen? De Vuelta heeft dit jaar sowieso weinig zin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Waarom niet inderdaad. Zijn die massasprints ook nog een beetje het kijken waard.
Daar is ie toch een stukje te licht voor. Z'n enige WT overwinning tot nu toe was vorig jaar in de Eneco tour, maar daar was de bezetting ook niet echt top.quote:
Ach...Jimmy Casper ging ook jarenlang naar de Tour en wist zelfs in een chaossprint een etappe te winnen...het zegt niet altijd alles.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 02:54 schreef flyguy het volgende:
[..]
Daar is ie toch een stukje te licht voor. Z'n enige WT overwinning tot nu toe was vorig jaar in de Eneco tour, maar daar was de bezetting ook niet echt top.
Kan ook een deel van de druk bij de klassementsmannen weghalen, hij is publicitair gewoon goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach...Jimmy Casper ging ook jarenlang naar de Tour en wist zelfs in een chaossprint een etappe te winnen...het zegt niet altijd alles.
(Niet dat ik grootste daden verwacht, maar dit jaar is het wellicht geen heel slecht idee).
De profielen zijn nog niet bekend volgens mij, maar als ik de etappes zo kan inschatten lijken me etappes 1, 6, 7, 10, 12, 13 en 21 zeker op een sprint te eindigen en misschien etappes 2, 5 en 14.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het parcours niet gezien, maar heeft ie daar wat kansen? De Vuelta heeft dit jaar sowieso weinig zin.
Foutjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |