Carlos Sastre voor 4 grote rondes op de borden graagquote:Op maandag 20 mei 2013 18:55 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:inrng twitterde op maandag 20-05-2013 om 18:46:37Dennis Menchov to retire http://t.co/Ir89jk0ZGL (Russian) reageer retweet
twitter:ammattipyoraily twitterde op maandag 20-05-2013 om 18:46:52The Secret Pro 2 weeks ago: "[...] A former Grand Tour winner who's about to be taken down for a biological passport irregularity." reageer retweet
Top.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef borisz het volgende:
Toch maar even hier. KvdB zijn de hele zomer te zien op NL1 vanaf 23u. Dat houdt dus in dat Mart een uurtje eerder begint dan andere jaren.
quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef borisz het volgende:
Toch maar even hier. KvdB zijn de hele zomer te zien op NL1 vanaf 23u. Dat houdt dus in dat Mart een uurtje eerder begint dan andere jaren.
Dit lijkt me wel voldoende.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:58 schreef Hamilton het volgende:
Eens kijken of ze er bij de NOS een mooie compilatie van maken ¿no?
Geweldig die interviews altijdquote:
Het moet voor ploegleiding en ploeggenoten toch apart zijn om zo iemand als kopman te hebben.quote:
Schijnbaar omdat hij de grond kust als hij uit het vliegtuig stapt.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het moet voor ploegleiding en ploeggenoten toch apart zijn om zo iemand als kopman te hebben.
Ik zit even op Wikipedia te kijken. Schijnbaar heeft hij als nicknames "The Silent Assassin" en "The Pope". Van beide heb ik nog nooit gehoord. Die eerste klinkt me nog enigszins logisch, maar waarom "The Pope"?
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het moet voor ploegleiding en ploeggenoten toch apart zijn om zo iemand als kopman te hebben.
Ik zit even op Wikipedia te kijken. Schijnbaar heeft hij als nicknames "The Silent Assassin" en "The Pope". Van beide heb ik nog nooit gehoord. Die eerste klinkt me nog enigszins logisch, maar waarom "The Pope"?
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?p=298970#post298970quote:on eurosport someone called Menchov, Dennis "the pope" Menchov - because he is always kissing the ground. Frankly i think someone should make it stick, the only way i know how - typing it into the nickname section of his wikipedia account.
hebben ze al eens vaker gedaan toch?quote:Op maandag 20 mei 2013 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:
De NOS heeft eens een keer een russistalige meegenomen om Menchov te interviewen. In een keer kwam er veel meer zinnigs uit zijn mond dan in zowat alle vorige interviews bij elkaar.
dacht dat ze hem weleens in het Russisch geïnterviewd haddenquote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Was nooit in het Russisch toch? In het Spaans, volgens mij. Maar toen kwam er veel meer uit ja
Niet echt nee:quote:Op maandag 20 mei 2013 23:06 schreef Marcoss het volgende:
Was nooit in het Russisch toch? In het Spaans, volgens mij. Maar toen kwam er veel meer uit ja
Ach ja Voigt wordt door velen als held gezien, terwijl hij ook voor dubieuze ploegen fietste in het epo-era en tijdens Rondes Van Duitsland een superklimmer bleek.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:13 schreef Marcoss het volgende:
Gezien zijn ploegen moét Sastre wel clean gereden hebben ja
Ronde van Duitsland 2006 & 2007. Mijn ogen waren zo groot als schoteltjes.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ach ja Voigt wordt door velen als held gezien, terwijl hij ook voor dubieuze ploegen fietste in het epo-era en tijdens Rondes Van Duitsland een superklimmer bleek.
Geen twijfel dat hij ook gesnoept heeft maar dan kan het nog wel een toffe renner zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ach ja Voigt wordt door velen als held gezien, terwijl hij ook voor dubieuze ploegen fietste in het epo-era en tijdens Rondes Van Duitsland een superklimmer bleek.
Duidelijkquote:Op maandag 20 mei 2013 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?p=298970#post298970
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |