Aub.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:04 schreef JackieBrown het volgende:
Doe ff 1 keer gewoon een sexy gym mascotte dan voor de ladies
Ik hou wel van billen maar dit gaat te verquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Nog twee chicks voor Sapstengel en het topic is compleet.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
nep sillicone billen en ape facesquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Alles is lichter in het water.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef THEFXR het volgende:
wisten jullie dat squatten in het zwembad makkelijker gaat, komt door de opwaartse druk van het water
is dit jackiebrownquote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
ja zeker, goeie smaakquote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind die rechter eigenlijk wel een goede slet
ff binnen harkenquote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen lekker pompen op het nieuwe album van Daft Punk. Fucking nice albumpje gek.
Dit zijn van die vrouwen waar je dus een Soa van krijgt.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind die rechter eigenlijk wel een goede slet
Net 60 baantjes gezwommen na workout, kon opeens niet meer lopen ernaquote:Op maandag 13 mei 2013 19:37 schreef THEFXR het volgende:
wisten jullie dat squatten in het zwembad makkelijker gaat, komt door de opwaartse druk van het water
grof, was te moe vandaag om te trainen heb zelfst nog ff geslapen vanmiddagquote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net 60 baantjes gezwommen na workout, kon opeens niet meer lopen erna. Hijgen helemaal, best zwaar.
Grgr,quote:Op maandag 13 mei 2013 21:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Net 60 baantjes gezwommen na workout, kon opeens niet meer lopen erna. Hijgen helemaal, best zwaar.
wow coolquote:Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb vandaag een ecto geraakt met een barbell, gelukkig boodt hij zijn excuses aan waardoor ik hem niet hebben hoeven te hoeken
Mensen die denken dat het verstandig is heel dicht langs iemand te lopen als die bezig is met een oefening met een grote ROM
lol I wish.. zo'n mooie pantertat staat nog op mn lijstje..quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 21:02 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen lekker pompen op het nieuwe album van Daft Punk. Fucking nice albumpje gek.
Ja man ik snap nog niet waarom ik niet ben ingestort. Afgelopen 72 uur iets van 10 uur slaap gehad.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
grof, was te moe vandaag om te trainen heb zelfst nog ff geslapen vanmiddag![]()
Hahah ik heb daar ook een keer gesolliciteerd, verdient best slecht daar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen sollicitatie bij F4F. Raden jullie aan om in tanktop te komen om zo indruk te maken?
Is toch lekkerquote:Op maandag 13 mei 2013 22:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Tonijn gewoon direct uit het blik vreten, ik ben een beeest, GRRR!
Ik eet nooit ham, maar zou jouw hammies wel willen eten..grr.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol I wish.. zo'n mooie pantertat staat nog op mn lijstje..
Awkward moment net tijdens deadlift toen de kramp in mn hamstring schootevery timee
/dagboek
uploaden met je kadaver!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
Holy shitballs Fanta, RAM is net uitgelekt. Ik trek hem nu binnen.
Godver die link nu. Ik word geil.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:45 schreef VMSDKR het volgende:
Holy shitballs Fanta, RAM is net uitgelekt. Ik trek hem nu binnen.
Puur uit het blik? Ja, net zo lekker als magere Franse kwark direct uit het pak..!quote:
Hulde!quote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
http://kat.ph/daft-punk-r(...)p3-192-t7411881.html
Ik eet het wel vaker zo hoor. Kwark is echt moeilijk te nassen dat wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Puur uit het blik? Ja, net zo lekker als magere Franse kwark direct uit het pak..!
Bro laat me je quadricep likkenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:47 schreef VMSDKR het volgende:
http://kat.ph/daft-punk-r(...)p3-192-t7411881.html
Maak ik altijd voor etha... soms zelfs oats, verse aardbei en banaan erdoorheenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens eiwitshake met crushed ice is tantoe sweety!!
The fuck.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
DL is al klaar. 1 min 23 sec over gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2013 22:51:53 ]
Beste manier om wakker te wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maak ik altijd voor etha... soms zelfs oats, verse aardbei en banaan erdoorheenals ik echt in een romantische bui ben.
Hier ook binnen minuut.quote:
Kreeg net nog weer een verzoek van een huismilf uit de buurt.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn moeder pakt alle bandbreedte met haar CandyCrush.Maar hij is binnen.
Hahah wat ben je ook een schatje, spuit je ook zijn AAS voor hem in zijn billetjes?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maak ik altijd voor etha... soms zelfs oats, verse aardbei en banaan erdoorheenals ik echt in een romantische bui ben.
Dit.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn moeder pakt alle bandbreedte met haar CandyCrush.
Ik extraheer pure test uit z'n lichaam, hij heeft te veel. Verkoop t ook door trouwens als je interesse hebt?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah wat ben je ook een schatje, spuit je ook zijn AAS voor hem in zijn billetjes?
Ethatestolic?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
Ik extraheer pure test uit z'n lichaam, hij heeft te veel. Verkoop t ook door trouwens als je interesse hebt?
FLAC pompen door je logitech surround systeemquote:
dit gewoon.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
Ik ben er ff snel doorheen gegaan, wel oke, maar niet het meesterwerk waar ik op hoopte. Beetje teveel gehyped denk ik. Vind Doin' it Right en Contact wel de beste nummers. Get Lucky ook wel, maar al vrij vaak gehoord dus daar is de nieuwigheid een beetje af.
JONGE GEK IK ZEG TOCH NET DAT NERGENS NA klinkt, lUISTER dan OOK !!!!! !!!!!!quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
JONGE GEK IK ZEG TOCH NET DAT NERGENS NA klinkt, lUISTER dan OOK !!!!! !!!!!!
heb ik het dan tege jouw man??? Ik luister alleen Pantera en Slayer, tenminste kwalliteitquote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
JONGE GEK IK ZEG TOCH NET DAT NERGENS NA klinkt, lUISTER dan OOK !!!!! !!!!!!
Gast ik dacht dat jij alleen maaar qualitijt had, maar nu kom je in de gevarenzone.quote:
Grapje toch, een knallertje om het goed te maken dan.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gast ik dacht dat jij alleen maaar qualitijt had, maar nu kom je in de gevarenzone.
Ik zie vnvd wel door de vingers.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |