Dit heeft toch wel de overhand, ik denk niet dat ik naar een radiostation in nashville luisteren kan.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:19 schreef Gehenna het volgende:
maar jongens toch, ook zo veel verschrikkelijke
Is dat zo?quote:
Als ik de gemiddelde radio zender (3FM) aanzet lijkt dat wel zo eigenlijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
The Soggy Bottom Boysquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:22 schreef Kerftminister het volgende:
Doe mij maar lekker Alt-Country en Bluegrass.
Gisteren Alison Krauss & Union Station Live geluisterd, geweldig zeg.
quote:
Haha Hank3 heeft wel muzikale kwaliteit hoor.. Hij kan ook heel mooi de liedjes van zijn opa spelen, dan hoor je echt dat het familie is. Ik weet niet of dit van zijn opa is maar wel traditional:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef lukaon het volgende:
Thnx voor de tips, hier kan ik wat mee. Die Hank III is alleen echt fout, wat een zombies.![]()
Country is inderdaad een breed begrip, ik luister ook meer naar modern country, het nieuwere repertoire.
Zoals de nr. 1 nu van Billboard Hot Country, Florida Georgia Line. Had er nog nooit van gehoord, toch 23 miljoen hits op Youtube. Luister nu regelmatig live radio vanaf PC en Sonos en die platen worden daar nu grijs gedraaid. Meer tips zijn erg welkom!
www.hankfm.com
www.clear99.com
Opgepast, met heel veel mooie vrouwen![]()
Nou dit:quote:Op maandag 12 september 2016 14:37 schreef JulianMadrid7 het volgende:
[..]
haha wat is gladde muziek trouwens??
Ken ze allemaal niet, dus even wat opgezochtquote:Thx voor de tip over die country forums.. ga ik wellicht eentje aanmaken.
Van de oude country.. houdt ik eigenlijk alleen van George Strait en Alan Jackson..... zeggen namen als Kenny Chesney....Blake Shelton...Joe Nichols....Zac Brown Band..Eric church en jason aldean jou wat??
Ja daar is best wel wat onderzoek naar gedaan. Volgens mij kwamen metal-heads vaak naar voren als hele relaxte mensen.quote:Trouwens... veel mensen leggen een link tussen persoonlijkheid en muzieksmaak, vindt dat wel interessant...
haha daar hou ik dus blijkbaar van..quote:Op maandag 12 september 2016 15:00 schreef Gehenna het volgende:
Hier maar even verder dan
[..]
Nou dit:
Netjes, binnen de lijntjes, geen verassingen, goed geproduceerd en qua teksten gaat het ook alleen maar over dat alles wel prima is. Voor een keertje niet erg, maar ik ben er na 1 nummer alweer flauw (als ik dat überhaupt al vol hou) van, omdat het allemaal teveel op elkaar lijkt. Ik heb zelf veel liever een 'randje' aan de muziek zitten, dat vind ik gewoon wat oprechter klinken denk ik.
[..]
Ken ze allemaal niet, dus even wat opgezocht
Als ik dit een keer op de radio zou horen, zou ik dat niet erg vinden. Zit ook net even wat meer diepgang dan ik gewend ben van 'poppy' country. Maar een heel album ervan luisteren zou ik niet snel doen.
[..]
Ja daar is best wel wat onderzoek naar gedaan. Volgens mij kwamen metal-heads vaak naar voren als hele relaxte mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |