En kun je met haan leven :$ ?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Begin 20 kan ik nog steeds mee leven
Waar kunnen belangstellenden inschrijven?!quote:Op maandag 13 mei 2013 17:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Begin 20 kan ik nog steeds mee leven
Hoeft niet perse hollyquote:Op maandag 13 mei 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
Als je echt per se wil, kunnen we best eens naar holly gaan. Ben er ook al jaren niet meer geweest.
Je hebt een goed verhaal vriendquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
Madelieff wil je afspreken met mij? Ik hoor goede verhalen over jou en dus ben jij waarschijnlijk mij wel waard
Aha op die manier.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoeft niet perse holly, ben nog nooit in NL in een club/discotheek geweest
, alleen een keertje in Spanje maar met vergelijkbare auti's als mij
dus was niet zo een succes en durfde toen ook niet echt met jullie mee te gaan door slechte ervaring.
Ik geloof nog steeds niet dat je ouder dan 14 bent.quote:
Hoezo inschrijven, omdat ik t niet erg vind om jonger geschat te worden ? :pquote:Op maandag 13 mei 2013 17:58 schreef Geelman het volgende:
[..]
Waar kunnen belangstellenden inschrijven?!
We gaan naar een metalconcert!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha op die manier.
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat je ouder dan 14 bent.
Hoe oud schat je mij?quote:
Nee wel ongeveer die leeftijd, niet ouder iig.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ja vond je hem er jonger uitzien dan?:p
Zou er aan de ene kant weleens heen willen, maar ik vind het wel echt teringherrie. Weet niet hoe lang ik dat kan verdragen.quote:
Dat komt eerder door: zie ondertitel van haan33.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval verklaren waarom hij dit jaar havo-examen doet.
T gaat om hoe oud hij OOGT zonder dat je weet wat voor school hij doet enz.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:13 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zou in ieder geval verklaren waarom hij dit jaar havo-examen doet.
Jij gezellig aan het dansen met CY?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
heb jouw kop anders ook gezien, kklachen. Mooie bril.
Huh jij bent toch begin 20?quote:Op maandag 13 mei 2013 17:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel jong. Toch zo'n 5 jaar jonger.
Ja, ik bedoel zo'n 5 jaar jonger dan je echt bent.quote:
wel verdraaid, welke foto?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:21 schreef Goedverhaalvriend het volgende:
[..]
Madelief, heb net je pic gezien; je bent echt een cutey! Meeten (a)?
Rapmetal dan!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou er aan de ene kant weleens heen willen, maar ik vind het wel echt teringherrie. Weet niet hoe lang ik dat kan verdragen.
Gewoon hiphop en r&b club. Maakt niet uit waar, I'm in.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou er aan de ene kant weleens heen willen, maar ik vind het wel echt teringherrie. Weet niet hoe lang ik dat kan verdragen.
Wanneer jij geld hebt?!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:31 schreef haan33 het volgende:
geelman, wanneer gaan wij nou een keer uit in zoetje?
Ik heb altijd geldquote:
gaan wij dan c-walken?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon hiphop en r&b club. Maakt niet uit waar, I'm in.
quote:
quote:Op maandag 13 mei 2013 18:32 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Gewoon hiphop en r&b club. Maakt niet uit waar, I'm in.
sowieso manquote:
'90's avonden!quote:
Vast wel.quote:
oke Gquote:
Komt van alles op af, ligt er ook een beetje aan waar.quote:
picquote:Op maandag 13 mei 2013 18:36 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Eey, er ligt nu hier serieus pep in huis.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |