quote:Op maandag 13 mei 2013 23:13 schreef allochtoontje1993 het volgende:
[..]
Dat sowieso man, maar die tent is eigenlijk niet goed voor te jonge meisjes..
Aan het eind van de avond zie je in Holly geen dame meer die niet geschuurd word, en als die er wel is zwermen rond dat meisje altijd groepen van die nektasjes om erachter te staan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
-------Dit topic kan gered worden als er een BAAS in post. Deel dit bericht aan al je vrienden en wie weet overkomt je iets vreselijks!---------
Dan kan iedereen tenminste scoren...quote:Op maandag 13 mei 2013 22:50 schreef Piye het volgende:
[..]
Don't see the problem. Volgende keer snollywood.
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
-------Dit topic kan gered worden als er een BAAS in post. Deel dit bericht aan al je vrienden en wie weet overkomt je iets vreselijks!---------
Deel het op whatsapp, sms, facebook, twitter, hyves. fok DM, fok PM en alle andere sociale media kanalenquote:
Ik heb geen vrienden. Shit, krijg ik nu aids?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Deel het op whatsapp, sms, facebook, twitter, hyves. fok DM, fok PM en alle andere sociale media kanalen
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:33 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden. Shit, krijg ik nu aids?
dit is het gym topic niet jij gore vervuilerquote:
Jij houdt je ook niet aan de regels. Zie TT.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dit is het gym topic niet jij gore vervuiler
Wat vind je van mij dan?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:14 schreef Meloewa het volgende:
ik vind feyenoordfan92 een beetje lijken op thatim
ik heb een eckte haan van jou gemaakt. Goedso jongenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb vnv 3,5 peukje opgerookt, wat maakt mij dit?
Anti klacht: Ik was dronken
Een loserquote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb vnv 3,5 peukje opgerookt, wat maakt mij dit?
Je hoeft niet altijd zo quasi-arrogant te doen, wij weten allemaal dat je onzeker bent, captain obviousquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd zo quasi-arrogant te doen, wij weten allemaal dat je onzeker bent, captain obvious
Eerst zit mevrouw helemaal pussy te doen dat ze niet naar de meet durft en nu wel lekker helemaal stoer doen in het meettopic, internet held is het toch ookquote:
Arrogant omdat ik rokenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd zo quasi-arrogant te doen, wij weten allemaal dat je onzeker bent, captain obvious
Dat was een voorbeeld.quote:
Subtiel hoor haantje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld.
Ik vind het gewoon zonde als knappe, lieve meisjes/vrouwen van die arrogante bitches worden
Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dat was een voorbeeld.
Ik vind het gewoon zonde als knappe, lieve meisjes/vrouwen van die arrogante bitches worden
Dat zijn er nogal veel op dit forum, Angel-Joy is wel liefquote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:31 schreef haan33 het volgende:
Veel knappe en lieve meisjes?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal veel op dit forum, Angel-Joy is wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |