Ik denk dat ik niet goed kijk, maar ik kan niet vinden waarom K naar de kinderarts moet?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:11 schreef As1981 het volgende:
Zo wat een bevalling om een afspraak te regelen op korte termijn bij een kinderarts. Maar na 5 ziekenhuizen gebeld te hebben kunnen we donderdagmiddag terecht.
Nee 56 past gelukkig nog prima, broekjes maat 50 ook nog wel, ik snap niets van die matenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:26 schreef Suikertante het volgende:
Zo! Dat is netjes zeg!! Ik ben nu wel heel benieuwd hoe F eruit gaat komenDan is hij 5 weken en een dag. 58 cm! Dus jij zit al in de 62 of passen de meeste 56's nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig heb ik ook al veel leuks in 62quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef Suikertante het volgende:
Bij mij bleek dat ik niet goed had opgeslagen en wel de datum, maar geen lengte. Misschien jij wel, maar ik tip t toch even
L0t, snel alle kleine kleertjes aantrekken nu t nog kan!
Er is een app voor in ieder geval iPhonequote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:53 schreef Kyara het volgende:
oh ja, en over hoeveel weken je kind nu precies is..... Ik bedenk met nu dat ik precies weet hoeveel weken zwangerschapsverlof ik nog heb en ik ben voor mijn verlof bevallen. Dus met nog 1 week verlof te gaan, zijn mijn meisjes dus 15 weken! en ja, dat bedenk ik nu pas![]()
Hoe weten jullie trouwens welke sprongetjes er zijn? Moet ik daarvoor oei ik groei kopen of is er ook een site of een app of zo.
Ik had 'r ook niet bij stilgestaan maar het was iets te toevallig. Eerst was er nog niets aan de hand en na wat geknuffel was haar hele voorhoofdje rood. Vanochtend was het wel weggetrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:09 schreef Fieder het volgende:
As wat een gedoe zeg! Fijn dat het gelukt is.
Kwis dat is echt rot![]()
Lot goed hoor van je meisje![]()
Soesa wat lief! En ik had er nooit bij stilgestaan dat ze ook op jouw kleding kunnen reageren! Had ze die reactie al vroeg of is dat later begonnen?
Danic ik vind grafiekjes ook leuk om te zien
Maar heb je dan juist niet meer aan info over de sprongen + 'wat ze na zo'n sprong kunnen' dan aan de kalender? Die zal bij jouw dames toch niet kloppen. Anyway, ik vond het boek echt te uitgebreid en heb dat snel teruggegeven aan mijn schoonzus. De app vind ik eigenlijk ideaal, korte en krachtige info.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:33 schreef Kyara het volgende:
Bedankt voor de tip Twinkle! Ik wil eigenlijk geen boek kopen omdat ik dat zonde van het geld vind. EN dan met name omdat het hier vast 1 grote sprong is want gecorrigeerd of niet gecorrigeerd en zo. Maar vind het wel leuk om af en toe eens te kijken. Ik ga wel even googlen en anders kom ik er nog even bij je op terug voor het mailen.
Vandaag gedoucht met de meiden. Was even wat planning en organisatie maar toch goed gelukt. Ze moesten alleen vaak op elkaar wachten
Hier heb je een nummer van een blijf van me lijf huis in leeuwarden die kunnen je vast vertellen waar je moet zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:36 schreef Kyara het volgende:
Ik wil trouwens wat kleding (baby en zwangerschap) aan een blijf van mijn lijf huis doneren maar ik kan dus echt niks terugvinden he. Ik snap dat ze het graag geheim willen houden maar ik kan niet eens een telefoonnummer vinden.
ohhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Suikertante het volgende:
Ohja! Nog één ding:Ik heb mijn zoon gisteren aan mijn oma voorgesteld
Ze heeft alzheimer dus ze snapte er geen hout van maar vond het prachtig. Ze vond hem heel mooi en ze is héél eerlijk dus dat is een eerlijk compliment
Er lag ook een cadeautje klaar van haar: de Jip en Janneke omnibus
. Ze heeft er meteen uit voorgelezen, zo leuk!
Ohh wat schattig! Lijkt me zo leuk die bewustwording van je kind.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende: Komt ze naar me toe gehopst (kruipen kan ik het niet noemen
) en legt ze d'r hoofdje op m'n been, of dan gaat ze met haar hoofd tegen mijn hoofd/schouder aan 'schuren'.
Wow dat is lang! Waar heb je precies last van dan als ik vragen mag? Heeft de huisarts er al eens naar gekeken?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:48 schreef Kyara het volgende:
ik moet zeggen dat ik soms meer last heb van de knip van januari 2012 dan van de ks een jaar later
Beetje eigen schuld. M werd opgenomen op de kinderafdeling en toen ben ik meteen heen en weer gaan lopen tussen kraam en neo. Nou ja, schuifelen en uithijgen tegen de muur want fluxus. Toen is 1 van de hechtingen open gaan staan. Was echt heel erg pijnlijk (en dat besef ik me na de ks eigenlijk nog veel meer) maar ze kunnen er niks aan doen, moest echt helen. Bij de nacontrole na 6 weken was het nog steeds open.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wow dat is lang! Waar heb je precies last van dan als ik vragen mag? Heeft de huisarts er al eens naar gekeken?
Auw, klinkt naarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Beetje eigen schuld. M werd opgenomen op de kinderafdeling en toen ben ik meteen heen en weer gaan lopen tussen kraam en neo. Nou ja, schuifelen en uithijgen tegen de muur want fluxus. Toen is 1 van de hechtingen open gaan staan. Was echt heel erg pijnlijk (en dat besef ik me na de ks eigenlijk nog veel meer) maar ze kunnen er niks aan doen, moest echt helen. Bij de nacontrole na 6 weken was het nog steeds open.
Nu voel ik het soms bij de sex en bij fietsen (en als het koud is). Is gewoon een gevoelige plek.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb de eerste nacht in het ziekenhuis heel ongemakkelijk geslapen, de knip en het gebied eromheen was heel gezwollen en branderig, maar het was niet in me opgekomen dat paracetamol daar misschien tegen zou kunnen helpendus dat heb ik de volgende ochtend pas genomen toen een verpleegster het aanbood
Nee, ik ben samen met man de straat uit gestrompeld en toen weer terugquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ooh fijn he, weer even buiten zijn? Heeft bij mij bijna 3 weken geduurd, ik was zo gelukkig toen ik de straat op liep
Had je ook veel bekijks?
Bemoedigendquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Tally het volgende:
Ik heb vorige week seks gehad. Na 3 weken dus. Ik bloedde niet meer dus dacht dat het kon.
Alles er om heen was fijn (vooral het klaarkomen) maar de seks zelf was net alsof ik geneukt werd door een cactus
En de dag erna bloedde ik weer alsof ik dood ging en das nog niet over. Dus een volgende keer moet nog even wachten
Omdat Zoë al zoveel gekregen had voor haar eerste verjaardag hebben wij een besteksetje en beker gekocht en haar naam in laten graveren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Even zonder bijlezen hoor, ik moet er echt aan geloven dat mijn baby nu bijna 1 is, en moet ook na gaan denken over verjaardagscadeau's, maar ik weet het echt niet!
Ze krijgt: een loopfiets, houten keukentje, houten poppenwagen en de grote regenboog van Grimms![]()
verder wil ik de keukenspulletjes van de IKEA. Maar daarnaast? Ik heb kleding en houten speelgoed op de lijst staan, maar verder weet ik het echt niet!
Wat geven / vragen jullie voor de eerste verjaardag?
Ik ben vandaag (precies 4 weken na de keizersnede) weg geweest om te shoppenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben samen met man de straat uit gestrompeld en toen weer terugMaar we wonen in een stad, dus dan heb je dat contact toch minder met de buurt. Pijn door keizersnede overigens. De wond trekt enorm aan de rechterkant.
Tally, moest dat nou?!Nou durf ik niet meer
Ow en de foto's zijn te groot om met iPad te bekijken
Na dit voorgelezen te hebben durft m'n man niet meerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef Tally het volgende:
Bij Zoë (ook een keizersnede) hadden we na 2 weken weer seks en daar heb ik eigenlijk nooit last mee gehad. Ging allemaal meteen goed en hebben we het goed ingehaaldWant ja we waren toch vaak wakker in de nacht na de fles ging de kleine wel slapen maar wij konden niet meteen in slaap komen (ik zei komen whehehehe
)
Nu had ik ook het gevoel dat ik op een gegeven moment verkrampte. En dat werd bevestigd toen mijn man riep dat ik hem zeer deed
Marjo houten puzzels zijn leuk, ook voor later. Boekjes, badboekjes, badspeeltjes, buitenspeeltjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Even zonder bijlezen hoor, ik moet er echt aan geloven dat mijn baby nu bijna 1 is, en moet ook na gaan denken over verjaardagscadeau's, maar ik weet het echt niet!
Ze krijgt: een loopfiets, houten keukentje, houten poppenwagen en de grote regenboog van Grimms![]()
verder wil ik de keukenspulletjes van de IKEA. Maar daarnaast? Ik heb kleding en houten speelgoed op de lijst staan, maar verder weet ik het echt niet!
Sommige dingen moet je ook gewoon niet zeggen dooschquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Na dit voorgelezen te hebben durft m'n man niet meer
En ze is nog veel leuker gewordenquote:
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:24 schreef Tally het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 17:22 schreef papillion het volgende:
Tally wat een leuk meisje!
En ze is nog veel leuker geworden
Zal van de week een nieuwe foto maken.
oh, dat is wel lief! Dat wil ik wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:18 schreef bitterend het volgende:
Kyara, we zijn hier bij de laatste oei ik groei sprong. Wil je hem van me lenen anders?
Dankjewel! Boekjes en badspeelgoed had ik al, houten puzzels zet ik erbij!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:08 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Marjo houten puzzels zijn leuk, ook voor later. Boekjes, badboekjes, badspeeltjes, buitenspeeltjes.
Dat heb ik inderdaad ook. De ene keer heb ik niets. En zo heb ik weer kraamverband nodigquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef L-E het volgende:
Onze kinderartsen spreken niet meer van de gecorrigeerde leeftijd. Bij jullie dus wel Kyara? Prematuren mogen qua ontwikkeling wel wat achterlopen, maar dat heel erg benoemen in het aantal weken dat ze te vroeg zijn doen ze bij ons in het zkhs niet.
Morgen is de Grote Dag trouwens
Vraag aan de keizersnede-dames: is het vloeien ook zo wisselend bij jullie? Ik denk steeds: ah, het is over! en dan barst het weer los, echt geen peil op te trekken. Bij mijn vaginale bevalling werd het gewoon steeds minder tot het stopte, dit is heel anders.
Vloeien was zeker heel wisselend en duurde ook langer dan bij mijn vaginale bevalling. Sex hier pas later dus, wilde zeker geen infectie oplopen want het vloeien kan wel gestopt zijn maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal dicht is daarbinnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef L-E het volgende:
Onze kinderartsen spreken niet meer van de gecorrigeerde leeftijd. Bij jullie dus wel Kyara? Prematuren mogen qua ontwikkeling wel wat achterlopen, maar dat heel erg benoemen in het aantal weken dat ze te vroeg zijn doen ze bij ons in het zkhs niet.
Vraag aan de keizersnede-dames: is het vloeien ook zo wisselend bij jullie? Ik denk steeds: ah, het is over! en dan barst het weer los, echt geen peil op te trekken. Bij mijn vaginale bevalling werd het gewoon steeds minder tot het stopte, dit is heel anders.
Wat voor last? Heb je ook zo'n gek dood gevoel daar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:50 schreef becky27 het volgende:
[..]
Vloeien was zeker heel wisselend en duurde ook langer dan bij mijn vaginale bevalling. Sex hier pas later dus, wilde zeker geen infectie oplopen want het vloeien kan wel gestopt zijn maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal dicht is daarbinnen.
Ik heb trouwens nog steeds best veel last van het litteken en de huid erom heen. Dat valt me echt wel tegen. Ook plooit het veel minder mooi en makkelijk terug als de vorige keer.
Dat duurt ook echt wel even voordat het dikke rondom het litteken weg is. En dat 'dode gevoel' duurt ook lang, dat begint hier nu na 5 maanden weg te trekken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat voor last? Heb je ook zo'n gek dood gevoel daar?
Ik vind de terugplooi van de buik in zijn geheel mee vallen, maar rondom het litteken blijft het dik. Niet rood of pijnlijk, dus niet ontstoken ofzo, volgens de gyn is dat gewoon onderhuids littekenweefsel en kan het tot een half jaar duren eer dat wegtrekt. Maar goed, hier is het pas drie weken geleden, ik moet niet zo ongeduldig zijn.
Oh ik kijk nu pas wat dat eigenlijk is, die regenboog van Grimms! Wat mooi!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Gaaf he! Faye krijgt hem van mijn oma, zo tofquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh ik kijk nu pas wat dat eigenlijk is, die regenboog van Grimms! Wat mooi!
Dat is vrij licht ja ean woog bij 4mnd 5,7quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:12 schreef becky27 het volgende:
Ja joh begint een beetje te komen, morgen effe wegen, ben benieuwd. Met vier maanden 5.4 kilo dus niet heeel klein maar gewoon een lichtgewichtje. Baby van een collega is vier maanden en 8.2 kilo
R was bij 6 maanden 8712grquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Mineola het volgende:
Edit: 8,2 kg?!?!?!?! Wtf, dat weegt mijn jochie van bijna zeven maanden nog niet eens.
Ja, bij ons spreken ze zeker nog van gecorrigeerde leeftijd. Nou zijn ze natuurlijk wel wat verder als je het vergelijkt me baby's die inderdaad op 11 maart geboren zijn maar 4 weken ziekenhuis was eigenlijk gewoon baarmoeder simulatie waarin ze eigenlijk geen andere ontwikkeling hebben doorgemaakt dan groeien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:29 schreef L-E het volgende:
Das toch ff wat anders al bij vier maanden. Kindje komt van 3700 gram en zal echt wel meer dan 500 gr aankomen in twee maanden.quote:
Weet ik. Ik had het tegen Mineolaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:35 schreef becky27 het volgende:
[..]
Das toch ff wat anders al bij vier maanden. Hij komy
Ik denk dat Faye daar nu bijna aan zitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Mineola het volgende:
Hoe doet ze het nu Becky, met andere voeding en alles? Vrolijk meisje nu?
Edit: 8,2 kg?!?!?!?! Wtf, dat weegt mijn jochie van bijna zeven maanden nog niet eens.
Ja het gaat zo goed met haar. Ze is van een huilbaby naar lachbaby gegaan. Er is iets geweest in de bv wat voor het huilen zorgde en waarschijnlijk geen koemelk. Met kinderartsen veelvuldig besproken wat het kon zijn maar daar komen we wrs niet achter. Met een half jaar gaan we over op hypoallergene als het goed gaat. Verder zijn, behalve de reflux, alle medische dingen afgesloten. Geen fysio of manuele therapie meer, geen veelvuldige bezoeken aan het ziekenhuis meer dus dat is wel fijn hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Mineola het volgende:
Mijne woog met 4 mnd al 9 kiloquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:25 schreef Mineola het volgende:
Ja dat klopt! Das helemaal veel!quote:
Oke lengte valt mee idd maar gewicht is wel weinig hoor. ik ben 1.75 maar echt veel zwaarder hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Nou lang valt wel mee hoor, 174 cm en 58 kilo of zo? Noortje is nu 3 en bijna 100 cm en ik denk 13,5 a 14 kilo. Maar ze hebben mijn bouw, dat is wel duidelijk.
Ja echt heel fijn, tis echt een pretletter en weer veel te vlug met alles, rollen, willen kruipen, zelf de fles vasthouden en zo...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:01 schreef Suikertante het volgende:
Wat een verhaal zeg Becky van die voeding! Verwacht je toch niet. Maar super dat het nu zo goed gaat
quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:38 schreef __Isis__ het volgende:
Phaidra, inderdaad met een app, heb je echt in 10 seconden een collage. Ik gebruik meestal Instacollage Free. Gratis dus en werkt echt fijn en simpel.
Spockjuh wat een mooie foto!
Oeh, dat is wat andere verhoudingen dan de mijne: lengte +1, gewicht gemiddelde!quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:40 schreef __Isis__ het volgende:
Dank Mineola, hij is 64,5 cm, dat is een fractie boven het gemiddelde volgens het CB en gewicht bijna plus 2
yep, huilt alleen maar als we niet opschieten met zijn eten of als ik weer eens te ver zijn nageltjes knip...quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:36 schreef Mineola het volgende:
Spockjuh, wat een prachtige foto van Jan. Dat licht precies op zijn gezichtje, heel mooi gevangen! Hij scheelt maar een paar dagen met mijn zoontje dus dat is altijd leuk vergelijken vind ikEen vrolijk jochie is het geloof ik?!
Mijne sliep trouwens vannacht van 20-6 zonder een kik! woei! Ok, hij zat blijkbaar vol met eten door late fles op het kdv, veel groente van papa en bv van mij binnen 2u, zo bleek vanmorgenmaar toch!
Isis, wat een knapperd! Gewicht zie je er idd niet vanaf nee, lijkt qua spekjes erg op de mijne. Is hij ook lang?
Danic, naar lijkt me dat spugen, zowel voor haar als voor jou. Hopelijk kunnen de osteopaat en je huisarts iets betekenen.
Wat fijn om te lezen becky dat het nu gewoon zo goed gaat!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:48 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ja het gaat zo goed met haar. Ze is van een huilbaby naar lachbaby gegaan. Er is iets geweest in de bv wat voor het huilen zorgde en waarschijnlijk geen koemelk. Met kinderartsen veelvuldig besproken wat het kon zijn maar daar komen we wrs niet achter. Met een half jaar gaan we over op hypoallergene als het goed gaat. Verder zijn, behalve de reflux, alle medische dingen afgesloten. Geen fysio of manuele therapie meer, geen veelvuldige bezoeken aan het ziekenhuis meer dus dat is wel fijn hoor.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef papillion het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen becky dat het nu gewoon zo goed gaat!
@Spockjuh en isis, zijn jullie mannen al gereserveerd. Zon schattige mannetjes mogen wel mijn mijn mijntje daten.
Geboortegewicht was 4350, dus verdubbeld in bijna 4 mndquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:56 schreef becky27 het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Das helemaal veel!Wat was het geboortegewicht? En is het dan ook bijgetrokken? (niet dat dat moet hoor maar ik ben daar dan benieuwd naar. Ik woog zelf 10.3 kilo toen ik 2,5 was).
we kunnen je op de wachtlijst zetten mochten er een paar gegadigden uitvallen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:45 schreef papillion het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen becky dat het nu gewoon zo goed gaat!
@Spockjuh en isis, zijn jullie mannen al gereserveerd. Zon schattige mannetjes mogen wel mijn mijn mijntje daten.
Wellicht dat 'n foto 'n paar plekken kan schelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:17 schreef Spockjuh_ het volgende:
we kunnen je op de wachtlijst zetten mochten er een paar gegadigden uitvallen...
Is wel een goeie!quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:19 schreef Morretje het volgende:
Danic, is een draagdoek geen optie? Zo lang mogelijk rechtop dus? Hier geen ervaring met reflux, maar heb wel eens gelezen dat overdag een draagdoek (dus ook voor slaapjes) zorgde dat de nachten ook ok waren..
Verder geen tips, klinkt echt heel zielig voor je meisje..
Nee dat lukte niet, dus fv hier. Het moest dus echt in de fles.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:50 schreef Kwisted het volgende:
Danic gaf jij geen bv? Bedoelde hij niet dat jij sinaasappelsap moet drinken?
Tegen mij werd gezegd dat ik t om die reden juist niet moet drinken.
F is trouwens net geen 8 maanden en weegt 7800gr bij een lengte van 74cm. Lang en smal dus net als moeder en vader wat dat betreft
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:18 schreef papillion het volgende:
[..]
Wellicht dat 'n foto 'n paar plekken kan schelen.
[ afbeelding ]
Oh ja, leven en laten leven. Ik was zelf gewoon verrast. Op de een of andere manier had ik van hen nooit verwacht (maar goed, alsof dat per se een 'soort' mensen moet zijn aan wie ja dat af kunt zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco in mijn omgevibg ken ik ookeen stel die zwaar tegen vaccineren is. Allemaal prima, moet ieder voor zich weten. Heb een keer daar discussie over gehad met hun en zij gaven mij echt het gevoel dat ik een slechte moeder was kmdat ik dit wel liet doen. Zo jammer! Ik ben meer het typ van levem en laten leven.. ieder moet het op zon manier doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Zo jammer hoe zij hun mening opdrongen mvagoed..
Oh, ik weet nog toen Saartje ongeveer 2 maanden wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:01 schreef Fieder het volgende:
Ja ik ga maar een stuk lopen idd.heb even wat gegeten en L ff weggelegd en nu voel ik me al wat beter
Ik schaam me altijd een beetje met zo'n huilend kind in de wagenook in de supermarkt bijv. Hoor nooit andere baby's huilen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:18 schreef Spirit82 het volgende:
Even een vraag tussendoor aam de meisjesmoedersEen beetje afscheiding is wel normaal volgens mij maar waarom mag je daar niet schoonmaken dan? Vraag me af hoe dat dan met poepexplosies moet want dan zit het overal tussen hier..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je de afscheiding weghaalt, verstoor je het milieu en kunnen andere bacteriën daar teveel huishouden, of droogt het uit / gaat het irriteren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
Het was geen beetje meer maar echt een hele dikke witte laag. Meeste nu met billendoekje weggehaald, maar er zit nog steeds flink wat. Geen idee waarom het niet mocht eigenlijk, maar ik ben dan zo spastisch om het ook niet te doen
zoiets, bij mij werd twee keer gehamerd op het feit dat ik het het beste kon laten zitten vanwege natuurlijke balans en zo. Volgens mij is het ook gewoon gedeeltelijk huidsmeer dus het kan geen kwaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als je de afscheiding weghaalt, verstoor je het milieu en kunnen andere bacteriën daar teveel huishouden, of droogt het uit / gaat het irriteren.
Dat is tenminste wat ik er altijd van begrepen heb. Zo lang afscheiding wit is en niet stinkt, hoef je er niets mee.
Nee, brokken heb ik hier ook niet gezienquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
Maar is het bij jullie ook zoveel dan en zo ingedroogd? Hier heb ik nu echt brokken weggehaald en er zit nog zeker een keer zoveel.
Haha dat zat ik ook al te denkenquote:
Denk eerder dit. Saartje weet uiteraard ook hoe ze moet huilen enzo, maar ik heb het hele babygebeuren/ouderschap tot nu toe nog nooit als lastig/zwaar/frustrerend/hoejehetookwiltnoemen ervaren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:19 schreef Pvoesss het volgende:
Of ze kunnen gewoon veel hebbenIeder mens ervaart de babytijd heel anders natuurlijk.
Respect hoor! Dat je durft te zeggen dat het soms ook zwaar is... Ik ben dus zo iemand die dat (al wat minder op het anonieme forum) die dat vaak niet zo goed durft!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:18 schreef As1981 het volgende:
Oh en ik heb nooit echt geklaagd. Wel gewoon eerlijk verteld hoe het was en op vragen gezegd dat het zwaar was want dat was zo. Maar om dat te ontkennen omdat mijn baby als een modelbaby moet over komen, nee.
had Luc ook afgelopen weekend.. Dacht ook gelijk aan tandjes, maar tot nu toe nog niks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:40 schreef Twinkle20 het volgende:
O Tally dat lijkt me idd zo klote dat je kindje huilt van de pijn maar dat je er niks aan kunt doen.
Djenna heeft luieeruitslag. Zouden de tandjes er dan toch aan komen? Geen rare spetterpoep.. geen koorts.
Daar heb ik eigenlijk nog nooit op gelet. Mevrouw ligt net in bed, anders was ik het even voor je gaan checken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:48 schreef Suikertante het volgende:
Van tandjes over naar een ander onderdeel van de mond: het toompje onder de tong (mooi bruggetje he?)
Is dat bij jullie baby's ook zo lang? Ik weet dat mijn vriend zijn tong ook niet zo ver kan uitsteken, dus misschien is het iets genetisch, maar F's tong zit echt tot bijna aan zijn tanden vast aan de onderkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |