Zolena dan word je echt gebroken wakker he, balen zeg! Ik zie daar wel een beetje tegenop als ik straks weer moet gaan werken, nu kan ik gewoon bijslapen als F slaapt dus maak ik me er nog niet zo druk om. Hoe voel je je nu? En gaat 't met de kleine nu weer goed?
Tante, fijn dat de oortjes van E weer helemaal in orde zijn! En wat gaaf dat ze echt woorden snapt en erop reageert

Kyara leuk dat je dat vraagt, want door alle tips ik ga wel gauw de app downloaden!

Maar dat boek van Steven Pont klinkt eerlijk gezegd ook meer als mijn boek. Ga ik dus ook even bekijken!
En over kleding doneren, ik kwam er via de verloskundige achter dat ik tegenover zo'n huis woon (eigenlijk is het een klooster, maar ze vangen dus ook vrouwen op die daar dan tijdelijk wonen na de bevalling). Dus misschien kun je het als laatste poging via de verloskundige proberen? Die heeft meestal wel adressen.
Kwisted dat lijkt me inderdaad een rotsituatie. Gelukkig heb je wel het idee dat je kroost veilig is daar, maar vooral als je leuker gewend was is het dan een tegenvaller.. ik zou ook even zelf met haar praten, ook al is het mosterd na de maaltijd, dan is alles in elk geval uitgesproken en open en niet zo geforceerd.
Het lijkt wel of F steeds vaker honger heeft. Overdag komt hij minder vaak, maar overdag en dan met name als hij wakker is gebleven heeft hij na 1,5 uur alweer honger. Dan ga ik eerst alle andere dingen uitsluiten en na een half uur geef ik hem dan toch maar de fles die hij dan helemaal leegtrekt. Doordat hij in de nacht maar één keer komt zit ik nog wel op 7 voedingen dus dat is prima, maar in de eerste weken zat er dus een vaster ritme in dan nu!
Verder heb ik net mijn tweede therapiesessie gehad tegen de verzakking, ik heb het gevoel dat ik er nu al iets aan heb. Maar ik moet vaker plat en daar hou ik niet van. En dan echt plat, niet een beetje half liggend, maar plat plat.
Ohja! Nog één ding:

Ik heb mijn zoon gisteren aan mijn oma voorgesteld

Ze heeft alzheimer dus ze snapte er geen hout van maar vond het prachtig. Ze vond hem heel mooi en ze is héél eerlijk dus dat is een eerlijk compliment

Er lag ook een cadeautje klaar van haar: de Jip en Janneke omnibus

. Ze heeft er meteen uit voorgelezen, zo leuk!