quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik ben wel een mannetje.
Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:
Ik ben wel een mannetje.
Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
Ik heb een Badoo profiel als mannetje, boven aan de website kan je je profielfoto plaatsen (tegen betaling uiteraard) en daar klik dan wel eens opquote:Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?
Want hoe zie jij nu oproepen van mannen die aan vrouwen zijn gericht?
een snotpiercing daarentegen...quote:Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
"Viriginity secured" zou ik zeggen in zijn geval
Hij sluit wel heel veel uit...
Piercings, tattoo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed dat hij zijn naam erbij heeft gezet, anders wist ik niet eens wie het zou zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door myxomatosekonijn op 13-05-2013 17:05:07 ]Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
Ik wis nooit telefoonnummers.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waarom al die tijd mijn telefoonnummer bewaren?
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik wis nooit telefoonnummers.
Wat is er mis mee dat hij contact met je zoekt dan?
Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.
We hebben 1 date gehad. Hij wilde wel een vervolgdate, maar twijfel van mijn kant daarover. Hij kwam in diezelfde week irl iemand tegen, ik kwam ook iemand tegen. Hij schreef zich helemaal hieperdepieper uit, helemaal prima. Vervolgens maanden geen contact en nu zijn relatie over is, ineens uit het niks weer contact zoeken. Hij moet het zelf weten, maar ik vind het gewoon stom! Alsof ik dan ineens goed genoeg ben voor contact. Gewoon geen zin in.
Ik snap je wel (vind ik ook het leuke van hier, zoveel verschillende meningenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.
Jij had toch in eerste instantie twijfel, voor hem dan makkelijke keuze om voor iemand te gaan die het wel in hem ziet zitten.
Hij vindt jou waarschijnlijk erg leuk en probeert het gewoon. Ik vind daar niks stoms aan.
Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen.quote:
Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Sekhmet. Maar die kent haar vriend weer niet via een datingsite.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.
Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Ja, maar die condooms heeft hij daarna ook binnenstebuiten benut. En de zevende keer als kauwgom gebruikt.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.
En voor de succes verhalen moet je bij Hungry_Joe zijn, gewoon omdat hij een baas is.
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen.
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).quote:Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Er zijn mensen die bang zijn dat ze herkend worden. En dan het gesprek van de dag zijn bij de koffieautomaat.quote:Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef japiedevlugge het volgende:
Net zoals mensen die foto op verzoek doen, dat snap ik dus niet. Ik bedoel als je dan al niet bekeken wilt worden, waarom dan wel op verzoek met het risico dat je een afwijzing krijgt?
quote:Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |