abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126431452

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_126431466
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:

[..]

Ik ben wel een mannetje.

Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
  maandag 13 mei 2013 @ 15:36:13 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126431487
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:35 schreef Rogan het volgende:

Ik ben wel een mannetje.

Maar geen idee, soms staan er echt bizarre dingen etc. Wel grappig om te lezen.
Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?
Want hoe zie jij nu oproepen van mannen die aan vrouwen zijn gericht?
pi_126431521
quote:
7s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar heb je dan een profiel aangemaakt als vrouw zijnde ofzo?
Want hoe zie jij nu oproepen van mannen die aan vrouwen zijn gericht?
Ik heb een Badoo profiel als mannetje, boven aan de website kan je je profielfoto plaatsen (tegen betaling uiteraard) en daar klik dan wel eens op :D
  maandag 13 mei 2013 @ 15:37:17 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_126431522
"Viriginity secured" zou ik zeggen in zijn geval :D

Hij sluit wel heel veel uit...
Piercings, tattoo's :~
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_126431793
Gisteren erg vermakelijke date gehad. Leuke gesprekken en ze had echt leuke humor.
Maar de echte klik, spark, wow-gevoel, x-factor, etc. was er niet bij.

Lijkt me wel echt leuk type om eens mee te gaan stappen oid.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_126432270
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
"Viriginity secured" zou ik zeggen in zijn geval :D

Hij sluit wel heel veel uit...
Piercings, tattoo's :~
een snotpiercing daarentegen... :r
pi_126434419
Hmm, een man die zichzelf 'afprijst' op Paiq vanwege een complexe (ex/kind-)situatie. Ergens maakt dat me supernieuwsgierig :P, maar ja, niet om de goede redenen geloof ik :@ . Wel heel eerlijk om het meteen te noemen. Nu mezelf afvragen of ik daar überhaupt zin in heb, naast het feit dat hij zichzelf al heel duidelijk 'afprijst' wat ik niet echt aantrekkelijk vind (of hij doet het om mij niet te hoeven blokkeren of om uiteindelijk zelf niks aan te hoeven gaan qua relatie en zo zijn er vast nog meer mogelijke redenen :P). Interessant 'geval' :P.
Schrikt jullie dat af, voorgeschiedenis?

Daarnaast een sms van een ex-date die na maanden geen enkel contact out of the blue vraagt 'hoe het is'. Mijn vermoeden blijkt vervolgens te kloppen: zijn relatie is over en hij wil een 'sociaal drankje' doen (ik wil niet weten wat voor drankje dat is). Waarom al die tijd mijn telefoonnummer bewaren? :N
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat hij zijn naam erbij heeft gezet, anders wist ik niet eens wie het zou zijn :').

[ Bericht 0% gewijzigd door myxomatosekonijn op 13-05-2013 17:05:07 ]
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_126434830
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waarom al die tijd mijn telefoonnummer bewaren?
Ik wis nooit telefoonnummers.

Wat is er mis mee dat hij contact met je zoekt dan?
pi_126435165
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik wis nooit telefoonnummers.

Wat is er mis mee dat hij contact met je zoekt dan?
Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.

We hebben 1 date gehad. Hij wilde wel een vervolgdate, maar twijfel van mijn kant daarover. Hij kwam in diezelfde week irl iemand tegen, ik kwam ook iemand tegen. Hij schreef zich helemaal hieperdepieper uit, helemaal prima. Vervolgens maanden geen contact en nu zijn relatie over is, ineens uit het niks weer contact zoeken. Hij moet het zelf weten, maar ik vind het gewoon stom! Alsof ik dan ineens goed genoeg ben voor contact. Gewoon geen zin in.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_126435480
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nooit?! Ik wel van dates waar ik niks mee heb en die ik verder toch niet meer spreek.

We hebben 1 date gehad. Hij wilde wel een vervolgdate, maar twijfel van mijn kant daarover. Hij kwam in diezelfde week irl iemand tegen, ik kwam ook iemand tegen. Hij schreef zich helemaal hieperdepieper uit, helemaal prima. Vervolgens maanden geen contact en nu zijn relatie over is, ineens uit het niks weer contact zoeken. Hij moet het zelf weten, maar ik vind het gewoon stom! Alsof ik dan ineens goed genoeg ben voor contact. Gewoon geen zin in.
Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.

Jij had toch in eerste instantie twijfel, voor hem dan makkelijke keuze om voor iemand te gaan die het wel in hem ziet zitten.
Hij vindt jou waarschijnlijk erg leuk en probeert het gewoon. Ik vind daar niks stoms aan.
pi_126435734
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:53 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja eens in de 2/3 jaar als ik nieuwe telefoon heb dan is er grote schoonmaak. Verder nooit.

Jij had toch in eerste instantie twijfel, voor hem dan makkelijke keuze om voor iemand te gaan die het wel in hem ziet zitten.
Hij vindt jou waarschijnlijk erg leuk en probeert het gewoon. Ik vind daar niks stoms aan.
Ik snap je wel (vind ik ook het leuke van hier, zoveel verschillende meningen :P ), maar voor mij voelt het anders ;).

[ Bericht 8% gewijzigd door myxomatosekonijn op 13-05-2013 17:04:24 ]
  maandag 13 mei 2013 @ 17:08:29 #13
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126436199
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_126436556
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 16:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
maar voor mij voelt het anders
Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen. :P
pi_126436670
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:08 schreef HaerdenC het volgende:
Zijn er eigenlijk ook echt succesverhalen bekend hier? Of is dat echt een illusie?
Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.
  maandag 13 mei 2013 @ 17:19:32 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_126436742
Genoeg succesverhalen hier. Soms een korte relatie, soms langer, soms een huwelijk incl kind.
pi_126436761
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:17 schreef habitue het volgende:

[..]

Laatst postte er geloof ik iemand een update dat ze gingen samenwonen of trouwen oid. Geen idee meer wie.
Sekhmet. Maar die kent haar vriend weer niet via een datingsite.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_126436781
quote:
Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.

En voor de succes verhalen moet je bij Hungry_Joe zijn, gewoon omdat hij een baas is.
  maandag 13 mei 2013 @ 17:21:42 #19
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_126436831
Nou meeste succes op RP hier. Al een paar interesses gekregen, nu met de laatste al aantal leuke gesprekken gehad. Had d'r ook al even bekeken maar nog even verder gekeken, maar toen stuurde ze mij dus al een interesse dus dan vind ik het al een stuk leuker ineens (aandacht is leuk I guess?).
Net ook nog een interesse van een 38 jarige vrouw :D weet niet of ze echt een date wil maar daar kom ik nog wel achter. Ziet er nog best goed uit maar ik zou t niet durven denk ik :')

Ook aangemeld op paiq maar lijkt me een beetje een tijdverspilling. Sure het is wel leuk om eens gewoon gesprekken te voeren maar 98% ofzo van het andere geslacht vind ik gewoon niets (zeker met mijn paiq match criteria :')). Dus dat schiet niet op. En het is ook dat als je wel een positief gesprek hebt, maar dus totaal afknapt op de foto, je zo'n awkward moment hebt. Ook geen pluspunt. Net zoals mensen die foto op verzoek doen, dat snap ik dus niet. Ik bedoel als je dan al niet bekeken wilt worden, waarom dan wel op verzoek met het risico dat je een afwijzing krijgt? Lijkt me makkelijker om t gewoon te standaard zichtbaar te maken en je merkt wel of iemand interesse toont. Of iemand moet zo verrekte mooi zijn dat ze te veel aandacht krijgt en daarom het maar zo instelt?
Grijp ze!
pi_126436866
quote:
14s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:20 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er was laatst iemand die een nacht lang sex had gehad met maar 3 condooms. Weet even niet meer wie.

En voor de succes verhalen moet je bij Hungry_Joe zijn, gewoon omdat hij een baas is.
Ja, maar die condooms heeft hij daarna ook binnenstebuiten benut. En de zevende keer als kauwgom gebruikt.

Maar bedankt Weiss. *plukt veer uit aars*
pi_126436902
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat zei mijn ex ook altijd. Valt niks tegenin te brengen. :P
:O }:| :{w

;)
  maandag 13 mei 2013 @ 17:24:30 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_126436957
quote:
Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).
pi_126436973
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:21 schreef japiedevlugge het volgende:
Net zoals mensen die foto op verzoek doen, dat snap ik dus niet. Ik bedoel als je dan al niet bekeken wilt worden, waarom dan wel op verzoek met het risico dat je een afwijzing krijgt?
Er zijn mensen die bang zijn dat ze herkend worden. En dan het gesprek van de dag zijn bij de koffieautomaat.
pi_126437004
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Spirit82 ! Die heeft haar kind Paik genoemd (serieus).
:o :o :o
  maandag 13 mei 2013 @ 17:26:44 #25
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_126437052
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 17:25 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:o :o :o
inderdaad gelijkaardig voorvalletje gehad :) 1 van mijn bazen zat blijkbaar ook op dating site en andere collega had dat gezien, is een redelijke rel geweest op de werkvloer en zo. (Belgie is wat conservatiever)
Minds are like parachutes, they work best when open!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')