Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!quote:
Ja, straks wel even doen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef kciR het volgende:
[..]
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!
In ieder geval rijdt de auto op de foto aan de linker kant van de weg, dus dan lijkt het mij geen Nederlands bandje..
@Dark_Angelus, kun je Belle & Sebastian uit de OP halen? En mocht je zin hebben de namen van de vorige lichting toevoegen
Hij rijdt rechts. Het is een 2x2 met een berm ertussen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:59 schreef kciR het volgende:
[..]
Vondelpark zou een goede mogelijkheid zijn!
In ieder geval rijdt de auto op de foto aan de linker kant van de weg, dus dan lijkt het mij geen Nederlands bandje..
@Dark_Angelus, kun je Belle & Sebastian uit de OP halen? En mocht je zin hebben de namen van de vorige lichting toevoegen
Je hebt gelijk, niet goed gekeken..quote:Op maandag 13 mei 2013 13:06 schreef portie het volgende:
[..]
Hij rijdt rechts. Het is een 2x2 met een berm ertussen.
Yes, herkende de stijl van fotograferen gelijkquote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef chansadres het volgende:
Het is traumahelikopter. Foto's uit dit artikel: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-nick-helderman.html
Gemaakt door huisfotograaf van BKS
Matig hoor, die kun je in elk plaatselijk vies bierlokaal wel een keer zien spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:15 schreef chansadres het volgende:
Het is traumahelikopter. Foto's uit dit artikel: http://3voor12.vpro.nl/ni(...)-nick-helderman.html
Gemaakt door huisfotograaf van BKS
Ik denk dat het afhankelijk is van het publiek, op Eurosonic schijnt het wel tof geweest te zijn maar ik zag ze laatst hier in Tilburg en toen was er ook niet zoveel aan.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:34 schreef ranja het volgende:
traumahelikopter afgelopen donderdag op dauwpop gezien. Hard en heftig
Hoef er geen plaatwerk van maar live is het wel gaaf.
die mogen van mij wel naar de vrijdag, die dag kan nog wel wat leuks gebruiken.
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik denk dat het afhankelijk is van het publiek, op Eurosonic schijnt het wel tof geweest te zijn maar ik zag ze laatst hier in Tilburg en toen was er ook niet zoveel aan.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 14:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou dat kan het hier alleen maar tegenvallen met zo'n publiek dat geen bands accepteert die vaker dan 3 keer per jaar in nederland spelen.
Hmm, dat zit er niet meer in vrees ik.quote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Norrage het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel meer: dit is geen leuke verrassing ofzo. Het was meer een verrassing dat ze er nog niet stonden. En wij willen een nieuwe naam waarvan we steil achterover slaan
spreek voor jezelfquote:Op maandag 13 mei 2013 14:47 schreef Norrage het volgende:
Ik bedoel meer: dit is geen leuke verrassing ofzo. Het was meer een verrassing dat ze er nog niet stonden. En wij willen een nieuwe naam waarvan we steil achterover slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |