abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126424504
quote:
Kinderen van dode man vermist in Doorn

UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.

De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.

Best ernstig dit...
Triest dat hun vader dood is en dat ze mischien zelf... :(

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 13 mei 2013 @ 12:18:22 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126424517
quote:
5s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden,
Dat spreekt elkaar nogal tegen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 mei 2013 @ 12:19:04 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126424543
quote:
5s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien een hele akelige gedachte, maar ik zat me af te vragen of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden, maar gebeurt het ook met oudere kinderen?
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.

Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126424558
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 10:27 schreef moeke1 het volgende:

[..]

Ik denk geen 1 ;)
Minder postuum doodsbedreigingen dan Karst T?
Zou het echt?! ;(
pi_126424585
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:

Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
Ja ik dacht ook meteen aan het artikel wat jij gister postte. Zal dan idd ook meer over een pasgeborene gaan waarvan de ouder zich er geen raad mee weet.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_126424594
Over een kwartier weten we meer volgens dit bericht :

JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35 : @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
  maandag 13 mei 2013 @ 12:22:31 #7
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_126424652
quote:

[..]

Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.

Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.
pi_126424654
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Rachilda het volgende:
Over een kwartier weten we meer volgens dit bericht :

JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35 : @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...
  maandag 13 mei 2013 @ 12:24:42 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126424727
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.
Als hij dat heeft kunnen doen, dan heeft hij ze afhankelijk van de rivier en de locatie waarop hij ze in het water heeft gegooid niet eens eerst hoeven vermoorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126424745
trouwens de TopicTitel is nu een beetje raar :@
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126424748
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...
Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezien
pi_126424763
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders ziet :)
  maandag 13 mei 2013 @ 12:26:40 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126424787
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezien
Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126424796
Wat ik niet zo goed begrijp dat de politie ook in de diepe gedeeltes in de vijver zoekt, als hij de kindjes al in het water heeft gedaan, kan dat toch alleen vlakbij de kant van de visvijver zijn geweest? want zo ver kan de vader toch niet het water in..?
  maandag 13 mei 2013 @ 12:27:38 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126424816
quote:
Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126424824
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.
ja hoor, dat klopt, valt me nog mee dat ze tijdens de zoekacties verder niks zijn tegengekomen, dus ook iets of iemand anders
  maandag 13 mei 2013 @ 12:28:40 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126424837
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Rachilda het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp dat de politie ook in de diepe gedeeltes in de vijver zoekt, als hij de kindjes al in het water heeft gedaan, kan dat toch alleen vlakbij de kant van de visvijver zijn geweest? want zo ver kan de vader toch niet het water in..?
Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_126424852
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?
Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!
pi_126424870
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Rachilda het volgende:

[..]

Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!
maar nu wel :9
pi_126424886
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

maar nu wel :9
juist
pi_126424904
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Puala het volgende:

[..]

Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders ziet :)
was meer suggestie om te kijken wat de rest ervan vind ;)
maar stoort verder ook niet echt. Net wat Leandra zegt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_126424912
quote:
Volgens mij niet hoor? Dan zou de zin toch echt anders geformuleerd moeten zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 13 mei 2013 @ 12:31:19 #23
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_126424923
quote:

[..]

Het dumpen van een stoffelijk overschot is best lastig.
Het is redelijk groot en gaat stinken als je het lang laat liggen.
Een gat graven kunnen de mariniers snel bespeuren.
De beste methode zou denk ik zijn middels een houtversnipperaar het overschot versnipperen en de resten van verspreiden, liefst in diep water.
Dan heb je alleen een bebloede versnipperaar om van af te komen.
Al met al, erg omslachtig dus....
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_126424943
Maar wat ik niet snap.. Infrarood zoekt toch warmte? Als die kinderen al een week in die plas liggen, zijn ze toch niet meer warm? Of ben ik nu dom :$
pi_126424969
Nog even speculerend: nog iemand een idee wat de vader de avond in Neerbeek is gaan doen behalve tanken of ex-vriendin opzoeken (aangezien politie heeft aangegeven dat hij niet bij de vriendin is geweest die avond)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')