Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dat spreekt elkaar nogal tegen ...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden,
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien een hele akelige gedachte, maar ik zat me af te vragen of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden, maar gebeurt het ook met oudere kinderen?
Ja ik dacht ook meteen aan het artikel wat jij gister postte. Zal dan idd ook meer over een pasgeborene gaan waarvan de ouder zich er geen raad mee weet.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35: @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.
Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Rachilda het volgende:
Over een kwartier weten we meer volgens dit bericht :twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35: @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
Als hij dat heeft kunnen doen, dan heeft hij ze afhankelijk van de rivier en de locatie waarop hij ze in het water heeft gegooid niet eens eerst hoeven vermoorden.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.
Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezienquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...
Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders zietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens de TopicTitel is nu een beetje raar
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezien
Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
ja hoor, dat klopt, valt me nog mee dat ze tijdens de zoekacties verder niks zijn tegengekomen, dus ook iets of iemand andersquote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.
Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Rachilda het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp dat de politie ook in de diepe gedeeltes in de vijver zoekt, als hij de kindjes al in het water heeft gedaan, kan dat toch alleen vlakbij de kant van de visvijver zijn geweest? want zo ver kan de vader toch niet het water in..?
Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?
maar nu welquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.
was meer suggestie om te kijken wat de rest ervan vindquote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders ziet
Volgens mij niet hoor? Dan zou de zin toch echt anders geformuleerd moeten zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Het dumpen van een stoffelijk overschot is best lastig.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |