Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Dat spreekt elkaar nogal tegen ...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden,
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien een hele akelige gedachte, maar ik zat me af te vragen of er ooit eens een lijk ergens in een container gedumpt wordt, zodat het vinden écht onmogelijk is. Er wordt wel eens een pasgeboren baby ergens in een container gevonden, maar gebeurt het ook met oudere kinderen?
Ja ik dacht ook meteen aan het artikel wat jij gister postte. Zal dan idd ook meer over een pasgeborene gaan waarvan de ouder zich er geen raad mee weet.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35: @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.
Bij kinderen van deze leeftijd zou het afhankelijk van de container wel kunnen, maar wat mij betreft past dat weer niet bij de daad van een ouder die immers een sterke band heeft met het kind.
Het dumpen van het lichaam (ongeacht of dat in een container of in een rivier is), lijkt gevoelsmatig denk ik teveel op het wegwerken van iets ongewensts of afval, en dat geloof ik in deze zaak niet.
Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:20 schreef Rachilda het volgende:
Over een kwartier weten we meer volgens dit bericht :twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:17:35: @rikdoggerIn bus worden de beelden bekeken. Over ong. een kwartier duidelijkheid is verwachting #vermistebroertjes http://t.co/N7M629jZvh reageer retweet
Als hij dat heeft kunnen doen, dan heeft hij ze afhankelijk van de rivier en de locatie waarop hij ze in het water heeft gegooid niet eens eerst hoeven vermoorden.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet, rivier zou wat mij betreft nog steeds kunnen, om het terugvinden maar zo moeilijk mogelijk te maken.
Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezienquote:Op maandag 13 mei 2013 12:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat kwartier in politie taal ken ik zo onderhand, zal wel 2 uur duren denk ik...
Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders zietquote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
trouwens de TopicTitel is nu een beetje raar
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Wellicht dat er straks duikers bij de visvijver verschijnen, dan kunnen we zelf wel afleiden dat ze waarschijnlijk wel "iets" hebben gezien
Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Als je nu leest is het of er staat dat 2 kinderen een man hebben vermoord en vermist zijn.
misschien ff wijzigen naar: Twee kinderen van dode man vermist (of iets dergelijks)
ja hoor, dat klopt, valt me nog mee dat ze tijdens de zoekacties verder niks zijn tegengekomen, dus ook iets of iemand andersquote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan dan van alles zijn.... ook Patrick Diks.
Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:26 schreef Rachilda het volgende:
Wat ik niet zo goed begrijp dat de politie ook in de diepe gedeeltes in de vijver zoekt, als hij de kindjes al in het water heeft gedaan, kan dat toch alleen vlakbij de kant van de visvijver zijn geweest? want zo ver kan de vader toch niet het water in..?
Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als je een lijk verzwaart dan zakt het niet af naar het diepe gedeelte van een vijver? Dan blijft het automatisch liggen waar je het in het water gooit?
maar nu welquote:Op maandag 13 mei 2013 12:29 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat ik het niet zo goed begrijp!
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al 19 topics zo.... iedereen weet waar het over gaat en het staat er prima.
was meer suggestie om te kijken wat de rest ervan vindquote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Even een topic report aanmaken of posten in FB als je het graag anders ziet
Volgens mij niet hoor? Dan zou de zin toch echt anders geformuleerd moeten zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Het dumpen van een stoffelijk overschot is best lastig.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou kunnen, hoewel ik dat niet erg logisch vindt voor een ouder die een groter kind heeft.
Meestal betreft het pasgeboren babies en denk ik dat de moeder min of meer onverwachts (al dan niet weggedrongen) bevallen is en dan niet weet wat ze er mee moet.
mmmquote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Het dumpen van een stoffelijk overschot is best lastig.
Het is redelijk groot en gaat stinken als je het lang laat liggen.
Een gat graven kunnen de mariniers snel bespeuren.
De beste methode zou denk ik zijn middels een houtversnipperaar het overschot versnipperen en de resten van verspreiden, liefst in diep water.
Dan heb je alleen een bebloede versnipperaar om van af te komen.
Al met al, erg omslachtig dus....
Rottend vlees verspreid ook warmte.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef afsje het volgende:
Maar wat ik niet snap.. Infrarood zoekt toch warmte? Als die kinderen al een week in die plas liggen, zijn ze toch niet meer warm? Of ben ik nu dom :$
Je moet je eind-ennen niet inslikken!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:25 schreef Crazy-M het volgende:
Of je moet het begraven goed voorbereid hebben....quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Het dumpen van een stoffelijk overschot is best lastig.
Het is redelijk groot en gaat stinken als je het lang laat liggen.
Een gat graven kunnen de mariniers snel bespeuren.
De beste methode zou denk ik zijn middels een houtversnipperaar het overschot versnipperen en de resten van verspreiden, liefst in diep water.
Dan heb je alleen een bebloede versnipperaar om van af te komen.
Al met al, erg omslachtig dus....
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:33:32Er word vanmiddag op 2 plekken gedoken in de vijver in geulle #vermistebroertjes Politie acht de kans klein dat er iets gevonden word. reageer retweet
Dit, inderdaad...quote:
twitter:Imagine2B twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:33:37@Honingpot @MadWorld2012 @JulianRubenNL VermistNL @VermistNLEr word vanmiddag op 2 plekken gedoken in de vijver in geulle #vermistebroertjes reageer retweet
Kan je dat alsjeblieft ook de nieuwslezers van de NOS vertellen?quote:
Het is een beetje onsmakelijk, maar juist na een week komt er weer wat warmte vrij. Rottingsproces gaat gepaard met warmte, denk ook maar aan broei in een composthoop enzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:31 schreef afsje het volgende:
Maar wat ik niet snap.. Infrarood zoekt toch warmte? Als die kinderen al een week in die plas liggen, zijn ze toch niet meer warm? Of ben ik nu dom :$
Klopt. Het goed wegwerken is iets wat tijd en een goede voorbereiding vraagt, en ik denk hier meer gehaast en impulsief is gehandeld.quote:
Ow nou ok...tja...dus voor de zekerheid duiken maar men verwacht eigenlijk niks....en nu??? het wordt tijd dat de politie alle info deelt met de mensen, dan komt er misschien verder weer meer gerichte tips, dit schiet niet op zoquote:Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef webb2012 het volgende:
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:33:32Er word vanmiddag op 2 plekken gedoken in de vijver in geulle #vermistebroertjes Politie acht de kans klein dat er iets gevonden word. reageer retweet
Hij is er 3 kwartier geweest toch zoiets?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef Rachilda het volgende:
Nog even speculerend: nog iemand een idee wat de vader de avond in Neerbeek is gaan doen behalve tanken of ex-vriendin opzoeken (aangezien politie heeft aangegeven dat hij niet bij de vriendin is geweest die avond)
De politie heeft gezegd dat het verhaal van de auto-tip onzin was?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef Sheriam het volgende:
Re: auto's -ik weet ook van niemand van de buren het merk auto, en nauwelijks de kleur... maar dan herken ik sowieso geen enkel merk als ik niet kijk wat er achterop staat (en dan liefst in gewone letters want van logo's kom ik ook niet veel verder dan de Mercedes)... heb gewoon 0,0 interesse in auto's, geen rijbewijs, en op straat kijk ik er alleen maar naar om er niet tegenaan te fietsen en te voorkomen dat zij tegen mij aanrijden.Afgezien van de heel bijzondere modellen, zo'n echte race wagen of een oldtimer ofzo, zijn het voor mij allemaal 'auto's' en verder registreer ik die informatie niet. Maar het verbaasd me niet dat er mensen zijn die het wel opvalt, en die wel na een week of langer nog weten welk model auto ze waar gezien hebben. Ken genoeg mensen die alles over auto's weten, naar elk nieuw model kijken, enzovoort. Ieder z'n hobby, en het is wel handig voor de politie
quote:De duikers zoeken na een tip van iemand uit het dorp, weet Merken. ''Die heeft een auto gezien en denkt dat die van de vader is van de twee kinderen. Maar er rijden hier zoveel van die auto's rond."
Volgens een woordvoerder van de politie is de opmerking van Merken over de tip onzin.
Nee, getrainde spoorzoekers kunnen echt nog heel lang zien of er iemand in de grond heeft zitten wroeten. Je moet toch al snel 1 meter diep graven en dat is best wat grond om te verplaatsen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je moet het begraven goed voorbereid hebben....
Ik dacht dat er beelden zijn bij een tankstation, en een half uur later ergens in Neerbeek GSM contact met een mast...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hij is er 3 kwartier geweest toch zoiets?
Ah, zo.. Natuurlijk!quote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Het is een beetje onsmakelijk, maar juist na een week komt er weer wat warmte vrij. Rottingsproces gaat gepaard met warmte, denk ook maar aan broei in een composthoop enzo.
dikke speculatie: de plek(ken) bezoeken waar hij zo gelukkig is geweest met de kinderen?om ze misschien op een voor hun drieën mooie plek achter te laten? Dan heeft ie ze over het graf heen voor zichzelf en ik stel me voor dat je je dan wijsmaakt dat die kinderen dan daar altijd gelukkig zijn ofzo.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef Rachilda het volgende:
Nog even speculerend: nog iemand een idee wat de vader de avond in Neerbeek is gaan doen behalve tanken of ex-vriendin opzoeken (aangezien politie heeft aangegeven dat hij niet bij de vriendin is geweest die avond)
De kinderen het idee geven op weg te zijn naar een leuk uitje? Vertrouwde omgeving, wat rondrijden tot ze slapen...?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:32 schreef Rachilda het volgende:
Klopt. In de eerste instantie zal een lijk zinken. Daarna zullen de rottingsgassen ervoor zorgen dat het gaat drijven. Nadat de rottingsgassen er uit zijn zal er een neutraal drijfvermogen zijn waardoor het afhangt van de lichaamsbouw of het net wel of net niet drijft.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier die weet hoe het zit met zinken/drijven van lichamen? Er is een proces van rotten/gassen waardoor het lichaam weer zal gaan drijven, maar over welke tijdspanne spreken we dan??
Moet je wel weten waar je moet gaan spoorzoeken..... en vooralsnog zoeken ze redelijk beperkt.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:36 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Nee, getrainde spoorzoekers kunnen echt nog heel lang zien of er iemand in de grond heeft zitten wroeten. Je moet toch al snel 1 meter diep graven en dat is best wat grond om te verplaatsen.
twitter:KempesHVNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 12:39:24Er worden wel twee duikers gestuurd om specifieke plek te onderzoeken. Dit om alles uit te sluiten zegt sonarteam. #vermistebroertjes #hvnl reageer retweet
Ik heb geen flauw idee hoe iemand reageert als hij net zijn kinderen heeft omgebracht en begraven/gedumpt, wie weet is hij van gekte in de auto gestapt en gaan rijden?quote:Op maandag 13 mei 2013 12:38 schreef moeke1 het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat een "verwarde" man zijn kinderen ergens anders ombrengt, dan waar hij zich zelf verhangt. Als het hem werkelijk gelegen was dat de kinderen gevonden werden had hij zich bij hun opgehangen. Waarom hij op een andere plek dan de kinderen? Dat is toch om een reden geweest. En ik denk niet omdat hij graag wilde dat ze snel gevonden zouden worden. Hij had de kinderen dan bij zich gehad in Doorn.
Misschien beter voor te stellen vanuit een 'hoe kan ik het mijn ex zo moeilijk mogelijk maken'.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:34 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Klopt. Het goed wegwerken is iets wat tijd en een goede voorbereiding vraagt, en ik denk hier meer gehaast en impulsief is gehandeld.
Tenminste, ik KAN/WIL me namelijk niet voorstellen dat iemand uitgebreid gaat plannen hoe hij zijn kinderen gaat vermoorden en uitgebreid de lijken weg gaat werken.
Dat bij zich houden schijnt iets te zijn wat vooral moeders doen, vaders schijnen juist een grote afstand tussen hun kinderen en zichzelf te creëren.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:38 schreef moeke1 het volgende:
Ik vind het nog steeds vreemd dat een "verwarde" man zijn kinderen ergens anders ombrengt, dan waar hij zich zelf verhangt. Als het hem werkelijk gelegen was dat de kinderen gevonden werden had hij zich bij hun opgehangen. Waarom hij op een andere plek dan de kinderen? Dat is toch om een reden geweest. En ik denk niet omdat hij graag wilde dat ze snel gevonden zouden worden. Hij had de kinderen dan bij zich gehad in Doorn.
Ja bedoelde ik tussen tankstation en gsmcontact zit geruime tijd... Maar hij kan natuurlijk ook moeite hebben gehad met de weg vinden, waren wegwerkzaamhedenquote:Op maandag 13 mei 2013 12:37 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik dacht dat er beelden zijn bij een tankstation, en een half uur later ergens in Neerbeek GSM contact met een mast...
quote:Op maandag 13 mei 2013 12:39 schreef Disorder het volgende:
Ik las op geenstijl dat alle hobby-tovenaars zich er inmiddels ook weer mee bemoeien
quote:Oprichters burgerinitiatief blijven zoeken naar broertjes
De een is een bezorgde moeder die 'aanvoelt' wat een ouder van vermiste kinderen doorstaat. De ander heeft een onbedwingbare drang naar organiseren en ondernemen. Wanda van de Bovenkamp (46) en Marc Satijn (20) zijn de drijvende krachten achter al die burgers die blíjven zoeken naar de vermiste broers Ruben en Julian.
Wanda en Marc sturen honderden burgers aan die zich niet kunnen en niet willen neerleggen bij de onvindbaarheid van de broertjes en de conclusies van de politie. 'Na de zoektocht in het Bunderbos in Limburg wilde de politie stoppen met zoeken,' vertelt Wanda vandaag in het AD. 'Terwijl er nog zoveel plekken zijn waar je kunt zoeken. Ik bedoel: wij kennen de omgeving hier hč.'
'We hebben iets teweeggebracht,' zegt Wanda. 'Ik ben trots op die saamhorigheid. Zelfs als we niets vinden, is het daarom toch niet mislukt.' Wanda spoorde met een oproep op Facebook vorige week inmiddels honderden mensen aan die zelf de bossen uit zijn gaan kammen in de hoop een spoor te vinden van de vermiste broertjes, van wie de vader zelfmoord pleegde. Ze moest het doen, vond ze.
In Geulle gaat maandagochtend rond 9 uur de zoekactie van de politie naar de twee vermiste broertjes Ruben en Julian weer verder. Er wordt gespeurd in een grote visvijver in het Limburgse dorp.
Op de hoogte
Ook Marc Satijn meldde zich aan bij Wanda's speurderslegioen. 'Iets ondernemen' zit in Marcs bloed. Hij stopte met z'n studie omdat hij twee internetbedrijfjes runt. Gebeurt er iets in Doorn, dan kun je de klok erop gelijkzetten dat Marc er weet van heeft of erbij betrokken is. Al op zijn 10de wees Marc de burgemeester er bloedserieus op dat het met de prullenbakken in Doorn niet goed gesteld was.
Er is nóg een reden dat mensen in Doorn zo begaan zijn met Iris van der Schuit en haar vermiste jongens. Marcs vader René laat de naam van het in 1999 verdwenen meisje Sybine Jansons vallen. Zij was afkomstig uit het nabijgelegen Maarn. Ze bleek vermoord te zijn. 'Dat zijn we hier nog niet vergeten.'
Paragnost
Langzaam gaan Wanda en Marc het stokje overdragen aan andere dorpen waar burgers willen gaan zoeken. Komt straks alsnog de kater, als alles niets oplevert? 'Dan zal ik pissed zijn,' zegt Wanda.
'Een paragnost heeft gezegd dat die vader de kinderen wilde laten verdwijnen. Als wij ze niet vinden, dan wint hij dus. Maar alles wat we hebben gedaan zet ik in een draaiboek. Dat andere mensen in Nederland bij eventuele nieuwe zaken vanaf de start meteen weten wat ze moeten doen. Dan is deze zoektocht nooit voor niks geweest.'
Hij kan ook gewoon ergens stil hebben gestaan. Shaggie draaien... blik op zijn slapende kinderen.. om zich heen kijkend, blik op de sterren...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:42 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja bedoelde ik tussen tankstation en gsmcontact zit geruime tijd... Maar hij kan natuurlijk ook moeite hebben gehad met de weg vinden, waren wegwerkzaamheden
Eh, jawel, behoorlijk.quote:'We hebben iets teweeggebracht,' zegt Wanda. 'Ik ben trots op die saamhorigheid. Zelfs als we niets vinden, is het daarom toch niet mislukt.'
Die mafkezen wanen zich echt superspeurders. Vooral ter meerdere eer en glorie van zichzelf.quote:
Het zou me niets verbazen als ze zich van te voren had opgetut voor de eventuele foto's bij het artikel... en dan ook nog vragen "weet u zeker dat er geen foto bij moet??"quote:Op maandag 13 mei 2013 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mafkezen wanen zich echt superspeurders. Vooral ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Ja kan.... Maar in deze zaak kunnen zoveel dingen. Er wordt ook vrij weinig naar buiten gebracht, maar daar zullen ze ook zo hun redenen voor hebben...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon ergens stil hebben gestaan. Shaggie draaien... blik op zijn slapende kinderen.. om zich heen kijkend, blik op de sterren...
Darn, waarom krijgen deze mensen zo'n platform.... laat dat soort aandachtsorgels lekker links liggen, wat ze "organiseren" is al erg genoeg, en dat ze zich daarbij zo in de kijker willen spelen is dieptriest.quote:
mee eensquote:Op maandag 13 mei 2013 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon ergens stil hebben gestaan. Shaggie draaien... blik op zijn slapende kinderen.. om zich heen kijkend, blik op de sterren...
Nee, ze houden er rekening mee dat hij dat gedaan zou kunnen hebben...quote:Op maandag 13 mei 2013 12:52 schreef moeke1 het volgende:
Dus de politie gaat er ook vanuit dat hij expres zijn telefoon heeft uitgezet.
Maar er is geen nieuws.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:54 schreef moeke1 het volgende:
Extra uitzending L1NWS om 13.00 uur Om 13.00 uur is er op L1TV een extra nieuwsuitzending over de zoekactie naar de vermiste jongens in Geulle.
Verslaggever Lody Trepels meldt de laatste stand van zaken over de zoektocht in en rond de visvijver aan de Kleivelderweg.
IDD, maar zal wel gepland hebben gestaan. Was om 10.30 al aangekondigd.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar er is geen nieuws.
Misschien moeten ze dit dan ook niet doen.
Of wel begraven maar met 50 km er tussen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij dat heeft kunnen doen, dan heeft hij ze afhankelijk van de rivier en de locatie waarop hij ze in het water heeft gegooid niet eens eerst hoeven vermoorden.
twitter:VermistNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 13:13:12Politie zoekt opnieuw met honden in #doornsegat naar #vermistebroertjes. Vlakbij plek waar vader werd gevonden http://t.co/SCqYZ6029C reageer retweet
quote:
Hebben we maar 2 duikers ofzo?quote:12.40 uur: Onduidelijk hoe laat de duikers aankomen. Ze hebben eerst nog een andere klus, die ze moeten afmaken.
En nu daar weer zoeken, ze hebben echt geen idee waar ze moeten zijn...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:16 schreef moeke1 het volgende:
RTV Utrecht @rtvutrecht 8m
De politie zoekt met honden aan rand van bos bij Doornse Gat. Vorige week werd Jeroen Denis daar dood aangetroffen. http://rtvu.nl/n/990021
Openen Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
Meer
RTV Utrecht RTV Utrecht @rtvutrecht 16m
Verslaggever @DvanOmmeren ziet politiebusjes met honden bij Doornse Gat, waar vader vermiste broertjes werd gevonden. http://rtvu.nl/n/990021
Openen
Geen idee. Het is vlakbij waar vader gevonden is.quote:
Hij wordt gebalsemd en op de Dam gezet. (maw geen idee)quote:Op maandag 13 mei 2013 13:37 schreef moeke1 het volgende:
Wanneer wordt die vader begraven cq gecremeerd?
Ik denk dat dat teveel tijd zou hebben gekost; 1 graf graven in die tijdsspanne is al lastig, zeker als je het ook weer goed genoeg wilt afdekken, maar twee is helemaal moeilijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Of wel begraven maar met 50 km er tussen.
Het zijn marineduikers, en die heb je (zeker in Limburg) niet om de hoek zitten. Volgens mij zitten ze zelfs alleen maar in Den Helder, deze speciaal getrainde duikers.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Per veiligheidsregio zijn er meestal maar 1 of 2 kazernes die het doen.
Vaak hebben ze hulp nodig van publiek.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch dat men denkt als publiek direct over alle informatie te moeten beschikken. Alsof het een recht is.
Geen ongevraagde.quote:
Doe eens rustig aan, de politie zijn ook mensen hoor. Ze hebben beschikking tot iets meer informatie, (ANPR, GSM lokatie) dan wij, maar weten bijna het evenveel..quote:
Dit, de verontwaardiging van mensen ook dat ze niet gelijk te horen kregen wat er op het briefje stond dat Theo van Gogh op z'n borst geprikt kreeg..... alsof het een grondrecht is, en men ongezien kon beoordelen dat de inhoud van dat briefje verder geen onderzoek behoefde.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:42 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat toch dat men denkt als publiek direct over alle informatie te moeten beschikken. Alsof het een recht is.
Wie zei dat? Bron?quote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef moeke1 het volgende:
VUILNISBAK
Ze zei het jammer te vinden dat de politie nu pas bekend maakt op zoek te zijn naar twee schoenen, een deel van een sleepkabel en een spantouw. "Als we dat eerder hadden geweten, hadden we daar gericht naar kunnen zoeken. Bovendien hadden mensen dan in hun vuilnisbak kunnen kijken of daar iets in gegooid was. Nu is het vuilnis al opgehaald."
Misschien vrijwilligers om vuilnisbelt te doorzoeken.
...quote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef moeke1 het volgende:
Misschien vrijwilligers om vuilnisbelt te doorzoeken.
Ik gok die Wanda die zich Miss Marple waant.quote:
Is niet in het belang van het onderzoek waarschijnlijk. Verder moeten wij als buitenstaanders niet vergeten dat wij geen "recht" hebben op meer informatie dan de politie wenst prijs te geven.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:40 schreef moeke1 het volgende:
De verdachte is dood. Waarom maakt men zo weinig bekend? Zouden ze niet meer hebben?
Ja, geweldig toch.quote:Op maandag 13 mei 2013 13:47 schreef blup het volgende:
...
gericht zoeken, blabla.. Je kijkt naar de kleinste details maar een knalgeel koord mis je. zou je denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |