Je gaat er toch samen doorheen.. Ja okay prima Zij is zwanger, en wij verwachten een kind.,quote:Op maandag 13 mei 2013 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Mensen die zeggen: "WIJ zijn zwanger."
Nee, ZIJ is zwanger en jullie verwachten een kindje.
als dit het enige is waar je wat over te melden hebt na zo'n OP....quote:Op maandag 13 mei 2013 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Mensen die zeggen: "WIJ zijn zwanger."
Nee, ZIJ is zwanger en jullie verwachten een kindje.
Nou zekerheid heb ik niet. Verlenging heeft meer te maken met mijn prestaties op werk. Voor zover ik het weet gaat het gewoon goed dus de kans dat ik weer word verlengd is ook zeker aanwezig, maar dat gezegd te hebben ben ik ook zeker aan het rondkijken voor andere vacatures.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:24 schreef mirannie het volgende:
Als jullie beide een baan hebben, is het financieel sowieso te doen.
(Particuliere) woning zoeken en zorgen dat je werk houdt, dat is zeer belangrijk. Als je nu al weet dat je over 3 maanden op straat staat, ben je natuurlijk nu al aan het solliciteren toch?
quote:Op maandag 13 mei 2013 11:42 schreef CaShTeCz het volgende:
[..]
Nouja zeker is het niet. Verlenging heeft meer te maken met mijn prestaties op werk. Voor zover ik het weet gaat het gewoon goed dus de kans dat ik weer word verlengd is ook zeker aanwezig, maar dat gezegd te hebben ben ik ook zeker aan het rondkijken voor andere vacatures.
Iets zeg me dat het van haar kant uit geen ongelukje is geweest...quote:Op maandag 13 mei 2013 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hebben er samen over gefantaseerd en nu is zij 'per ongeluk' zwanger. En dat terwijl jullie relatie al niet rolletjes liep...
Ik vind een kind nogal een blaar....quote:Op maandag 13 mei 2013 11:50 schreef Luigi het volgende:
Ik weet niet zo goed wat je nou van een forum verwacht. Ja het is kut, ja jullie hebben het zelf veroorzaakt maar nee wij gaan niet voor jullie beslissen. Of wou je meeste stemmen gelden doen? Het is een keuze tussen ongedaan maken en op de blaren zitten. Zoek eerst eens echte hulp ipv een internetforum.
Dat siriz bijv maar da's wel een religieus gekleurde club aan de visie te zien. Kan, maar wees je er wel van bewust.
Volgens mij ben jij de enige voor wie het ongepland was.quote:Op maandag 13 mei 2013 10:52 schreef CaShTeCz het volgende:
Voor het moment dat we het kind kregen (onverwachts dus) leek het ook alsof er een eind aan kwam.
Ok. Helder.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik schaar onder 'op de blaren' zitten ook opties als adoptie en dergelijke.
Mijn advies gebaseerd op wat je allemaal in de OP schrijft: abortus of adoptie.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:58 schreef CaShTeCz het volgende:
Ik verwacht zelfs geen advies. Hoewel ik dat wel fijn zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |