Hehe.quote:Op maandag 13 mei 2013 02:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Top! Laten we hopen op 'goed' nieuws!
Bedankt voor vandaag!
http://nos.nl/artikel/506(...)en-vader-broers.htmlquote:Politie zoekt schoenen vader broers
De vader van de kinderen is in het bezit van deze identieke soort schoenen
Politie
Toegevoegd: zondag 12 mei 2013, 22:04
Update: zondag 12 mei 2013, 22:31
De politie is op zoek naar de schoenen van de vader van de vermiste broers Ruben en Julian. Vanavond werd een foto vrijgegeven van soortgelijke schoenen.
Het lichaam van de vader werd dinsdagochtend zonder schoenen aangetroffen in recreatiegebied het Doornse Gat. Hij had zelfmoord gepleegd. De schoenen werden ook niet bij hem in de auto of thuis teruggevonden.
Spanband
Verder is de politie nog op zoek naar een stuk sleepkabel. Een deel daarvan werd op de plek van de zelfmoord aangetroffen, maar waar de rest is, is niet bekend.
Ook gaf de politie een foto vrij van een spanband die werd gevonden bij het lichaam. Het is onduidelijk of die iets met de zaak heeft te maken, maar de politie wil graag in contact komen met mensen die meer weten. "Het kan bijvoorbeeld zijn dat de vader deze spanband recent heeft aangeschaft, al dan niet in combinatie met de sleepkabel of andere goederen."
Visvijver
De politie zocht vanavond rond een visvijver in het Limburgse Geulle. De zoektocht werd rond 21.30 uur gestaakt, maar morgen zal de vijver opnieuw worden doorzocht.
Vrijwilligers die vandaag bij het Limburgse Beek en bij Austerlitz in Utrecht zochten, hebben geen sporen van Ruben en Julian gevonden.
Zolang ze niet gevonden zijn weten we niet of hij daadwerkelijk bewust de moeite heeft genomen om ze te verbergen. Dat de politie ze niet gevonden heeft wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat ze verstopt zijn. Het gebied waar ze zouden kunnen zijn is zo groot dat ze ook gewoon "nog niet gevonden" kunnen zijn. Als hij ze "gewoon" op een plek achter heeft gelaten waar weinig mensen komen dan kan het ook lang duren voor ze gevonden worden, terwijl hij ze misschien dus helemaal niet begraven heeft of iets dergelijks, maar dat ze wel gewoon zichtbaar zouden zijn als iemand er toevallig langslooptquote:Op maandag 13 mei 2013 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is een (internationaal) opsporingsbericht voor die kids en de complete route die hij met de kids heeft afgelegd is in binnen en buitenland nagelopen.
Oftewel als hij de moeite om ze onvindbaar te maken niet genomen had waren ze nu allang gevonden.
Waar kunnen twee kinderen van zo'n jonge leeftijd zich in godsnaam vrijwillig en zonder hulp van volwassenen schuilhouden zonder gevonden te worden?
Afhankelijk van welke kant aan het Treekerveld kan dat aan de weg van Amersfoort naar Doorn zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 07:11 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Op de frontpage schrijft iemand dat er een trekkabel gevonden is in de buurt van leusden. Op de twitter van julianrubennl schrijft iemand dat er een sleepkabel lag in de vuilnisbak bij treekerveld. .
Ik vraag me dat ook elke morgen weer af. Ik heb dat nog nooit eerder gehad bij een zaak. Maar hebben we ooit eerder een dergelijke zaak gehad in Nederland?quote:
Die is volgens mij al doorgezaagd als eerste, zeker nu bekend is dat hij zeker 30 minuten daar in de buurt was.quote:Op maandag 13 mei 2013 05:04 schreef TLC het volgende:
Ik hoorde op het nieuws dat de ex van die man in de omgeving van Neerbeek woont, misschien dat zij er meer van weet. Maar die zal dan ook wel vast een bezoekje van oom agent hebben gekregen.
Komt ook doordat je niet ontkomt aan het nieuws door de overkill aan informatie en media.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook elke morgen weer af. Ik heb dat nog nooit eerder gehad bij een zaak. Maar hebben we ooit eerder een dergelijke zaak gehad in Nederland?
Eens.quote:Op maandag 13 mei 2013 07:43 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Zolang ze niet gevonden zijn weten we niet of hij daadwerkelijk bewust de moeite heeft genomen om ze te verbergen. Dat de politie ze niet gevonden heeft wil natuurlijk niet per definitie zeggen dat ze verstopt zijn. Het gebied waar ze zouden kunnen zijn is zo groot dat ze ook gewoon "nog niet gevonden" kunnen zijn. Als hij ze "gewoon" op een plek achter heeft gelaten waar weinig mensen komen dan kan het ook lang duren voor ze gevonden worden, terwijl hij ze misschien dus helemaal niet begraven heeft of iets dergelijks, maar dat ze wel gewoon zichtbaar zouden zijn als iemand er toevallig langsloopt
Recent nog, met die meisjes in Cleveland, Ohio.quote:Op maandag 13 mei 2013 08:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eens.
Soms gebeurd het gewoon dat vermiste mensen na maanden of jaren ergens worden teruggevonden helemaal niet ver van waar werd gezocht.
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 08:41:44rtvutrechtPolitie corrigeert berichtgeving in media: vader vermiste broertjes werd niet zonder schoenen gevonden. (1/2) reageer retweet
heb hetzelfde...quote:Op maandag 13 mei 2013 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook elke morgen weer af. Ik heb dat nog nooit eerder gehad bij een zaak. Maar hebben we ooit eerder een dergelijke zaak gehad in Nederland?
Hoe vaak ga je dit nog herhalen?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik kan dus erg goed tegen dood, lijken, eng en nogzowat...
Zolang het geen bekende is
Dan worden de contactgestoorden wakkerquote:Op maandag 13 mei 2013 08:55 schreef Copycat het volgende:
Bizarre wending neemt dit topic 's nachts.
Ok, duidelijk. Waarom zoeken ze dan naar zijn schoenen?quote:Op maandag 13 mei 2013 08:48 schreef beequeen het volgende:
twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 08:41:44rtvutrechtPolitie corrigeert berichtgeving in media: vader vermiste broertjes werd niet zonder schoenen gevonden. (1/2) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |