SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeg het maar.
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel direct van wie de 100 GGMM berichten kwamen
Johannes
Je wilde liever een wolfrof topic?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:16 schreef alors het volgende:
TT is fout. Sjek is geen homo, Sjek is vies dik.
Niet discrimineren. Homo's kunnen best vies dik zijn.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:16 schreef alors het volgende:
TT is fout. Sjek is geen homo, Sjek is vies dik.
Ik zei gewoon dingen die de echte GGMM gezegd zou hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je wel direct van wie de 100 GGMM berichten kwamen
Johannes
Nee want homo's zijn bang van calorieën.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet discrimineren. Homo's kunnen best vies dik zijn.
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee want homo's zijn bang van calorieën.
Nee, maar die heeft zware botten.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?
Hij is niet zo vies dik als Jack, dus dat valt best mee.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat die Mark van de Linde niet homo is?
En dit natuurlijk.quote:
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack heeft nog nooit een anekdote over zijn vrouw verteld dus hij zal wel van de mannenliefde zijn met Tom Egbers.
Alhoewel dat interessante verhaaltje wat ik eerder vanavond postte over de tent in de broek van Jack van Gelder voor wat verwarring zorgt.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.
quote:Op maandag 13 mei 2013 00:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Pas als je een filmpje kunt roepen waarin Jack de achternaam van een mannelijk persoon meerdere keren roept terwijl het lijkt alsof Jack klaarkomt geloof ik je.
Tja, een uitzondering op de regel. Ik ben nog niet overtuigd.quote:
Wow... dus dit is het moment waar er iets in de hersenpan van Arno knapte.quote:
"Jackie..! Jackie..!" En dan dat gekreun. Ik vrees dat ik er een tikje ongemakkelijk van word.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dus dit is het moment waar er iets in de hersenpan van Arno knapte.
Paul De Leeuw, Gordon, Dick Jol...quote:Op maandag 13 mei 2013 00:31 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee want homo's zijn bang van calorieën.
quote:Bij Ajax werden ze ook gesteund door de machtige Cruijff
quote:Van Bommel grooot voetballer...? Mwa groot?
Jantje klapte bijna achterover.quote:Nee ik vind jou een grote speler
Mulder kijkt volgensmij niet eens voetbalquote:Op maandag 13 mei 2013 09:26 schreef Afwazig het volgende:
Het begin van Mulder ook over Slot. Wat een mongool. Slot is geblesseerd. Wou je hem dan in de basis zetten of wat? Lees je anders eerst even in.
Dus eigenlijk zou je dit een topshow noemen?quote:Op maandag 13 mei 2013 02:28 schreef KilgoreTrout het volgende:
Aflevering net gezien.
Jan Mulder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Gezicht van Vermeulen![]()
![]()
![]()
Daarna trolol over mensen die in het verzet hebben gezeten![]()
![]()
Maar baas boven baas:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad. Ongelooflijk dat die mongool nog wekelijks zijn onzin over de Nederlandse TV mag kotsen. Studio Voetbal, zelden zo`n kneuzenkermis meegemaaktquote:Op maandag 13 mei 2013 12:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mulder kijkt volgensmij niet eens voetbal.
Va n de 55 minuten dat ht duurde waren er zeker 10 erg leuk en vermakelijk. Zeker een topshop voor SV begrippen.quote:Op maandag 13 mei 2013 12:19 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zou je dit een topshow noemen?
tom van het hek met zijn diknek praatstemquote:Op zondag 19 mei 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik verwacht vandaag de Grote Tom van 't Hek kwis, ivm zijn laatste dag bij de NOS.
Hiervoor wordt het grote geschut van stal gehaald: Arno Vermeulen!
quote:
Alleen Gullit is een baastwitter:studiovoetbal twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 14:41:37Zondag bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, @arnovermeulen en Ruud Gullit (@GullitR). Nederland 1, om 22:15. reageer retweet
Jaaaaaa de witte Chineesquote:Op zondag 19 mei 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]Alleen Gullit is een baastwitter:studiovoetbal twitterde op vrijdag 17-05-2013 om 14:41:37Zondag bij @jackvangelder aan tafel: Jan Mulder, @Jmvanhalst, @arnovermeulen en Ruud Gullit (@GullitR). Nederland 1, om 22:15. reageer retweet
Als ik de zendermanager van Ned1 was zou ik dat tijdens Raymann doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef habitue het volgende:
Wtf, laat de die persconf lekker op NED1 uitzenden.
Doen ze ook toch?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef habitue het volgende:
Ik zou Jack laten ontslaan en Ewout aanstellen als presentatorquote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de zendermanager van Ned1 was zou ik dat tijdens Raymann doen.
Hoi Johannes, ik hoorde dat ik bij jou moet zijn voor het Burenteam?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik de zendermanager van Ned1 was zou ik dat tijdens Raymann doen.
Uh, dat doen ze toch ook?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef habitue het volgende:
Ned 2 bedoel jequote:Op zondag 19 mei 2013 22:16 schreef habitue het volgende:
presentator zijn is dan ook geen vak ''Goedenavond dames en heren'' dat kan iedere boerenlul uit de Betuwe nog opzeggenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie avond welkom bij Studiovoetbal
Past perfect
Ze zijn toch in het water gevonden ?quote:
#TeamBurenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Johannes, ik hoorde dat ik bij jou moet zijn voor het Burenteam?
Daar hebben we Hans Kraaij uit de Betuwe voor in een ander programma.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
presentator zijn is dan ook geen vak ''Goedenavond dames en heren'' dat kan iedere boerenlul uit de Betuwe nog opzeggen
Oh en dat is morgen niet zo? Dat is dan weer jammer.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamBuren
morgenmiddag hopelijk om 17u30. Maar het is leuker als de Giro de pre-show is
Het is Sjek, en Sjek heeft wel een lintje ja. Iedereen is gewoon jaloers!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:20 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb de indruk dat Jack hier niet zo geliefd is.
Ik eigenlijk ook... Verschrikkelijk zo'n familie drama maar dat gebeurt toch wel eens vaker? Vanwaar al die media aandacht en extra journaals?quote:
Is er überhaupt wel Buren op Tweede Pinksterdag?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamBuren
Eensquote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook... Verschrikkelijk zo'n familie drama maar dat gebeurt toch wel eens vaker? Vanwaar al die media aandacht en extra journaals?
In Africa gaan duizenden kinderen dood aan aids, is dat inmiddels normaal geworden ofzo?
Ik heb een mailtje naar de Belgische tv gestuurd met het verzoek om een Buren marathon.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel Buren op Tweede Pinksterdag?
Morgen mist de voorbeschouwing ja, toch zonde.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamBuren
Büren.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, het heet nu "So Rayman"quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook... Verschrikkelijk zo'n familie drama maar dat gebeurt toch wel eens vaker? Vanwaar al die media aandacht en extra journaals?
In Africa gaan duizenden kinderen dood aan aids, is dat inmiddels normaal geworden ofzo?
alsof het leven stopt in Ramsay Street op 2e pinksterdag?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ja toch? Anders heb ik me voor niks aangemeld voor het burenteam.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sukkels hier allemaal. Er bestaat een formule voor nieuws:quote:Op zondag 19 mei 2013 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rayman is niet live hequote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jack die net het nieuws zo droevig bracht van het nieuws, even later komt Rayman en geeft geen fuck
Zou je kunnen wachten met hier kijken?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef Doublepain het volgende:
Heb het gevoel dat mijn tv achterloopt, zouden jullie kunnen wachten met spoilers?
Dat Raymann is niet live hequote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jack die net het nieuws zo droevig bracht van het nieuws, even later komt Rayman en geeft geen fuck
Ook zo gek dat Jan van Halst daar stond mee te klappen en nu alweer in de studio van SV zit.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gewoon sprintje trekken van studio naar studioquote:Op zondag 19 mei 2013 22:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ook zo gek dat Jan van Halst daar stond mee te klappen en nu alweer in de studio van SV zit.
Van de grasmatten?quote:
Jupiter Leaguequote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
zitten we nu te praten over de Jupiler league???
Jup Holland Jupquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
zitten we nu te praten over de Jupiler league???
Jupiter League
Hij heeft een hoge positie bij de NOSquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zit de Witte Chinees interessant te doen?
Speciaal geselecteerd door de chef sport van de NOSquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Doublepain het volgende:
Waarom zit de Witte Chinees interessant te doen?
Hij heeft wel dingen uit zijn hoofd geleerd.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen weet echt niets van voetbal en trapt daarom louter open deuren in
Hij kiest zichzelf?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Speciaal geselecteerd door de chef sport van de NOS
graydon mannetje is er niks bijquote:Op zondag 19 mei 2013 22:28 schreef Shreyas het volgende:
Arno Vermeulen weet echt niets van voetbal en trapt daarom louter open deuren in
*Frankquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Pedroso het volgende:
Chadli, volgens Frans de Boer de beste speler in de eredivisie.
maar die nemen we toch niet serieusquote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef Pedroso het volgende:
Chadli, volgens Frans de Boer de beste speler in de eredivisie.
Hij is alles bij de NOS, althans volgens Arno zelf.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is hij ook de chef sport van de NOS dan?
15 miljoenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat PSV heel veel geld betalen voor Chadli.
1 miljoen + Wijnaldumquote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat PSV heel veel geld betalen voor Chadli.
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat PSV gemeente Eindhoven heel veel geld betalen voor Chadli.
draai jij je hand toch niet voor om?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben vanmiddag in de livetopics ook piero's gemaakt, was nog best moeilijk.
Dat was van Go Aheadquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Dit heeft Stijn vanmiddag allemaal al laten zien.
Bij VVV - GAE.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Dit heeft Stijn vanmiddag allemaal al laten zien.
Ik ben stiekem wel voor VOlendam eigenlijkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Pedroso het volgende:
Nacompetitie weinig boeiend eerlijk gezegd.
Hij zit erin!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel voor VOlendam eigenlijk
Spiekbriefje op het plafond.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kijkt Arno altijd naar boven als hij met een feitje komt?
Dat doen leugenaars ookquote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geen pijl op te trekken.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier mijn analyse van de 0-1 van Go Ahead.
[ afbeelding ]
Ik zie nergens Gesinkquote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mis een plaatje van de Gees met al die pijlenquote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
God.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is Gesink ??quote:Op zondag 19 mei 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruud Gullit keek nooit naar de wedstrijden maar liep altijd met een wijf te neuken in de kantine.
Louis is overal.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet die aan het plafond van de NOS-studio?
Ook belangrijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ruud Gullit keek nooit naar de wedstrijden maar liep altijd met een wijf te lullen in de kantine.
En toen belde hij om negen uur 's ochtends met Johan Derksen en zei hij: "Je moet je één ding realiseren, ik ben hier de ster. Jij niet."quote:
Komt omdat het een verkorte uitzending is.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut uitzending weer. Ik zet m af.
Blijf hier om het SV topic te ontregelen.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut uitzending weer. Ik zet m af.
Die zijn er niet.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf hier om het SV topic te ontregelen.
We proberen de SV Hooligans uit hun tent te lokken.
VI HOOLIGANS TERING SV KOM DAN!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bestaan die?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie en hoe ?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok. Ik sta geheel aan jouw zijde.quote:Op zondag 19 mei 2013 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Correct.quote:
HEEL SV IS HOMO!quote:Op zondag 19 mei 2013 22:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, doe een rustig. Laat je niet uit de tent lokken door die lullenbijter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |