quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaa jaaa... mannen en onschuldige MI
UHUH make that the cat wise
maar nu welquote:
Laat maar lullen denk?quote:
Sommige discussies kun je beter niet aan gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat maar lullen denk?
Kinderen van school halen en nog ff de supermarkt in om wat te verzinnen voor het avondeten
Ik ook maar ga het niet makenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige discussies kun je beter niet aan gaan.
Ik heb zin in lasagna.
Aww schatje tochquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef rival het volgende:
kreeg net een belletje, mijn iPhone kan niet meer gemaakt worden....
al mijn contacten kwijt, en geen iPhone meer
Jij weet gewoon dat er een aantal risicovolle dagen zijn waarop de kans groter dan normaal is dat er iets met je telefoon zal gebeurenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
godzijdank heb ik het weekend voor koninginnedag wel al mijn media naar de pc gekopieerd![]()
klopt. ik heb het ondertussen ook al helemaal door. het gaat vooral om doordeweekse dagen en die in het weekend!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat er een aantal risicovolle dagen zijn waarop de kans groter dan normaal is dat er iets met je telefoon zal gebeuren
De zogehete 'feestdagen' ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
klopt. ik heb het ondertussen ook al helemaal door. het gaat vooral om doordeweekse dagen en die in het weekend!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
klopt. ik heb het ondertussen ook al helemaal door. het gaat vooral om doordeweekse dagen en die in het weekend!
geen klootzak vandaag?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Wat een heerlijk joch ben je ook he
De dag is nog niet voorbij!quote:
was het maar zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus jij maakt niet van elke dag een feestje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |