Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, als ik naar de vooruitzichten kijk, kunnen we nog lang wachten op mooi weer
[..]
Enig idee waar het aan ligt?
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
het boeit jullie niet, maar ik ben gezond
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Mooi zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
nou bij deze dus. bloeddruk was perfect, bmi en dat soort ellende ook alles exact gem. ik werd er erg vrolijk vanquote:
denk idd dat mijn suikerwaardes niet helemaal 100% zullen zijn,......quote:
Afkicken van de zaanse mayoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
denk idd dat mijn suikerwaardes niet helemaal 100% zullen zijn,......
en sja die andere dingen... ik eete nogal vet, veel mayo enzo.. dus ik ging er een beetje vanuit dat ik best wel dichtgeslibt zou zitten..... valt reuze mee dus
eet ik al zolang ik mij kan herinneren bijna dagelijks, en ik ben gezond blijkbaar..... dus niet afkicken maar lekker blijven genietenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Afkicken van de zaanse mayo
of slechts beperken tot bijvoorbeeld een keer in het weekend ofzo
Zo lang je het kan hebben waarom nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
eet ik al zolang ik mij kan herinneren bijna dagelijks, en ik ben gezond blijkbaar..... dus niet afkicken maar lekker blijven genieten
mijn gedachtequote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo lang je het kan hebben waarom niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |