lurkerquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]In Berlijn deelden m'n zus en ik een badkamer met de hele gang
Spotgoedkoop en mooie tijden tijdens goedkope reisjes
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie drinken zeker ook niet aan andermans glas
de teringquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Jij gebruikt zeker hetzelfde wcpapier als je oudersquote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie drinken zeker ook niet aan andermans glas
Jij herbruikt niet jouw ouders' wc-papier.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker hetzelfde wcpapier als je ouders
Ja, en dan een badkamerdeur met houten knopjes, dat moeten we niet hebben hoor!!!11!1!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoek een hostel met tweepersoonskamer incl. eigen badkamer.
Ik kom net binnenvallen hoor, niet dat ik al 10 minuten meelees.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
de teringlurk je nog steeds
ik ben gekapt met sc wo rechten, dus leuk dat je hier bent![]()
![]()
:@
Ja klopt, mag ik niet doorspoelen man!!quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gebruikt zeker hetzelfde wcpapier als je ouders
kan je week mee doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja klopt, mag ik niet doorspoelen man!!
zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen hoor, niet dat ik al 10 minuten meelees.
En neeeeeeeJe laat me in de steek.
Noord-Ierland, een slaapzaal voor 12 mensen en een gedeelde badkamer.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Meisje, stel je eisen aan.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en dan een badkamerdeur met houten knopjes, dat moeten we niet hebben hoor!!!11!1!!
Wowquote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal.
en jawel. ik vertel nog wel een keer waarom.heb al uit mn myat geflikkerd.
Ja dan moet je toch 3,5 uur wachten voordat je eindelijk eens kan douchen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Noord-Ierland een slaapzaal voor 12 mensen en een gedeelde badkamer.![]()
[..]
Meisje, stel je eisen aan.
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel je voor dat een rups uit zo'n houten knop komt![]()
Niet overdrijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel je voor dat een rups uit zo'n houten knop komt![]()
Nah, valt reuze mee, zeker als je 's avonds gaat douchen. Of je slaat gewoon een keer over.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch 3,5 uur wachten voordat je eindelijk eens kan douchen?
leven op de magnetron jwtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ojee papa is nog steeds boosdat wordt de komende dagen weer geen avondeten omdat hij geen zin heeft in koken
Knorr Wereldgerechtenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ojee papa is nog steeds boosdat wordt de komende dagen weer geen avondeten omdat hij geen zin heeft in koken
wat zeg jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gewoon een hoerenwasje doen, bespaart tijd en geld.
Oh god, is het weer zo laat?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |