En als je tegen mij een bitch bent is het ook helemaal terechtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
aw en dat terwijl ik 9/10 keer een bitch ben op het forum
kusjes voor jullie
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat je straks een 'fuck you'-plaatje van hem krijgt.
quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat je straks een 'fuck you'-plaatje van hem krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer ben ik een bitch tegen jou danquote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als je tegen mij een bitch bent is het ook helemaal terecht
pas als ik een keer normaal in je kamer geslapen hebquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hostel gewoon?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
tering, wat is een hotel kiezen focking moeilijk, vooral als de ander 'idontcare'-mentaliteit heeft en ik heel erg kieskeurig ben.
EZELL HELP
je kan gewoon niet met sleutels omgaan, schat.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer ben ik een bitch tegen jou dan
[..]
pas als ik een keer normaal in je kamer geslapen heb
i wanna go home take off this uniform and leave the showquote:
Als ik me aan stel om het een en ander?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wanneer ben ik een bitch tegen jou dan
[..]
pas als ik een keer normaal in je kamer geslapen heb
Verwende snobquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vertik een badkamer te delen met een onbekende.
Alsof mensen in een hotel niet rustig een bolus gaan draaien en de krant gaan lezen op het toiletquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat zijn jouw eisen?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:35 schreef Etsu het volgende:
tering, wat is een hotel kiezen focking moeilijk, vooral als de ander 'idontcare'-mentaliteit heeft en ik heel erg kieskeurig ben.
EZELL HELP
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Alsof mensen in een hotel niet rustig een bolus gaan draaien en de krant gaan lezen op het toilet
oh ja maar dat is goed bedoeldquote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik me aan stel om het een en ander?
Ja, ik vind het ook niet prettig hoorquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |