sletquote:
Naja, dan zeiken ze gewoon om je, je zou een aandachtshoer zijn. En ze stoppen je bij het groepje ezell en etsu, die wel weer betrekkelijk nieuw zijn in deze SCquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw?zeker niet in JNG
wel in de JNGSC maar ik ben er al sinds de vroegere tijden van PUB SC
oh dat is niks nieuwsquote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
lees: prom vindt je ongewenst.
laat d'r lekker gaan.
wat voor examen morgen?quote:
Ikquote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, dan zeiken ze gewoon om je, je zou een aandachtshoer zijn. En ze stoppen je bij het groepje ezell en etsu, die wel weer betrekkelijk nieuw zijn in deze SC
En dat is wederzijds, maar jij gaat niet huillie doenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
oh dat is niks nieuws
prom en sof weten dat ik ze dom vind
IK HEB EEN HELE GOEIE TIP VOOR JEquote:
Dat punt is al gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2013 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik![]()
Het is niemands SC. Iedereen is hier welkom. Als ze daar niet mee kunnen leven, zullen we ze dan even eraan herinneren dat ze ooit zelf ook nieuw waren hier?!?!?!? !:D
Is goedquote:
wow waarom moet iedereen in groepjes geplaatst wordenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naja, dan zeiken ze gewoon om je, je zou een aandachtshoer zijn. En ze stoppen je bij het groepje ezell en etsu, die wel weer betrekkelijk nieuw zijn in deze SC
EN JE ANTWOORDEN NIET IN DIALECT OPSCHRIJVNEN!! EINZZquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik oowk!! had dus bedag dat ick wordeboek meenem want me wordesgat is nie zo goet XD
IK WIL ER OOK EEN OMGquote:Op zondag 12 mei 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
aw en dat terwijl ik 9/10 keer een bitch ben op het forum
kusjes voor jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |