ik zal nog eens een ijsje voor je halenquote:
je was net weg hoorde ikquote:
Ik stelde aan de kaak dat een paar vaste gasten in deze SC het niet zo op de nieuwen hebben en met name jouquote:Op zondag 12 mei 2013 22:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kreeg het vorige onderwerp helemaal niet mee
wat was er aan de hand
^&^#^#^#quote:
Ja heel erg allemaal. Echt verschrikkelijk gewoon. Gelijk met de noorderzon vertrekken, asap.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONEE IK BEN HET EENS MET DV WAT EEN KONTENKRUIPER BEN IK
Meer fappen.quote:
dv is niet nieuwquote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stelde aan de kaak dat een paar vaste gasten in deze SC het niet zo op de nieuwen hebben en met name jou
Niet haten op mijn vriendin.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik stelde aan de kaak dat een paar vaste gasten in deze SC het niet zo op de nieuwen hebben en met name jou
Voor een aantal weken geleden was ze in de SC niet echt actiefquote:
awwhhquote:
Je komt net te laatquote:
Als je op LB doelt, niks dan lobi voor haarquote:
LOL !!!!!!!!!!!!! XDquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt net te laat![]()
Maja je moest ook helemaal uit Limburg komen hiahaho XDXD
ik ben niet nieuw?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
godverdomme de teringquote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt net te laat![]()
Maja je moest ook helemaal uit Limburg komen hiahaho XDXD
lees: prom vindt je ongewenst.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben niet nieuw?zeker niet in JNG
wel in de JNGSC maar ik ben er al sinds de vroegere tijden van PUB SC
quote:
Ik doelde op DV.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je op LB doelt, niks dan lobi voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |