Niet overdrijven.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
stel je voor dat een rups uit zo'n houten knop komt![]()
Nah, valt reuze mee, zeker als je 's avonds gaat douchen. Of je slaat gewoon een keer over.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan moet je toch 3,5 uur wachten voordat je eindelijk eens kan douchen?
leven op de magnetron jwtquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ojee papa is nog steeds boosdat wordt de komende dagen weer geen avondeten omdat hij geen zin heeft in koken
Knorr Wereldgerechtenquote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
ojee papa is nog steeds boosdat wordt de komende dagen weer geen avondeten omdat hij geen zin heeft in koken
wat zeg jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:44 schreef Aapsoldaat het volgende:
Gewoon een hoerenwasje doen, bespaart tijd en geld.
Oh god, is het weer zo laat?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een hoerenwasje. Stuk zeep pakken, je oksels, je bakkes en je zak mee schrobben, afspoelen en klaar.quote:
Mijn ma vindt het onzinquote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
wat vond jullie mama van jullie cadeautje?
mn ma zat helemaal te beven toen ze de fles in dr handen had![]()
en zei ' dat had je niet hoeven doen hoor!!!!'
toen smak smak smak en toen ging ik werken.
dat zijn toch twee van die toetjes met room erop a 0.17 cent per stukquote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er is niks om in de magnetron te stoppen en ik heb nog 0,45 cent
quote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Een hoerenwasje. Stuk zeep pakken, je oksels, je bakkes en je zak mee schrobben, afspoelen en klaar.
Hoelang ben je niet geweest?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:45 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ga straks echt enorm moeten wennen als ik morgen weer naar school moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |