abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:23 #91
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406575
emulgator
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:24 #92
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406577
C
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:44:27 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406580
C dacht ik
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:44:27 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406583
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
André is oud
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_126406593
Ik ga voor C
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:44:39 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406598
C volgens mijn beperkte kennis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:58 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126406628
C
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_126406630
Overigens vind ik dit niet echt een makkelijke vraag _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:12 #99
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406640
droplul is het zeg :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:23 #100
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406654
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vind ik dit niet echt een makkelijke vraag _O-
jawel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:33 #101
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406665
doei
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:45:48 #102
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406686
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
droplul is het zeg :')
Waarom?
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:50 #103
123170 alors
zlata1234
pi_126406688
Wat een mietje
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:46:09 #104
123170 alors
zlata1234
pi_126406710
en nog dom ook :')
know'm sayin?
×
word? word.
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 21:46:11 #105
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126406713
GODVER ANDRÉ!!
:')
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:46:19 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406720
André is doodgevallen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 12 mei 2013 @ 21:46:35 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126406737
4 tegen ons thuis ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:46:46 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406750
Mickey _O_
pi_126406762
_O-
pi_126406765
Dit filmpje is een duidelijk protest tegen de nazi's
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:47:09 #111
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406771
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
André is doodgevallen
Ze hadden hem wat antioxidanten moeten geven.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:47:15 #112
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126406779
ik ben altijd bang van dit soort filmpjes
  zondag 12 mei 2013 @ 21:47:29 #114
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406793
b
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 21:47:31 #115
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126406795
Die andere opties :')
:')
pi_126406796
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef superniger het volgende:

[..]

jawel
niet als je maar 6 seconden hebt ook :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:47:40 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406810
Als je Dombo antwoordt ben je echt een, tsja, dombo
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 21:48:26 #119
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126406866
DIe man dacht dus dat het Dombo was, of 'avontuur met een staartje' :')
:')
  zondag 12 mei 2013 @ 21:48:39 #120
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_126406879
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans dacht Dombo
huh c kon ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')