abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 mei 2013 @ 21:42:40 #76
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406414
tv kijken als hobby ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 12 mei 2013 @ 21:42:44 #77
390538 Dimauro
Vuurbezweerder
pi_126406418
7 van de 12 hebben het verkeerd... wat toevallig :')
I'm not the girl in the picture..
  zondag 12 mei 2013 @ 21:42:46 #78
123170 alors
zlata1234
pi_126406421
Nog zoveel fout whut :')!!!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_126406436
Tinus _O_
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:43:00 #80
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406438
Tinus _O-
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:14 #81
123170 alors
zlata1234
pi_126406458
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Advocaat, toe maar.
In Lelystad, restecp!
know'm sayin?
×
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:43:20 #82
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406466
Lezert?
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:22 #83
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406470
supermarktmanager :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:43:26 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406481
Ajax :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:43:45 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406517
André is 90.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:46 #87
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406521
Andre gaat voor het eind doodvallen :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  † In Memoriam † zondag 12 mei 2013 @ 21:43:49 #88
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_126406528
BVHEDW, dat bekt ook niet lekker :P
:')
  zondag 12 mei 2013 @ 21:43:58 #89
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406539
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
André is 190.
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_126406563
C
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:23 #91
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406575
emulgator
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:24 #92
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406577
C
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  Redactie Sport / Supervogel zondag 12 mei 2013 @ 21:44:27 #93
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_126406580
C dacht ik
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:44:27 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406583
quote:
14s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:43 schreef Pino112 het volgende:
André is oud
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_126406593
Ik ga voor C
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport zondag 12 mei 2013 @ 21:44:39 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_126406598
C volgens mijn beperkte kennis
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:58 #97
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_126406628
C
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_126406630
Overigens vind ik dit niet echt een makkelijke vraag _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:12 #99
367601 GrunnigsTrots
ja, nu blij?
pi_126406640
droplul is het zeg :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zondag 12 mei 2013 @ 21:45:23 #100
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_126406654
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Overigens vind ik dit niet echt een makkelijke vraag _O-
jawel
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')