Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 12-05-2013 21:51:30 ]
Ja maar dit voelt net als vorige week. Toen bleef ik last houden tot ik 2 dagen later een rustig loopje deed als training. Dus misschien helpt dat morgen ook gelijk? Gewoon 3km heel langzaam.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef Guppyfriend het volgende: [..] Je advies hoeft natuurlijk niet per se van een loopgroep te komen succes in ieder geval! Ik heb zelf geen ervaring met zo'n lange afstand, maar ik vind het wel stoer dat je het wil doen!
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef Jumparound het volgende: 2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Je bent gek maar ik wens je echt alle succes toe. Je hebt iig de km's in je benen en je bent je bewust van de does and don'ts.
Ik ga morgen mijn fysio bellen, kijken of hij me op weg kan helpen qua schema
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Op zondag 12 mei 2013 21:09 schreef YUR het volgende: Ik zou pas aan een marathon gaan denken als je in een jaar tijd zonder problemen 3 goede halve marathons hebt gelopen
Mag een mens dromen? Dat het gaat lukken is zeer onwaarschijnlijk.
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
2.5, 5, 10, 16, 21 km waren allemaal overwinningen. En ja 42 is en kut eind en het gaat niet makkelijk worden, maar ik ben er nu mentaal klaar voor
Erg mooi doel inderdaad, ga dat ook zeker wel volgen! Hoop dat het je allemaal goed afgaat!
In oktober ook mijn eerste "bijna" marathon, de 37km van de Hoge-Veluwe trail, zie er nu nog wel een beetje tegenop, de afstand dan. Ik hoop echt dat het dan op de FF kan, maar zo niet, dan gewoon op de Kinvara's. Donderdag al wel een HM gelopen op die dingen, toen de laatste 3km wel een beetje last van enkels/bal van voeten. Gewoon lekker rustig opbouwen, moet ook nog even een schemaatje opzoeken .
Ik zou het echt niet durven, wel ontzettend mooi en gaaf, maar je weet nooit wat zo'n beest nog kan doen. Ook al heb je hem 'opgevoed. Maar wel echt vet!