quote:
Gewoon biertje vanavond, fappen en dan val je als een blok in slaap.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:53 schreef Ensemble het volgende:
Denk niet dat slapen gaat lukken vannacht.
Jou ken ik zeker nogquote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe is het met M&O?
[..]
Jou ken ik nogNu wel slagen hé.
gewoon jonko deed ik vorig jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gewoon biertje vanavond, fappen en dan val je als een blok in slaap.
Itse me Mario.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Wie gaan er allemaal na het examen meteen het antwoordmodel checken ?
Weet niet of ik ervan ga huilenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Als het mij lukt, moet het jou ook lukken. En volgens mij had jij betere cijfers dan ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Jou ken ik zeker nog. Ik doe mijn best
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Geniet ervan, achteraf is het de leukste periode van de middelbare school.
beste tijd ooit jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?
Ik heb alleen deze week al meer geleerd dan de rest van het hele jaar![]()
Veel vrijheid tussen de examens door. Als het goed is, hoef je niet veel te blokken tijdens de examens want je hebt alles al een keer gehad. En dan 3 maanden vakantie.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?
Ik heb alleen deze week al meer geleerd dan de rest van het hele jaar![]()
Vooral economie, toen ik dat op de havo ging nakijken kwam ik uit op een 4.7quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef Fey. het volgende:
Overmorgen gelukkig pas. Dat deze ellende snel voorbij is allemaal! Ik had vannacht al een nachtmerrie over die examens
Veel succes iedereen!
Ik denk dat ik alleen van talen de antwoordmodellen check.. wiskunde/economie etc. is lastig na te kijken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste tijd ooit ja
gewoon chilling tijdens examens
daarna helemaal loco
VMBO BB gedaan ofwa?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veel vrijheid tussen de examens door. Als het goed is, hoef je niet veel te blokken tijdens de examens want je hebt alles al een keer gehad. En dan 3 maanden vakantie.
Ik begin a.s dinsdag met natuurkunde. Vervolgens 6 dagen vrij waarna ik Engels en Wiskunde B heb. Ik moet het echt van mijn CE cijfers hebben. Moet minstens 5,3 halen voor elk vak. Mag je eventueel nog het (SE + CE) overnemen van vorig jaar als ik bijvoorbeeld nu een vak verpest ?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het mij lukt, moet het jou ook lukken. En volgens mij had jij betere cijfers dan ik.
Wanneer begin je?
Misschien na de examens pas. Ik zit nog te twijfelen.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ai. Vorig jaar mocht ik een 4,4 halen voor Nederlands, of een 4,8 voor economie en dan was ik geslaagdquote:Op zondag 12 mei 2013 20:02 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Ik begin a.s dinsdag met natuurkunde. Vervolgens 6 dagen vrij waarna ik Engels en Wiskunde B heb. Ik moet het echt van mijn CE cijfers hebben. Moet minstens 5,3 halen voor elk vak. Mag je eventueel nog het (SE + CE) overnemen van vorig jaar als ik bijvoorbeeld nu een vak verpest ?
Volgens Cito vanaf 17:00. Geldt voor de middagzittingen havo/vwoquote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Itse me Mario.
Zeker weten van welHoelaat staat zoiets erop? Gelijk om 16.30 na het examen?
Wow dat is wel een heel verschil... heb je jezelf mooi onnodig druk zitten maken. Bij economie kan meer goed zijn dan dat wat in het antwoordmodel staat dus ik ga het ook niet nakijkenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vooral economie, toen ik dat op de havo ging nakijken kwam ik uit op een 4.7het was een 7.8
Mwah valt wel mee, ik denk wel dat ik genoeg heb gedaan. Misschien nog 2 examens maken van Wiskunde en Engels.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ai. Vorig jaar mocht ik een 4,4 halen voor Nederlands, of een 4,8 voor economie en dan was ik geslaagd![]()
5,3 moet wel lukken toch?Veel geoefend al?
Ik mocht dat vorig jaar wel, maar volgens mij is zo'n regeling sinds dit jaar afgeschaft. Kan het fout hebben hoor.
En welke cijfers rollen uit de oefenexamens uit?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, ik denk wel dat ik genoeg heb gedaan. Misschien nog 2 examens maken van Wiskunde en Engels.
Klopt ja, had hetzelfde met m&oquote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Fey. het volgende:
[..]
Wow dat is wel een heel verschil... heb je jezelf mooi onnodig druk zitten maken. Bij economie kan meer goed zijn dan dat wat in het antwoordmodel staat dus ik ga het ook niet nakijken
Wat heb jij een leuke naamquote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Fey. het volgende:
[..]
Wow dat is wel een heel verschil... heb je jezelf mooi onnodig druk zitten maken. Bij economie kan meer goed zijn dan dat wat in het antwoordmodel staat dus ik ga het ook niet nakijken
Nog geen heel examen gemaakt, alleen maar losse opgavesquote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
En welke cijfers rollen uit de oefenexamens uit?
Niet als je er slecht in bent.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Engels zonde van tijd om examens van te maken om te oefenen
Ik heb er twee gedaan, uit een soort schuldgevoel, maar ik deed ze onder het fokken/facebooken/reizen. En zonder woordenboek. En zonder motivatie. Beide keren een 6.5quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Engels zonde van tijd om examens van te maken om te oefenen
En rekenfouten word je ook niet aangerekend (tenminste stond bij examen 2009 dat ik aan het maken was) Dus als je berekening goed is maar je telt verkeerd op of wat dan ook krijg je volle punten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef Etsu het volgende:
Vergeet trouwens niet dat je bij M&O ook iets van doorrekenfouten hebt hé. Kan je cijfer hoger uitvallen dan wat je dacht.
Iets met oefenen met de vraagsoorten.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Net of je er nog wat van gaat leren zo kort dag
Leukste examen was dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb er twee gedaan, uit een soort schuldgevoel, maar ik deed ze onder het fokken/facebooken/reizen. En zonder woordenboek. En zonder motivatie. Beide keren een 6.5
quote:
Als je de examens haalt zonder ook maar iets te leren dan moet je haast wel iets ver beneden je niveau doen.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
Als je de examens haalt zonder ook maar iets te leren dan moet je haast wel iets ver beneden je niveau doen.
Dat klopt ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
En rekenfouten word je ook niet aangerekend (tenminste stond bij examen 2009 dat ik aan het maken was) Dus als je berekening goed is maar je telt verkeerd op of wat dan ook krijg je volle punten.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Als je de examens haalt zonder ook maar iets te leren dan moet je haast wel iets ver beneden je niveau doen.
mooie naam meisjequote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Doet me denken aan Faye, als in, mijn naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |