quote:
Gewoon biertje vanavond, fappen en dan val je als een blok in slaap.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:53 schreef Ensemble het volgende:
Denk niet dat slapen gaat lukken vannacht.
Jou ken ik zeker nogquote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe is het met M&O?
[..]
Jou ken ik nogNu wel slagen hé.
gewoon jonko deed ik vorig jaarquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gewoon biertje vanavond, fappen en dan val je als een blok in slaap.
Itse me Mario.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Wie gaan er allemaal na het examen meteen het antwoordmodel checken ?
Weet niet of ik ervan ga huilenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef Nutkicker22 het volgende:
Wie gaan er allemaal na het examen meteen het antwoordmodel checken ?
Als het mij lukt, moet het jou ook lukken. En volgens mij had jij betere cijfers dan ik.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Jou ken ik zeker nog. Ik doe mijn best
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Beaudelaire het volgende:
Geniet ervan, achteraf is het de leukste periode van de middelbare school.
beste tijd ooit jaquote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?
Ik heb alleen deze week al meer geleerd dan de rest van het hele jaar![]()
Veel vrijheid tussen de examens door. Als het goed is, hoef je niet veel te blokken tijdens de examens want je hebt alles al een keer gehad. En dan 3 maanden vakantie.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Examens de leukste periode van de middelbare school, huh?
Ik heb alleen deze week al meer geleerd dan de rest van het hele jaar![]()
Vooral economie, toen ik dat op de havo ging nakijken kwam ik uit op een 4.7quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef Fey. het volgende:
Overmorgen gelukkig pas. Dat deze ellende snel voorbij is allemaal! Ik had vannacht al een nachtmerrie over die examens
Veel succes iedereen!
Ik denk dat ik alleen van talen de antwoordmodellen check.. wiskunde/economie etc. is lastig na te kijken.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beste tijd ooit ja
gewoon chilling tijdens examens
daarna helemaal loco
VMBO BB gedaan ofwa?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Veel vrijheid tussen de examens door. Als het goed is, hoef je niet veel te blokken tijdens de examens want je hebt alles al een keer gehad. En dan 3 maanden vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |