twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:08De vrijwilligers die de afgelopen dagen hebben gezocht naar de vermiste broertjes volgen de zoekactie in Geulle op de voet. (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:15Ze overleggen vanavond of ze de komende dagen opnieuw gaan zoeken. Dat is afhankelijk van eventueel nieuws uit Limburg. (2/2) reageer retweet
Ze gaan daar morgen verder zoeken als ze vandaag niets vinden. Is al eerder aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
In Heerlen bv was een jonge prostituee vermist die twee jaar later zoiets pas gevonden was. Lag in een bos waar veel wandelaars kwamen maar nooit opgevallen. Gewoon ergens neergegooid daar. Zelfde geldt voor Mirco in Duitsland. Die is ook pas bijna een jaar zoiets later gevonden. En die was niet eens begraven. Ook al is NL klein, genoeg plekjes waar zelden mensen komen.
Cheryl is nooit meer gevonden...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
Misschien waren ze net geslaagd voor hun zwemdiplomaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
Eigenlijk vind ik op dit moment niks voor de hand liggend....quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
En misschien heeft hij niet eens de moeite genomen ze te begraven. Zo veel plekken in NL waar zelden een mens komt. Of bossen met paden waar de wandelaars zelden vanaf gaan enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Livia en Alessia ook nietquote:
Marion en Romy uiteindelijk wel..quote:
Er zijn wel meer mensen (ook kids) nooit meer gevonden, maar die werden dquote:
Die zijn gevonden doordat iemand ervan wist en ging praten. Anders lagen ze nog daar in de duinen hoor...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Marion en Romy uiteindelijk wel..
En zo is er een hele lijst.
Was dat niet in Portugal of op een veerboot ergens in het buitenland waar hij ze heeft achtergelaten?quote:
Die gelukkig wel (na lange tijd). Maar zoiets zie ik in deze zaak niet gebeuren. De enige die iets weet is dood.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Marion en Romy uiteindelijk wel..
En zo is er een hele lijst.
Sterker nog, een bedrijf hier in de buurt heeft een hele lange tijd afval gedumpt in het bos tussen Neerbeek en Groot Genhout met vrachtwagensquote:Op zondag 12 mei 2013 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En misschien heeft hij niet eens de moeite genomen ze te begraven. Zo veel plekken in NL waar zelden een mens komt. Of bossen met paden waar de wandelaars zelden vanaf gaan enz.
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was dat niet in Portugal of op een veerboot ergens in het buitenland waar hij ze heeft achtergelaten?
Corsica, dacht ik, wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.
Tsja. Misschien zijn die kinderen dus wel overboord gegooid.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.
Rivieren genoeg onderweg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja. Misschien zijn die kinderen dus wel overboord gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |