Ik probeer toch erg hard vooral betrouwbare tweets te posten hoor, en anders zet ik er bij dat ik niet weet of het waar isquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. En laten we nu vooral niet ontkennen dat dat in dit topic ook zo is.
Kan er me ook niets bij voorstellen... Eerder verwacht ik een bijna liefdevolle begraafplaats...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey jakkes, die spoilerMoet er niet aan denken
Waar heb je het over??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met betrouwbare tweets![]()
Dmv aanhalingstekentje rechtbovenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef moeke1 het volgende:
Die een bot uit het water gaat halen. ( jee, ik weet niet hoe ik die quotes neer moet zetten)
Een bot? Een lijk kan priiiiiiima weken in het water liggen zonder compleet te vergaan, hoor. Je bent geen zak botten na een week.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef moeke1 het volgende:
Die een bot uit het water gaat halen. ( jee, ik weet niet hoe ik die quotes neer moet zetten)
Maar goed, hij is van RTV Utrechttwitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:59:06Politie bevestigt: jongetjes zijn nog niet gevonden. reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef SanAnt het volgende:
Wie is Mooooooontje
Dit is MooooooonjeZeer goed uitzicht op de visvijver zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met betrouwbare tweets![]()
Nee, was grapje van iemand die zei zin te hebben om een bot in die vijver te gooien zodat die honden iets zouden vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Een bot? Een lijk kan priiiiiiima weken in het water liggen zonder compleet te vergaan, hoor. Je bent geen zak botten na een week.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeer goed uitzicht op de visvijver zo te zien
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:08De vrijwilligers die de afgelopen dagen hebben gezocht naar de vermiste broertjes volgen de zoekactie in Geulle op de voet. (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:15Ze overleggen vanavond of ze de komende dagen opnieuw gaan zoeken. Dat is afhankelijk van eventueel nieuws uit Limburg. (2/2) reageer retweet
Ze gaan daar morgen verder zoeken als ze vandaag niets vinden. Is al eerder aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
In Heerlen bv was een jonge prostituee vermist die twee jaar later zoiets pas gevonden was. Lag in een bos waar veel wandelaars kwamen maar nooit opgevallen. Gewoon ergens neergegooid daar. Zelfde geldt voor Mirco in Duitsland. Die is ook pas bijna een jaar zoiets later gevonden. En die was niet eens begraven. Ook al is NL klein, genoeg plekjes waar zelden mensen komen.
Cheryl is nooit meer gevonden...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
Misschien waren ze net geslaagd voor hun zwemdiplomaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
Eigenlijk vind ik op dit moment niks voor de hand liggend....quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
En misschien heeft hij niet eens de moeite genomen ze te begraven. Zo veel plekken in NL waar zelden een mens komt. Of bossen met paden waar de wandelaars zelden vanaf gaan enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Livia en Alessia ook nietquote:
Marion en Romy uiteindelijk wel..quote:
Er zijn wel meer mensen (ook kids) nooit meer gevonden, maar die werden dquote:
Die zijn gevonden doordat iemand ervan wist en ging praten. Anders lagen ze nog daar in de duinen hoor...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Marion en Romy uiteindelijk wel..
En zo is er een hele lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |