Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
twitter:moooooontje twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:42:18Vermiste jongetjes gevonden in de visvijver in Geulle ….. reageer retweet
allemaal geruchten..quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef blanket het volgende:
twitter:moooooontje twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:42:18Vermiste jongetjes gevonden in de visvijver in Geulle ….. reageer retweet
Ik vrees dat ze morgen verder gaan zoeken. Aan de andere kant is het nog even licht en vinden ze misschien toch wat.quote:
Hoe kan iemand zo'n gerucht 'bedenken'?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef blanket het volgende:
Zie nog geen bevestigingen elders op twitter. Dus ik wacht nog even afquote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef blanket het volgende:
twitter:Colinda538 twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:44:43Ik lees de eerste berichten dat ze gevonden zouden zijn. Zijn er al betrouwbare bronnen? #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:ChristianJansse twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:47:04Onbevestigde (!) berichten dat de jongetjes gevonden zijn in de visvijver #Geulle @JulianRubenNL #vermistebroertjes reageer retweet
Komt door de lasagnequote:Op zondag 12 mei 2013 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kan iemand zo'n gerucht 'bedenken'?
twitter:VermistNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:48:18Via @rikdogger Hondenbrigade meldt zich bij afgezette gebied #Geulle #vermistebroertjes reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:49:14Hondenbrigade meldt zich bij afgezette gebied in Geulle. reageer retweet
Onbevestigde ja! We wachten dus nog even af...quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu wel ietstwitter:ChristianJansse twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:47:04Onbevestigde (!) berichten dat de jongetjes gevonden zijn in de visvijver #Geulle @JulianRubenNL #vermistebroertjes reageer retweet
deze monooo komt mij niet betrouwbaar over...waar heeft hij de info vandaan??quote:Op zondag 12 mei 2013 19:46 schreef blanket het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
deze monooo komt mij niet betrouwbaar over...waar heeft hij de info vandaan??
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:49:14Hondenbrigade meldt zich bij afgezette gebied in Geulle. reageer retweet
Dat kan net zo goed op mooooontje d'r bericht gebaseerd zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu wel ietstwitter:ChristianJansse twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:47:04Onbevestigde (!) berichten dat de jongetjes gevonden zijn in de visvijver #Geulle @JulianRubenNL #vermistebroertjes reageer retweet
Die praat ook mono in zijn eigen en niet in stereo met de rest!quote:Op zondag 12 mei 2013 19:49 schreef Rachilda het volgende:
[..]
deze monooo komt mij niet betrouwbaar over...waar heeft hij de info vandaan??
Maar aan de andere kant: neem toch aan dat er dan iets is in dat water, gevonden door die heli.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:49:41Op Twitter gaat het gerucht dat de jongens gevonden zijn. Hier in #Geulle weten we nog van niets. reageer retweet
dat lijkt mij betrouwbaarderquote:Op zondag 12 mei 2013 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo zou ze het weten.twitter:moooooontje twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:45:41@Knillie Via collega, woont een straat er vandaan.. reageer retweet
Kijk...dit lijkt me betouwbaarder dan het ene tweetje van mono, of hij/zij moet live vanuit de visvijver tweeten maar dat lijkt me nietquote:Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:49:41Op Twitter gaat het gerucht dat de jongens gevonden zijn. Hier in #Geulle weten we nog van niets. reageer retweet
De honden sloegen ook aan bij die ene plas bij Vianen waar Patrick Diks vermist is. Werd ook niets gevonden.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant: neem toch aan dat er dan iets is in dat water, gevonden door die heli.
Via via. Gewoon maar afwachten.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:52 schreef megamandy het volgende:
Zo zou ze het weten.twitter:moooooontje twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:45:41@Knillie Via collega, woont een straat er vandaan.. reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:52 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kijk...dit lijkt me betouwbaarder dan het ene tweetje van mono, of hij/zij moet live vanuit de visvijver tweeten maar dat lijkt me niet
twitter:WilliamtenBrink twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:52:52Bron van geruchten dat vermiste jongens in visvijver #Geulle gevonden zijn is 'iemand die er tegenover woont'. reageer retweet
Klopt. Geloof ook (nog) niet dat ze gevonden zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef JerryLee het volgende:
Als ze gevonden zijn heb je die honden toch niet meer nodig /
duikers zou ik dan in kunnen komen
Geruchtenmachine op volle toeren weerquote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:WilliamtenBrink twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:52:52Bron van geruchten dat vermiste jongens in visvijver #Geulle gevonden zijn is 'iemand die er tegenover woont'. reageer retweet
EINDE GERUCHTENtwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:54:56@rtvutrechtPolitie ontkracht tegenover RTV geruchten op Twitter dat de vermiste broertjes in een visvijver in Geulle gevonden zouden zijn. reageer retweet
Ben je nog steeds zo zeker Whiskey?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Geloof ook (nog) niet dat ze gevonden zijn.
Misschien was het een dode visquote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
EINDE GERUCHTENtwitter:JulianRubenNL twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:54:56@rtvutrechtPolitie ontkracht tegenover RTV geruchten op Twitter dat de vermiste broertjes in een visvijver in Geulle gevonden zouden zijn. reageer retweet
Wat een doos.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:54 schreef megamandy het volgende:
Haha en nu heeft ze opeens haar tweets afgeschermd
Waar was ik zo zeker over dan c.q. waar doel je op?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo zeker Whiskey?
Tenminste, je klonk een uur geleden nog zo hoopvol.
O, zo leek het. Maar kan aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar was ik zo zeker over dan c.q. waar doel je op?
we namen tweet ook niet aan, alleen gelezen en meteen als onbetrouwbaar bestempeldquote:Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
We kunnen ons beter richten op betrouwbare twitteraars. En niet zomaar alle tweets aannemen.
Preciesquote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef Rachilda het volgende:
[..]
we namen tweet ook niet aan, alleen gelezen en meteen als onbetrouwbaar bestempeld
Ik weet echt niet wat je bedoelt hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
O, zo leek het. Maar kan aan mij liggen hoor.
Waarom zou je er met honden heengaan als ze al gevonden zijn?quote:Op zondag 12 mei 2013 19:58 schreef moeke1 het volgende:
Denk je dat de politie het zou bevestigen als het wel zo was? Eerst wordt normaal de familie ingelicht.
Inderdaad. En laten we nu vooral niet ontkennen dat dat in dit topic ook zo is.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef alors het volgende:
Het treurige aan Twitter is dat iedereen de eerste en snelste wil zijn. Iedereen neemt alles maar over, want stel je voor dat het wél waar is, dan ben je toch maar mooi de laatste als je netjes wacht tot er dingen bevestigd worden.
Zo gaat dat tegenwoordig inderdaad. En dan morgen op school stoer lopen doen met het aantal RT's.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:57 schreef ElsTeyr het volgende:
Dat zijn zowat allemaal hysterische tienermeisjes die tweeten dat de jongens gevonden zouden zijn in de vijver, en dat retweet zich gek onder elkaar
Die vraag stelt elders ook iemand....quote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou je er met honden heengaan als ze al gevonden zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Gelukkig kun jij niet bij die vijver in de buurt komenquote:Op zondag 12 mei 2013 19:59 schreef Baseboy het volgende:
Heb nu eigenlijk gewoon de neiging een bot in dat water te gooien zodat die honden aan slaan
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die vraag stelt elders ook iemand....Hey jakkes, die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er niet aan denken
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik probeer toch erg hard vooral betrouwbare tweets te posten hoor, en anders zet ik er bij dat ik niet weet of het waar isquote:Op zondag 12 mei 2013 20:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad. En laten we nu vooral niet ontkennen dat dat in dit topic ook zo is.
Kan er me ook niets bij voorstellen... Eerder verwacht ik een bijna liefdevolle begraafplaats...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey jakkes, die spoilerMoet er niet aan denken
Waar heb je het over??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met betrouwbare tweets![]()
Dmv aanhalingstekentje rechtbovenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef moeke1 het volgende:
Die een bot uit het water gaat halen. ( jee, ik weet niet hoe ik die quotes neer moet zetten)
Een bot? Een lijk kan priiiiiiima weken in het water liggen zonder compleet te vergaan, hoor. Je bent geen zak botten na een week.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef moeke1 het volgende:
Die een bot uit het water gaat halen. ( jee, ik weet niet hoe ik die quotes neer moet zetten)
Maar goed, hij is van RTV Utrechttwitter:rikdogger twitterde op zondag 12-05-2013 om 19:59:06Politie bevestigt: jongetjes zijn nog niet gevonden. reageer retweet
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:03 schreef SanAnt het volgende:
Wie is Mooooooontje
Dit is MooooooonjeZeer goed uitzicht op de visvijver zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met betrouwbare tweets![]()
Nee, was grapje van iemand die zei zin te hebben om een bot in die vijver te gooien zodat die honden iets zouden vindenquote:Op zondag 12 mei 2013 20:04 schreef Messina het volgende:
[..]
Een bot? Een lijk kan priiiiiiima weken in het water liggen zonder compleet te vergaan, hoor. Je bent geen zak botten na een week.
quote:Op zondag 12 mei 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zeer goed uitzicht op de visvijver zo te zien
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:08De vrijwilligers die de afgelopen dagen hebben gezocht naar de vermiste broertjes volgen de zoekactie in Geulle op de voet. (1/2) reageer retweet
twitter:rtvutrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:04:15Ze overleggen vanavond of ze de komende dagen opnieuw gaan zoeken. Dat is afhankelijk van eventueel nieuws uit Limburg. (2/2) reageer retweet
Ze gaan daar morgen verder zoeken als ze vandaag niets vinden. Is al eerder aangekondigd.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
In Heerlen bv was een jonge prostituee vermist die twee jaar later zoiets pas gevonden was. Lag in een bos waar veel wandelaars kwamen maar nooit opgevallen. Gewoon ergens neergegooid daar. Zelfde geldt voor Mirco in Duitsland. Die is ook pas bijna een jaar zoiets later gevonden. En die was niet eens begraven. Ook al is NL klein, genoeg plekjes waar zelden mensen komen.
Cheryl is nooit meer gevonden...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe zal dit verdergaan, als ze nu ook niet gevonden worden? En als er geen duidelijkheid meer komt uit die videobeelden?
Dat ze 'nooit meer' gevonden worden vind ik weer wat overdreven, maar het kan goed zijn dat dit lang gaat duren.
Misschien waren ze net geslaagd voor hun zwemdiplomaquote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
Eigenlijk vind ik op dit moment niks voor de hand liggend....quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Waarom zou hij ze in een vijver dumpen? Een gegraven graf lijkt mij meer voor de hand liggen.
En misschien heeft hij niet eens de moeite genomen ze te begraven. Zo veel plekken in NL waar zelden een mens komt. Of bossen met paden waar de wandelaars zelden vanaf gaan enz.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Livia en Alessia ook nietquote:
Marion en Romy uiteindelijk wel..quote:
Er zijn wel meer mensen (ook kids) nooit meer gevonden, maar die werden dquote:
Die zijn gevonden doordat iemand ervan wist en ging praten. Anders lagen ze nog daar in de duinen hoor...quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Marion en Romy uiteindelijk wel..
En zo is er een hele lijst.
Was dat niet in Portugal of op een veerboot ergens in het buitenland waar hij ze heeft achtergelaten?quote:
Die gelukkig wel (na lange tijd). Maar zoiets zie ik in deze zaak niet gebeuren. De enige die iets weet is dood.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Marion en Romy uiteindelijk wel..
En zo is er een hele lijst.
Sterker nog, een bedrijf hier in de buurt heeft een hele lange tijd afval gedumpt in het bos tussen Neerbeek en Groot Genhout met vrachtwagensquote:Op zondag 12 mei 2013 20:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En misschien heeft hij niet eens de moeite genomen ze te begraven. Zo veel plekken in NL waar zelden een mens komt. Of bossen met paden waar de wandelaars zelden vanaf gaan enz.
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was dat niet in Portugal of op een veerboot ergens in het buitenland waar hij ze heeft achtergelaten?
Corsica, dacht ik, wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.
Tsja. Misschien zijn die kinderen dus wel overboord gegooid.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit Zwitserland, werden idd op een veerboot richt Frankrijk of Italië (weet ik niet meer) gezien, maar zijn nooit gevonden. Vader heeft in brief of testament wel aangegeven ze vermoord te hebben.
Rivieren genoeg onderweg.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tsja. Misschien zijn die kinderen dus wel overboord gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |