Bij mij ook nietquote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Rachilda het volgende:
Kan iemand dit filmpje ff bekijken, bij mij gaat de link niet open :
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130512_00578063
Gaat het wel.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Joh, het gaat hier dan ook niet om een profielfoto.
Wel snel, alle sporen uitgewist en ze komen pas na een tijd boven water.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
als ik iemand voor altijd zou willen laten verdwijnen zou ik die persoon sowieso niet in het water gooien, kans dat het op komt drijven lijkt me veel te groot.
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ieder zijn/ haar meningquote:Op zondag 12 mei 2013 20:55 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Oh oke. Nou dan vind ik het raar dat mensen het apart vinden dat een vrouw een foto upload. Srry.
ja maar sporen maakt in dit geval niet uit. zijn doel was verstoppen. dan kun je ze beter begraven dan in het water gooien.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel snel, alle sporen uitgewist en ze komen pas na een tijd boven water.
twitter:evafeeee twitterde op zondag 12-05-2013 om 20:55:16Zojuist @WoordvoerdvpolitieBJ op #RadioM: zoektocht duurt +/- nog een uur. Ook is een put onderzocht. Nog steeds geen broertjes. #Geulle reageer retweet
Zoooo lang duurt dat niet hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel snel, alle sporen uitgewist en ze komen pas na een tijd boven water.
Wat een nare man ja als dat echt zijn doel wasquote:Op zondag 12 mei 2013 20:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja maar sporen maakt in dit geval niet uit. zijn doel was verstoppen. dan kun je ze beter begraven dan in het water gooien.
wraak is een bitch.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:57 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Wat een nare man ja als dat echt zijn doel was
En dat zeg jij.. ?quote:Op zondag 12 mei 2013 20:48 schreef Lpunt het volgende:
[..]
Zijn ook maar bepaalde types die gaan oordelen.
Maar het ziet eruit als beelden die ik vanavond al vaker heb gezienquote:
Het kan goed dat ze niet eens weet dat iedereen haar status kan zien. Want alleen vrienden kunnen reageren.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:58 schreef lily het volgende:
Mijn manier is het ook niet, die foto met dat onderschrift. Maar goed; ik heb niet eens een facebookaccount dus dat helpt ook al niet.
Ik weet natuurlijk niet zeker wat ik zou doen als mij dit gebeurde maar ik denk dat ik juist totaal niet geinteresseerd zou zijn in internet en vreemden maar juist in mijn familie en naasten vrienden.
Dit lijkt zo...sensatiebelust, medelijopwekking ofzo...
Maar goed ; mij maakt het niet uit verder wat ze doet. Als die kinderen maar gevonden worden. Erg erg naar allemaal.
okquote:Op zondag 12 mei 2013 20:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het ziet eruit als beelden die ik vanavond al vaker heb gezien
Ik ben niet van de aannames, maar op dit moment denk ik als dat zo mocht zijn iemand het haar wel verteld hadquote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze niet eens weet dat iedereen haar status kan zien. Want alleen vrienden kunnen reageren.
Zelfde hier hoor. Een topic volgen in een forum gaat me ver genoegquote:Op zondag 12 mei 2013 21:01 schreef lily het volgende:
Nee, oke. Maar ik zou niet via internet communiceren, maar goed, nogmaals, ik heb het sowieso niet op social media dus misschien ligt het daar wel aan.
Ze kan ook zien hoevaak iets gedeeld is. Dus dat lijkt mij niet...quote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het kan goed dat ze niet eens weet dat iedereen haar status kan zien. Want alleen vrienden kunnen reageren.
internet is het probleem niet. het zijn de mensen die erop zittenquote:Op zondag 12 mei 2013 21:03 schreef lily het volgende:
Hoewel internet natuurlijk ook een grote hulp kan zijn bij het opsporen natuurlijk...
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:01:37Op de socialmedia doen geruchten de ronde dat de kinderen gevonden zijn. Dit is niet het geval!!! reageer retweet
Politie begeleidt daar wel in denk ikquote:Op zondag 12 mei 2013 21:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die uitroeptekens.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Politie stuurt ook nog even onder eigen account melding dat de jongens nog niet gevonden zijn:twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 12-05-2013 om 21:01:37Op de socialmedia doen geruchten de ronde dat de kinderen gevonden zijn. Dit is niet het geval!!! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |