Ja, Kyara, vind ik ook. Het leven neemt soms verrassende wendingen

M is om het weekend bij zijn papa, dus dan hebben we in principe tijd. Maar ik probeer natuurlijk ook enigszins een sociaal leven in stand te houden en daar zijn die weekenden ook fijn voor. Meestal komt het neer op eens in de drie weken, ik daarheen als M er niet is en zij daarna weer bij ons. Maar het is een continue balans tussen tijd met M alleen (vind ik ook heel belangrijk), tijd samen, tijd met z'n drieën (omdat ik wil dat M en zij elkaar ook rustig leren kennen) en tijd voor mezelf. Gelukkig is er skype en whatsapp!
Sam, ik heb een hoekje van de kamer met de spulletjes van M. Ik heb een grote mand waar als zijn speelgoed in ligt, nog een kist met wat spullen die we niet zo vaak gebruiken en dan nog een loopkar en wheelybug. M pakt zelf zijn spul uit de mand, en af en toe vis ik er wat uit wat onderop lag. Zodra M in bed ligt ('s middags of 's avonds), gooi ik alle zooi weer terug in de mand. Af en toe word ik wel eens kriebelig van de zooi overdag, maar opruimen werkt toch niet. 's Avonds is alles uit het zicht.
Jeetje Kyara, arme M, ik kan me voorstellen dat hij schrok! Zomaar z'n hoofdje vast

Mijn spookje heeft ondanks alle kiezen en koorts goed geslapen en het was zonnig gehumeurd.