Volgens Brawn om het materiaal van beiden te sparen als ik het me goed herinner.quote:
Volgens mij waren er gisteren geen problemen in de kwalificatie en de vorige race ook niet. Ik heb Hamilton qua pure snelheid in een uitstekende auto wel hoog zitten, maar het lijkt erop dat Rosberg jaren onderschat is wat dat betreft.quote:In punten is het verschil tussen Hamilton en Rosberg vrij groot. Verder weet je niet hoe het loopt als de problemen er niet meer zijn. Ik denk dat Hamilton dan alleen maar meer afstand neemt.
Veel minder dan in de F1. Maar momenteel is het inderdaad wat minder. Maar de discussie ging over het circuit, dat de F1 daar regelmatig saai is. Ook in de betere tijden. Dit is bij de MotoGp in de betere tijden zeker niet het geval geweest. Dat bedoelde ik te zeggen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het ene spreekt het andere tegen, over saaie optochten gesproken heb je in de MotoGP toch ook zat van, het is dat die Marquez nu wat leven in de brouwerij brengt
Beperkte talent? Deze generatie rijders is een van de beste van de afgelopen 20 jaar. Zeker beter dan in de Rossi dominantiejaren.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:18 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
MotoGP is dan ook een veel competievere sport. Al is daar met het beperkte talent en het kleine veld nu minder sprake van.
MotoGP gaat ook nog om pure snelheid, een race lang pushen. F1 is puur pacen geworden ipv racen, opzich wel een leuke show maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar het pure racen.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Beperkte talent? Deze generatie rijders is een van de beste van de afgelopen 20 jaar. Zeker beter dan in de Rossi dominantiejaren.
Het is alleen jammer dat Stoner gestopt is...
Perez heeft Rosberg iig niet onderschat http://nonf1.com/2013/01/(...)st_German_racer.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens Brawn om het materiaal van beiden te sparen als ik het me goed herinner.
[..]
Volgens mij waren er gisteren geen problemen in de kwalificatie en de vorige race ook niet. Ik heb Hamilton qua pure snelheid in een uitstekende auto wel hoog zitten, maar het lijkt erop dat Rosberg jaren onderschat is wat dat betreft.
Bij mij ook natuurlijk, de laatste paar jaar kijk ik eigenlijk liever MotoGP dan F1.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:32 schreef M.Melandri het volgende:
.
[..]
MotoGP gaat ook nog om pure snelheid, een race lang pushen. F1 is puur pacen geworden ipv racen, opzich wel een leuke show maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar het pure racen.
Maar Rosberg kon er ook makkelijk langs, en nog steeds met een matig tempo rijden. Aan de andere kant zei Brawn dat Hamilton ook sneller kon.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens Brawn om het materiaal van beiden te sparen als ik het me goed herinner.
Rosberg was regelmatig vrij snel en heeft het kwa punten ook niet slecht gedaan. Maar het is gewoon geen topper als Hamilton, Vettel, Alonso, en derhalve ook niet echt interessant voor de topteams. Presteert altijd goed met het materiaal dat hij kreeg, maar die echte afgedwongen stuntjes zaten er nooit echt in. Het is een soort Button....quote:Volgens mij waren er gisteren geen problemen in de kwalificatie en de vorige race ook niet. Ik heb Hamilton qua pure snelheid in een uitstekende auto wel hoog zitten, maar het lijkt erop dat Rosberg jaren onderschat is wat dat betreft.
Rosberg liep fors in op Hamilton, en Brawn gaf de opdracht om positie te behouden en excuseerde zich daarvoor bij de enigzins teleurgestelde Rosberg, die echter professioneel gehoorzaamde.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:40 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Maar Rosberg kon er ook makkelijk langs, en nog steeds met een matig tempo rijden. Aan de andere kant zei Brawn dat Hamilton ook sneller kon.
Ik weet alleen niet of ik Brawn moet geloven in deze. Mocht het wel waar zijn, dat was Rosberg dus erg onprofessioneel. Verder is dat teamorder-argument van jou invalide. Immers ging het teamorder dan niet om Hamilton voor hem te laten eindigen.
Wat Hamilton op hem voor had was dat hij sneller zou zijn. Van zijn zenuwen onder druk, zijn blunders en ongelukken, getwitter en berekenend en spaarzaam rijden moet hij het immers niet hebben. Als hij nu dit seizoen Rosberg niet duidelijk weet af te troeven op snelheid, dan is die Rosberg kennelijk dus toch behoorlijk snel, en is het Hamilton in wie de topteams steeds minder interesse zullen krijgen.quote:Rosberg was regelmatig vrij snel en heeft het kwa punten ook niet slecht gedaan. Maar het is gewoon geen topper als Hamilton, Vettel, Alonso, en derhalve ook niet echt interessant voor de topteams.
Hij is wat flets geweest, maar dat kan ook vaak aan de auto en de tactiek hebben gelegen. Uiteindelijk gaat het er echter niet om of je vaak opvallende dingen doet, maar of je snel en betrouwbaar bent. Dat geklaag over de auto door Hamilton altijd vinden zijn fans misschien wel heel stoer, die mentaliteit zal binnen het team niet zo goed vallen.quote:Presteert altijd goed met het materiaal dat hij kreeg, maar die echte afgedwongen stuntjes zaten er nooit echt in. Het is een soort Button....
Alleen rijdt Nico Rosberg niet voor Sauber, kleinigheidje.quote:Op zondag 12 mei 2013 18:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Perez heeft Rosberg iig niet onderschat http://nonf1.com/2013/01/(...)st_German_racer.html
Blijft een leuke battle tussen Hamilton en Rosberg, tussenstand in het WK zegt niet veel omdat Rosberg gewoon meer pech gehad heeft.
Verkeerd geciteerd in dat stuk http://www.autobild.de/artikel/formel-1-2013-3794433.htmlquote:Op zondag 12 mei 2013 20:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen rijdt Nico Rosberg niet voor Sauber, kleinigheidje.
De interviewcompilatiequote:Op zondag 12 mei 2013 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
In de categorie F1 Historie is er op sport weer een special verschenen. Ditmaal over Mika Häkkinen.
http://sport.fok.nl/speci(...)-weinig-woorden.html
Ik was op Zandvoort bij de A1GP van 2006 en toen Jeroen Bleekemolen de leiding pakte werd het publiek helemaal gekquote:Op zondag 12 mei 2013 14:23 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ik zou zó graag willen dat er weer eens een goede Nederlandse coureur bij een topteam terecht komt. Echt wel dat het NL's publiek dan ook helemaal uit hun dak gaat.
Vergelijk 't met toen Raymond van Barneveld op TV kwam met darts. Heel Nederland leefde toen met hem mee.
twitter:willbuxton twitterde op maandag 13-05-2013 om 09:46:41As you grab a coffee and read today’s papers this is why, for me at least, the Spanish Grand Prix was awesome: http://t.co/vPv42uyfdj reageer retweet
4 seconde bijna,quote:Op maandag 13 mei 2013 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
je ziet duidelijk het verschil tussen de Pirelli's en de Bridgestones in de tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |