ik snap niet dat thee een cupcakesmaak moet hebben.. Eet dan gewoon een cupcake..quote:Op maandag 13 mei 2013 13:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik kan me weinig voorstellen bij die thee smaakjes. Zijn ze nou echt lekker?
Ik vind hem maar matig.quote:
Och, ik vind de blueberry muffin variant lekkerderquote:Op maandag 13 mei 2013 13:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de hele dag muffins en cupcakes gaan eten tijdens mijn werkquote:Op maandag 13 mei 2013 13:46 schreef Prego het volgende:
[..]
ik snap niet dat thee een cupcakesmaak moet hebben.. Eet dan gewoon een cupcake..
Mja, ik ben er ook niet zo kapot vanquote:
Alleen als je ook van vruchtenthee houdt (dezelfde meuk)! Doe mij maar kruidenthee of groenequote:Op maandag 13 mei 2013 13:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt interessant, recept?quote:
Zelf geknutseldquote:Op maandag 13 mei 2013 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt interessant, recept?
Jum! Doet me denken aan vroeger bij ouders; een grote rollade met meestal ook 2 soorten aardappels, champignonsaus, groenten en slaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:10 schreef Mirjam het volgende:
fricandeau rollade, aardappelgratin en rozemarijnaardappeltjes uit de oven, zelfgemaakte champignonsaus en spinazie
Hetzelfde maar dan 1 dag ouderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Crisismaal,
Linzen ui knoflook tomaat (uit blik)
Sambal maggie peterselie oliijfolie
Knackworst
Voor 3 dagen ongeveer 4 euro
Te doen maar geen culinair hoogtepunt...
Eet je ook nog wel eens wat anders?quote:
Wat een hoop kaasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Zojuist een paar plakjes gerookte zalm en blokjes la vache quirit.
Vanavond pommes duchesse, witlof ham/kaas en een filet cordonbleu.
En er staat een minicheesecake met frambozen in de oven
Helaas welquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:45 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Eet je ook nog wel eens wat anders?![]()
OT: zo maar ingredienten voor Mexicaanse bonensoep met stokbrood en guacamole halen.
Altijd zin in kaas. Ben helemaal gek op alles met kaasquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Wat een hoop kaasWitlof ham/kaas, cordon bleu, blokjes la vache qui rit, èn cheesecake
Zin in kaas toevallig?
Ik heb nu thee en griekse yoghurt met amarenkersen
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Altijd zin in kaas. Ben helemaal gek op alles met kaas
Hij staat nu op het moment af te koelen. De frambozen zijn half gesmolten en daardoor zie je streepjes sapquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:24 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik ook hoorCheesecake is hemels.. Vooral met frambozen
Da's altijd goedquote:
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Nu aan de rode wijn, kaasjes, olijven en chorizo
ik ook, maar zonder olijven en chorizoquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Nu aan de rode wijn, kaasjes, olijven en chorizo
Klinkt heerlijk!!quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb vanmorgen 5 kilo breukasperges gekocht, en drie kilo AA, voor 10 euro totaal. Allemaal geschild en van de schillen en de kontjes bouillon getrokken.
Kook daar nu de breuk in, en als die gaar is de hele asperges,
De asperges eten we dan en van de dan zeer goede bouillon en de breuk maak ik dan soep.
Wordt ca 8 liter zeer mooie aspergesoep
Kippenvleugels kruiden, aardappels schillen en kwarten. Overplaat licht invetten, aardappels erop, kippenvleugels daarop. Wat verse rozemarijn erbij als je hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:12 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Iemand nog tips voor mijn avondeten?
Heb geen zin om uitgebreid te koken, bij voorkeur iets wat je in een kwartiertje in elkaar knutselt en in de oven kan gooien
Courgette in de lengte in plakken snijden, marineren in wat soy en kruiden, daar grillen op de bbqquote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:34 schreef Wishing62 het volgende:
aardappeltjes gekookt (voor 2 dagen, morgen dus opbakken) ijsbergsla met blauwe kaas, en een gekookt eitje er bij (ben vegetarisch).
als iemand nog leuke snelle veg ideetjes heeft, ben ik benieuwd
fijn weekend
gevallen biefstuk? Wasdaquote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu biertje.
Straks verse asperges met ham, ei en gesmolten roomboter met verse peterselie.
Vanavond sperziebonen met aardappel kroketten en gisteravond geplukte rabarbermet gevallen biefstuk
'Straks', en 'vanavond'?quote:Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu biertje.
Straks verse asperges met ham, ei en gesmolten roomboter met verse peterselie.
Vanavond sperziebonen met aardappel kroketten en gisteravond geplukte rabarbermet gevallen biefstuk
autocorrect fotostarterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 10 minuten ons gebakken biefstuk e.d.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zondag 19 mei 2013 18:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
autocorrect fotostarter
Ja om 17.00 uur lekker een voorgerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 10 minuten ons gebakken biefstuk e.d.![]()
Dinsdag met mijn salaris eens asperges halen..
Wat een gedoe is dit uiteindelijk geworden.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:40 schreef Iemand91 het volgende:
Net wat gehakt (met worcestersaus, zout & peper, paprika e.d.) platgeslagen in rechthoekvorm. Wordt op een ciabatta gelegd met wat sla, tomaat, rode ui, mayo en ander spul wat ik tegenkom in de kastjes.
Nu aan Croky paprikachips![]()
Toch geen trek in. Werd een kleine patat flip, kaassouffle en frik speciaalquote:
Saté en asperges? Is dat een goede combi?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Sate en groene asperges van de grill, salade en brood
Waarom niet?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:51 schreef Selestha het volgende:
[..]
Saté en asperges? Is dat een goede combi?
Oh zo, dat kan natuurlijk ook. Dat is wel lekker jaquote:Op maandag 20 mei 2013 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet?
Lekker gegrilld vlees en gegrillde asperges, uiteraard zonder pindasaus
quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een Erdinger weisbier op een zonnig terras
Vanavond diner buffet Was ons gisteren erg goed bevallen
Niet gemorst hoop ik!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:25 schreef Domme_Gans het volgende:
Kippensoep en vier geroosterde boterhammen met kaas.
Nog even oefenen dan! Je komt er welquote:
Heb je robins advies opgevolgd?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:25 schreef Domme_Gans het volgende:
Kippensoep en vier geroosterde boterhammen met kaas.
Nee die van mailyquote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:02 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij hadden Chinees, want ikke = jarigVanavond nog wat kleine hapjes.
Hier is het ook restjesdag: De bami van gisteren opetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:38 schreef theKiD het volgende:
Restje nasi van eergisteren..Nu is het allemaal aan het rommelen in mijn buik en darmen
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu een zelfgemaakt broccolisoepje en vnv waarschijnlijk iets met vis bezorgpizza.
smakelijk.quote:
Ongeschild koken, af laten koelen en dan aan stukken snijden en bakken is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef arjan1212 het volgende:
ik had gebakken aardappelen gemaakt
eerst schillen daarna in repen snijden, 10 minuten koken en daarna bakken
best lekker hoor
Alleen als jij het komt brengenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
En nu? Koffie met saucijzenbrood?
OT: koffie en snickers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |