Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Ik zie niets om bang voor te zijn.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
HUh?
Dit is toch niet waar ik bang voor ben....
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het ME-busje helpt bij het afzetten? Hoe dan? Die knoopt het lint aan een boom vast of wat?
Gewoon een grammaticale fout.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef alors het volgende:
[..]ik denk dat het lint gewoon om het busje wordt gezet bij gebrek aan paaltjes oid.
quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
HUh?
Dit is toch niet waar ik bang voor ben....
Even jullie stresslevel checken. Jullie zitten er veel te diep in.quote:
Een sleepspoor?quote:Op zondag 12 mei 2013 17:39 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ik zie niets om bang voor te zijn.
Ik heb dat niemand in deze hele reeks zien beweren hoor.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee hoor, er komen hier opmerkingen voorbij van mannen die de actie van die Jeroen dan wel kunnen begrijpen. Walgelijk. Of zijn jullie zelf van die labielo's?
Mafketels.
Nergens voor nodig gaat prima. Vroeg me gewoon af waarom je een foto van een willekeurig stukje bos posttequote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
[..]
Even jullie stresslevel checken. Jullie zitten er veel te diep in.
Neem een theetje en relax.
Politie wil niets loslaten over de nieuwe informatiequote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef bodpa09 het volgende:
Op fokking Moederdag. Wie weet was het een tip van hemzelf. Of is dat erg morbide gedacht?
Als hij ze zo dicht bij het tankstation heeft achtergelaten, dan verwacht ik geen slimme akties meer van hem.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie wil niets loslaten over de nieuwe informatie
Daar is idd niks mis meequote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef henkde_j het volgende:
Nieuwe ME uniformen zien er trouwens goed uit
6 km afstand. En ze zijn nog niet gevonden voor zover we weten.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:42 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Als hij ze zo dicht bij het tankstation heeft achtergelaten, dan verwacht ik geen slimme akties meer van hem.
ALS d.w.z. in het geval dat.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
6 km afstand. En ze zijn nog niet gevonden voor zover we weten.
Nee joh, denk het niet, waarschijnlijk gewoon een wandelaar in dat gebied die een kledingstuk heeft gevonden, die van de kinderen is, of misschien wel een videocamera die de vader met de kinderen de weg heeft zien in rijden en weer terug heeft zien rijden zonder kinderen...zoiets..quote:Op zondag 12 mei 2013 17:40 schreef bodpa09 het volgende:
Op fokking Moederdag. Wie weet was het een tip van hemzelf. Of is dat erg morbide gedacht?
twitter:videovalley twitterde op zondag 12-05-2013 om 17:41:04De visvijver in de buurt is inmiddels ook afgezet, er komt meer en meer ME en politie ter plaatse reageer retweet
of misschien wel forensisch onderzoek dat heeft uitgewezen dat bepaald zand, modder of bladeren aan de vader zijn schoenen of broek uit dat gebied moet komenquote:Op zondag 12 mei 2013 17:45 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nee joh, denk het niet, waarschijnlijk gewoon een wandelaar in dat gebied die een kledingstuk heeft gevonden, die van de kinderen is, of misschien wel een videocamera die de vader met de kinderen de weg heeft zien in rijden en weer terug heeft zien rijden zonder kinderen...zoiets..
Tot twee keer toe geef ik duidelijk aan dat het suggestief is en dan nog verdraai je mijn woorden. Dat wij beiden een andere mening hebben is prima, jouw manier van discussiëren echter niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eight zegt al te weten dat dat de reden is van het doordraaien van Jeroen: de grote boze moeder van de jongentjes en het recht wat er altijd achter staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |